Kafayi Yiycem Ne Bu Ses ??
-
beyler zor durumdayim yardim edin :D
islemcimin ustundeki buyuk fan o kdar ses yapio ki kafayi yicem :D
sokmeyi planladim ama islemcinin yanma riski war :D naapim maddi sıkıntı cekıyorum o yuzden yenisini alın demeyin :D -
bitane termaltek mi ne aldım 30 usd ye yaklaşık 2 ay önce taktım makinayı bi calıştırdım allahım o ses ne :D elektirik süpürgesi daha az ses cıkarır :D babam bunun yapacağı işe dedi ......... sonra bitane buldum 10 ytl ye bu hiç ses yapmıo markasıda belli diil :D sen fanı sök güzelcene bi temizle tozunu falan al bak bakalım ses yapacakmı
-
fanı gidip bilgisayarcılardan alırsan kazığı sokarlar :) gir bi elektronikçiye 5 ytl ye falan alırsın
sorun içindeki tozdur, komprasör kullanarak işi halledebilirsin, olmazsa saç kurutma makinesiyle de temizleyebilirsin, eline bir de tornavida alarak iyice temizle.. bu arada fanı çıkar temizle sonra yerine tak.. 1 dk içinde yanar yoksa -
abi actim temizledim :D bide bendeki pc toplama degil :D direk pegasustan aldim :D adamların standart di ... temizlemeyi yaptım halan cıkıo
-
elektri süpürgenin uzatma borusunu çıkarıyorsun sonra dayıyorsun fana sonra açıyorsun elektrikli süpürgeyi sonra güle güle tozlar diyorsun.*
*istersen güle güle gürültü de diyebilirsin. -
dimi hatta :D cekerken arada pc nin onemli seylerini ceksin abi ararlı olur diyom size yemizledim ben ama halen o ses ne yaa
-
valla benımde işlenmci fani bi ara traktör çalışır gibi çalışıyodu fanı değiştim ses kesildi sende değiş bence zaten cokda pahalı diil
-
ekran kartindan gelmesin o ses:D
-
bence büyük bi ihtimalle işlemci fanından geliyodur ses
-
Pc'nin önemli olup da elektrikli süpürge tarafından çekilecek tek şeyi bios pilidir. O da bilgisayarda elektrikli süpürgeyle iş yaparken çıkabilecek ilk ve son şey. ki onu elle zor cıkarıyon, ki sen oraya tutmuyon ki süpürgeyi.
-
hojam benm bilgin fanndanda geliodu öle sesler gömüyodm kasaya 1-2 dene sora sesten eser kalmıyodu bi dene derim:D:D:D
Toplam Hit: 3538 Toplam Mesaj: 20
