Kansere Dikkat Edin
-
Rabbim Acil Şifalar Versin Hocam.

-
çok çok geçmiş olsun hocam.. bekara karı boşamak kolay misali tavsiye vermicem ama sen güçlü gözük ki senden güç alsın annen..
ve sakın ha aklına kötü şeyleri getirme , bu ille tmalesef günümüzde çok yaygın ama en yakın dostum ailesinden dolayı bu merette tanışalı 6-7 sene oldu, metastas yaptı kaç kere, akciğer-beyin vs derken uğraştılar, hastalığı yendikçe nüksetti nüksettikçe yendiler.. arkadaşım aynı senin durumunda , çok kötü olduğu zamanlarda oldu, geldi beraber dertleştik günlerce ama ailesine karşı hep güçlü durdu.. inan tüm ilaçlardan daha yararlı bu davranış..
neyse kafa ütülemeyeyim.. Acil şifalar diliyorum.. umarım en en kısa sürede atlatır o illeti. -
-
çok geçmiş olsun hocam gözlerim doldu valla okudum yazını allah acil şifalar versin
-
Zeytun-i bunu yazdı
hocam ilgin için çok teşekkür ederim. İllk gördüğü tedavi sırasında da önerdiler çörek otunu fakat çörek otu yağlı olduğundan mıdır nedir bilmem kullandığında çok fazla kusma ve mide bulantısı yaşadı şu an adını bile duysa yüzünün şekli değişiyor :s
-
Hocam çok geçmiş olsun, umarım bunu da yener valideniz, güçlü bir kadına benziyor. Acil şifalar.
-
MaviGozluDev bunu yazdı
çok çok geçmiş olsun hocam.. bekara karı boşamak kolay misali tavsiye vermicem ama sen güçlü gözük ki senden güç alsın annen..
ve sakın ha aklına kötü şeyleri getirme , bu ille tmalesef günümüzde çok yaygın ama en yakın dostum ailesinden dolayı bu merette tanışalı 6-7 sene oldu, metastas yaptı kaç kere, akciğer-beyin vs derken uğraştılar, hastalığı yendikçe nüksetti nüksettikçe yendiler.. arkadaşım aynı senin durumunda , çok kötü olduğu zamanlarda oldu, geldi beraber dertleştik günlerce ama ailesine karşı hep güçlü durdu.. inan tüm ilaçlardan daha yararlı bu davranış..
neyse kafa ütülemeyeyim.. Acil şifalar diliyorum.. umarım en en kısa sürede atlatır o illeti.biliyorum hocam onun karşısında dimdik durmaya çalışıyorum, sağolsun akrabalarımızda destek oluyorlar morali çok şükür iyi şuan fakat ben böyle uzaktan uzağa kendimi çaresiz hissediyorum
-
sLeymN bunu yazdıZeytun-i bunu yazdı
hocam ilgin için çok teşekkür ederim. İllk gördüğü tedavi sırasında da önerdiler çörek otunu fakat çörek otu yağlı olduğundan mıdır nedir bilmem kullandığında çok fazla kusma ve mide bulantısı yaşadı şu an adını bile duysa yüzünün şekli değişiyor :s
Nasıl tüketti çörek otunu hocam detaylı yazar mısın benim için mühim olan o kısmı.
-
sLeymN bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
abi nasıl anlayacağız kanser olduğumuzu ya olursak vs çok bilinçsiziz iyice erime noktasına geliyoruz o zaman farkediyoruz ne yapmamaız gerek bu konuda bilgisi olan bilgilendirebilir mi bizihttp://tr.wikipedia.org/wiki/Meme_kanseri hocam tanı kısmında anlatıyor meme kanserinin nasıl anlaşılacağını. Lakin erkeklerde de meme dokusu olduğu için çok az da olsa risk var. Anlatın özellikle menepoz çağına gelmiş tüm yakınlarınıza söyleyin, utanmayın çekinmeyin.
Diğer kanser türleri içinde hormon testleri ve bt/pet taraması yapılıyor yılda bir kere bile olsa en azından bir onkoloğa giderek hormon testi yaptırmasını isteyin.
Benim annemin babamın kardeşlerimin canı yandı sizinki yanmasın.tama meme kanseri için tamada diğerleri check-up deniliyor ama yani check-up çok fahiş fiyatlarar mal oluyor malum özelde yaptırıyorsun vs vs
sağlık bakanlığı o kadar kamu spotu hazırlıyor keşke belirli periyodlarla sgk lıların atıyorum 3 senede bir kere gibi chack-up hakı tanınsa -
SeRDaR bunu yazdısLeymN bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
abi nasıl anlayacağız kanser olduğumuzu ya olursak vs çok bilinçsiziz iyice erime noktasına geliyoruz o zaman farkediyoruz ne yapmamaız gerek bu konuda bilgisi olan bilgilendirebilir mi bizihttp://tr.wikipedia.org/wiki/Meme_kanseri hocam tanı kısmında anlatıyor meme kanserinin nasıl anlaşılacağını. Lakin erkeklerde de meme dokusu olduğu için çok az da olsa risk var. Anlatın özellikle menepoz çağına gelmiş tüm yakınlarınıza söyleyin, utanmayın çekinmeyin.
Diğer kanser türleri içinde hormon testleri ve bt/pet taraması yapılıyor yılda bir kere bile olsa en azından bir onkoloğa giderek hormon testi yaptırmasını isteyin.
Benim annemin babamın kardeşlerimin canı yandı sizinki yanmasın.tama meme kanseri için tamada diğerleri check-up deniliyor ama yani check-up çok fahiş fiyatlarar mal oluyor malum özelde yaptırıyorsun vs vs
sağlık bakanlığı o kadar kamu spotu hazırlıyor keşke belirli periyodlarla sgk lıların atıyorum 3 senede bir kere gibi chack-up hakı tanınsacheck-up a gerek yok sanırım hocam sadece hormon testleri ile de anlaşılabiliyor. Kesin kanser tanısı konmasa bile hormon sonuçlarına bakarak kanser tehtidi var denebiliyor.
