Kanada Göçmenlik Başvurusu
-
üniversite 4. sınıf öğrencisiyim daha önce amerikaya gittim ingilizcem var yapabileceğim meslekler de var. sağlıkta bildiğim kadarıyla bir sorunum yok. acaba başvursam çıkarmı.
-
şu kayıt formun tam bir çevirisini çapabilecek arkadaş var mı?
ve
doldurduğumuz formu nasıl ve nereye gönderiyoruz
-
kanada güzeldir olursa
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
Nan iyi guzelde cok uzak be.. Ben en azindan ayda bi anami babami gorebilecegim uzakliktan otesine gidemiyom :)
-----------------------------1 yildir vancouverdayim cok rahatim sehir guzel havasi iyi kar kis kiyamet yok yagmur var sadece oda allah kolaylik versn :D
-
HeyQirs bunu yazdı:
-----------------------------MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
Nan iyi guzelde cok uzak be.. Ben en azindan ayda bi anami babami gorebilecegim uzakliktan otesine gidemiyom :)
-----------------------------1 yildir vancouverdayim cok rahatim sehir guzel havasi iyi kar kis kiyamet yok yagmur var sadece oda allah kolaylik versn :D
-----------------------------Kayıt formu doldurmakla olmuyo bu iş,1)Para 2)egitim durumunuz 3) dil durumunuz 4) is tecrübenizle oluyo.
No english/french,nobody gives a shit.
bide eger okucaksanız üni kolej felan yıllık $30kniz cebinizde olsun.
Gocmenlik olayında
-Enaz fakülte mezunu veya üstü,
-TRde çalışma tecrübeniz,dil seviyeniz ingilizce ve/veya fransızca,kanadadan aldığınız iş teklifi,yaşınız,cebinizdeki para başlıca istekler
-Evlenseniz bile ki evlilik zorlaştı,3yıl evli kalmanız ve 5yılın 3yılını burda gecirmeniz gerek.
-eğer para coksa $800k hibe edip işadamı olarakda deneyebılırsınız.
-diğer yollar imkansıza yakın.Haziranda yasa degisiyor.
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------üniversite 4. sınıf öğrencisiyim daha önce amerikaya gittim ingilizcem var yapabileceğim meslekler de var. sağlıkta bildiğim kadarıyla bir sorunum yok. acaba başvursam çıkarmı.
-----------------------------bana sorarsan şansını arttırmak icin 1-2 sene çalış iş tecrübe puanını yükselt.Puanlama var cunku.Oyle dene şansını.
bide 1 dil daha kat katabilirsen.O zaman güzel.bide yüksek lisans ta şansını cok arttırır
