folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kafayi Yiycem Ne Bu Ses ??



Kafayi Yiycem Ne Bu Ses ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    beyler zor durumdayim yardim edin :D

    islemcimin ustundeki buyuk fan o kdar ses yapio ki kafayi yicem :D


    sokmeyi planladim ama islemcinin yanma riski war :D naapim maddi sıkıntı cekıyorum o yuzden yenisini alın demeyin :D

    Nerede o eski günler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    bitane termaltek mi ne aldım 30 usd ye yaklaşık 2 ay önce taktım makinayı bi calıştırdım allahım o ses ne :D elektirik süpürgesi daha az ses cıkarır :D babam bunun yapacağı işe dedi ......... sonra bitane buldum 10 ytl ye bu hiç ses yapmıo markasıda belli diil :D sen fanı sök güzelcene bi temizle tozunu falan al bak bakalım ses yapacakmı

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    fanı gidip bilgisayarcılardan alırsan kazığı sokarlar :) gir bi elektronikçiye 5 ytl ye falan alırsın

    sorun içindeki tozdur, komprasör kullanarak işi halledebilirsin, olmazsa saç kurutma makinesiyle de temizleyebilirsin, eline bir de tornavida alarak iyice temizle.. bu arada fanı çıkar temizle sonra yerine tak.. 1 dk içinde yanar yoksa

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    abi actim temizledim :D bide bendeki pc toplama degil :D direk pegasustan aldim :D adamların standart di ... temizlemeyi yaptım halan cıkıo

    Nerede o eski günler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    elektri süpürgenin uzatma borusunu çıkarıyorsun sonra dayıyorsun fana sonra açıyorsun elektrikli süpürgeyi sonra güle güle tozlar diyorsun.*


    *istersen güle güle gürültü de diyebilirsin.

    Hoop.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    dimi hatta :D cekerken arada pc nin onemli seylerini ceksin abi ararlı olur diyom size yemizledim ben ama halen o ses ne yaa

    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoLGeTuRK
    GoLGeTuRK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    valla benımde işlenmci fani bi ara traktör çalışır gibi çalışıyodu fanı değiştim ses kesildi sende değiş bence zaten cokda pahalı diil
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Fincan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek
    ekran kartindan gelmesin o ses:D

    ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoLGeTuRK
    GoLGeTuRK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bence büyük bi ihtimalle işlemci fanından geliyodur ses
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Pc'nin önemli olup da elektrikli süpürge tarafından çekilecek tek şeyi bios pilidir. O da bilgisayarda elektrikli süpürgeyle iş yaparken çıkabilecek ilk ve son şey. ki onu elle zor cıkarıyon, ki sen oraya tutmuyon ki süpürgeyi.

    Hoop.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shizzle
    shizzle's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2003
    Erkek
    hojam benm bilgin fanndanda geliodu öle sesler gömüyodm kasaya 1-2 dene sora sesten eser kalmıyodu bi dene derim:D:D:D

Toplam Hit: 3538 Toplam Mesaj: 20