folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kanada Göçmenlik Başvurusu



Kanada Göçmenlik Başvurusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek

    üniversite 4. sınıf öğrencisiyim daha önce amerikaya gittim ingilizcem var yapabileceğim meslekler de var. sağlıkta bildiğim kadarıyla bir sorunum yok. acaba başvursam çıkarmı.


    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    şu kayıt formun tam bir çevirisini çapabilecek arkadaş var mı?

     

    ve

     

    doldurduğumuz formu nasıl ve nereye gönderiyoruz

     


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    kanada güzeldir olursa 


    Merhabaaaaa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nan iyi guzelde cok uzak be.. Ben en azindan ayda bi anami babami gorebilecegim uzakliktan otesine gidemiyom :)
    -----------------------------

    1 yildir vancouverdayim cok rahatim sehir guzel havasi iyi kar kis kiyamet yok yagmur var sadece oda allah kolaylik versn :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    HeyQirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nan iyi guzelde cok uzak be.. Ben en azindan ayda bi anami babami gorebilecegim uzakliktan otesine gidemiyom :)
    -----------------------------

    1 yildir vancouverdayim cok rahatim sehir guzel havasi iyi kar kis kiyamet yok yagmur var sadece oda allah kolaylik versn :D


    -----------------------------

    Kayıt formu doldurmakla olmuyo bu iş,1)Para 2)egitim durumunuz 3) dil durumunuz 4) is tecrübenizle oluyo.

    No english/french,nobody gives a shit.

    bide eger okucaksanız üni kolej felan yıllık $30kniz cebinizde olsun.

    Gocmenlik olayında

    -Enaz fakülte mezunu veya üstü,

    -TRde çalışma tecrübeniz,dil seviyeniz ingilizce ve/veya fransızca,kanadadan aldığınız iş teklifi,yaşınız,cebinizdeki para başlıca istekler

    -Evlenseniz bile ki evlilik zorlaştı,3yıl evli kalmanız ve 5yılın 3yılını burda gecirmeniz gerek.

    -eğer para coksa $800k hibe edip işadamı olarakda deneyebılırsınız.

    -diğer yollar imkansıza yakın.Haziranda yasa degisiyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    ameros bunu yazdı:
    -----------------------------

    üniversite 4. sınıf öğrencisiyim daha önce amerikaya gittim ingilizcem var yapabileceğim meslekler de var. sağlıkta bildiğim kadarıyla bir sorunum yok. acaba başvursam çıkarmı.


    -----------------------------

    bana sorarsan şansını arttırmak icin 1-2 sene çalış iş tecrübe puanını yükselt.Puanlama var cunku.Oyle dene şansını.

    bide 1 dil daha kat katabilirsen.O zaman güzel.bide yüksek lisans ta şansını cok arttırır

Toplam Hit: 2186 Toplam Mesaj: 17