Kano Almaya Karar Verdim
-
Selam müridcanlar,
Çift kişilik bir deniz kanosu almak istiyorum. Amacım babamla birlikte denize açılmak felan. Kullanan müridler varsa kullnması zor mu? Öğrenmek çok zaman alır mı? Ve fiyat olarak sağlam bir kano bana ne kadara patlar?
-
baba ogul için süper bir fikir hocam tebrikler wallahi keşke bende babamla böyle seyler yapabilsem.
-
ne derece yüzücüsün hoca
deniz kanosu dediğin şeylede denizde keyif için açılamazsın bildiğim kadarıyla tekne mi bu?
spor yapıcaz, 1 saat takılıp döncez kas yapıcaz diyosan eywallah ama, yüzme bilmiyosan hiç girişme
-
Facebook bunu yazdı:
-----------------------------
ne derece yüzücüsün hoca
deniz kanosu dediğin şeylede denizde keyif için açılamazsın bildiğim kadarıyla tekne mi bu?
spor yapıcaz, 1 saat takılıp döncez kas yapıcaz diyosan eywallah ama, yüzme bilmiyosan hiç girişme
-----------------------------Hoca ayiptir sölemesi babamın badide türkiye 1. 2. ve 4. var anlıcagin onun kasa ihtiyacı yok:) Ama ben dün bir film izledim çok hoşuma gitti orda adamın kanoyla felan yaptıkları almaya karar verdim. Tam isteğim bişey sandaldan daha güzel. Bu arada iyi yüzücü sayılırım babamda öyle. Zaten can yeleğimizde var.
-
hoca hani keyiflik bi alet değil spor amaçlı bi alet o bakımdan diyorum
keyif istiyosan tekne alcan :D
-
Hoca neresi keyfilik değil, sen hiç denizde kanoya binmedin galiba.Al hocam hiç düşünme çok zevkli oluyor, hafif dalagada varsa mükemmel derecede zevk alıyorsun.Bence denizde yapılacak en güzel şeylerden bitanesi.Hem hızlı bir şekilde yol alıp hemde heryere girip çıkabilirsiniz o kanoyla.Biz mesela değişik mağralar keşfedip yanaşıp içlerine bakıyorduk 16,17 li yaşlarda.Çok zevkli.
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
ıvır zıvır ıvır zıvır
-----------------------------hoca tamam o bakımdan keyiflik, ama üstünde saatlerca kalıp balık avlanmalık bişey değil onu anlatmaya çalıştım
-
Facebook bunu yazdı:
-----------------------------
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
ıvır zıvır ıvır zıvır
-----------------------------hoca tamam o bakımdan keyiflik, ama üstünde saatlerca kalıp balık avlanmalık bişey değil onu anlatmaya çalıştım
-----------------------------balık avlayacaksa zaten tekne alır bro
-
ohoo bilader sen aşmışssın xDD
babam beni arabasına bile bindirmez xD
-
denizde kullanıcaksanız en az 3 metre olmak üzere zodyak öneririm.. motor takabilirsin ilerde keyfine göre. kano daha çok tatlı sular akarsularda filan gider.
-
Amacım balık tutmak deil ki hoca, denize yüzmeye gittiğimizde arabanın üzerinden onu alıp denize açılmak istiyorum bu kadar yani. Çok zevkli bişeye benziyor hızlıda benim çok hoşuma gitti kesinlikle alcam ama becerebilirmiyiz eğitim almadan onu bilmiyorum.
