Kanada Göçmenlik Başvurusu
-
arkadaşlar malum green card çıkmayan arkadaşlar alternatif yollar aramaya başlayacaktır. şu kanada göçmenlik işi hakkında bilgisi olan varmı. uzman tvden falan biraz izledim bişeler daha kolayıma geldi. bu şekilde giden falan varmı.
-
http://www.kanadagocmenlik.com/ bu site aklındaki soru işaretlerini giderir sanırım hocam bi bak istersen bilgi al.
-
-
cok zorluyorlar haberin olsun.. allah yardimcin olsun diyim
-
Senin ve aile bireylerinin sağlık kontrolunden gecmeni ve kan tahlili yaptırmanı falan istiyor.
Bence önce zor olanlardan başla, tabi egitim seviyen fln cok onemli uni mezunusuydan cok daha kolay
-
Nan iyi guzelde cok uzak be.. Ben en azindan ayda bi anami babami gorebilecegim uzakliktan otesine gidemiyom :)
-
abi lise mezunu bi adamın böyle şeylere müracaat edip tutturması kabul edilmesi çok zor :S holy nün lafı dinleyip bir üniv. sonra dil çok önemli
-
Yanımda çalışan birisi vardı takriben 10 sene önce filan, kanadaya gitti orada ekmekcilik yapmaya başladı yanımdayken lakabı kekeç şakirdi dangonun tekiydi ama kanada kendini geliştirmesini kendini bulmasını sağlamış. Geçen yıl yanıma gelmişti durumunu düzeltmiş kumara filan başlamış karısından boşanmış, uyuşturucu da kullanıyormuş belki şimdiye ölmüştür de,
-
yesil-kart.com'dan başvuran var mı arkadaşlar?
-
Göçmenlik olayını bilmiyorum ama Gaziantep Üniversitesi'nde okurken ERASMUS kapsamında Kanada'ya gidiyordum. Gerek harcırahları gerekse ailemden vizeyi tedarik edemeyince gidemedim. Bunun için orada ki bir dil okulundan davet mektubu temin etmeniz gerekiyor. Öğrenci olunca Kanada vizze de pek sorun çıkarmıyor.
Saygılar
-
Kanada iyidir beya... Geçen belgeselini izlemiştim kırk küsür çeşit göçmenlik şekli varmış... İlla bir şekil tutar...
