Kano Almaya Karar Verdim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

     Selam müridcanlar,

     Çift kişilik bir deniz kanosu almak istiyorum. Amacım babamla birlikte denize açılmak felan. Kullanan müridler varsa kullnması zor mu? Öğrenmek çok zaman alır mı? Ve fiyat olarak sağlam bir kano bana ne kadara patlar?


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    baba ogul için süper bir fikir hocam tebrikler wallahi keşke bende babamla böyle seyler yapabilsem.


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    ne derece yüzücüsün hoca

    deniz kanosu dediğin şeylede denizde keyif için açılamazsın bildiğim kadarıyla tekne mi bu?

    spor yapıcaz, 1 saat takılıp döncez kas yapıcaz diyosan eywallah ama, yüzme bilmiyosan hiç girişme


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne derece yüzücüsün hoca

    deniz kanosu dediğin şeylede denizde keyif için açılamazsın bildiğim kadarıyla tekne mi bu?

    spor yapıcaz, 1 saat takılıp döncez kas yapıcaz diyosan eywallah ama, yüzme bilmiyosan hiç girişme


    -----------------------------

    Hoca ayiptir sölemesi babamın badide türkiye 1. 2. ve 4. var anlıcagin onun kasa ihtiyacı yok:) Ama ben dün bir film izledim çok hoşuma gitti orda adamın kanoyla felan yaptıkları almaya karar verdim. Tam isteğim bişey sandaldan daha güzel. Bu arada iyi yüzücü sayılırım babamda öyle. Zaten can yeleğimizde var.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    hoca hani keyiflik bi alet değil spor amaçlı bi alet o bakımdan diyorum

    keyif istiyosan tekne alcan :D


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Hoca neresi keyfilik değil, sen hiç denizde kanoya binmedin galiba.Al hocam hiç düşünme çok zevkli oluyor, hafif dalagada varsa mükemmel derecede zevk alıyorsun.Bence denizde yapılacak en güzel şeylerden bitanesi.Hem hızlı bir şekilde yol alıp hemde heryere girip çıkabilirsiniz o kanoyla.Biz mesela değişik mağralar keşfedip yanaşıp içlerine bakıyorduk 16,17 li yaşlarda.Çok zevkli.


    https://t.me/pump_upp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    ıvır zıvır ıvır zıvır

    -----------------------------

    hoca tamam o bakımdan keyiflik, ama üstünde saatlerca kalıp balık avlanmalık bişey değil onu anlatmaya çalıştım


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    ıvır zıvır ıvır zıvır

    -----------------------------

    hoca tamam o bakımdan keyiflik, ama üstünde saatlerca kalıp balık avlanmalık bişey değil onu anlatmaya çalıştım


    -----------------------------

    balık avlayacaksa zaten tekne alır bro


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The_Pilot
    The_Pilot's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2011
    Erkek

    ohoo bilader sen aşmışssın xDD

    babam beni arabasına bile bindirmez xD


    http://www.youtube.com/watch?v=qhXcjiTOQzg Bana Ait Değil Ama, Yinede Onu Çok Seviyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

       denizde kullanıcaksanız  en az 3 metre olmak üzere zodyak öneririm.. motor takabilirsin ilerde keyfine göre. kano daha çok tatlı sular akarsularda filan gider.


    Temel adalettir .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    Amacım balık tutmak deil ki hoca, denize yüzmeye gittiğimizde arabanın üzerinden onu alıp denize açılmak istiyorum bu kadar yani. Çok zevkli bişeye benziyor hızlıda benim çok hoşuma gitti kesinlikle alcam ama becerebilirmiyiz eğitim almadan onu bilmiyorum.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
Toplam Hit: 3459 Toplam Mesaj: 22