Kahkaha Gazı ?
-
nerde satılyıo kaç para :D
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
nerde satılyıo kaç para :D
-----------------------------aynen nerde satılıo :D kaç lira.. söyleyin para bulunca hemen alırım..
-
nerden bulcaz bunu ?
-
yaw işte bildiğiniz nitro :D tuningcilerde felan bulunur da tüpü kaç paradır bilmem :|
-
güldürüyormu yanı bu :D
-
bilginiz olsun : tuninglerde kullanılan n2o gazlarına çekip çekip kafayı bulmasınlar diye kötü kokulu kükürt eklenmiştir.
-
Hocam konuyu gizli yapında millet görmesin temizini arıyosan bütün dişcilerde bulabilirsin ama ben kükürte razıyım diyorsan tuning akar en son 29$ dı doldurması
-
Bi yere saklamak lazım canın sıkkın olduğunda çekivericen 1-2 fırt :D
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Bi yere saklamak lazım canın sıkkın olduğunda çekivericen 1-2 fırt :D
-----------------------------yakında tinerciler yerine nosçular görürüz :D
-
benim bildigim kahkaha gazi zararliydi ya hatirladigim kadariyla lisedeyken kimya hocasi oyle soylemisti iyi bi arastirin derdim
