Kansere Dikkat Edin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    Rabbim Acil Şifalar Versin Hocam.


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    çok çok geçmiş olsun hocam.. bekara karı boşamak kolay misali tavsiye vermicem ama sen güçlü gözük ki senden güç alsın annen..
    ve sakın ha aklına kötü şeyleri getirme , bu ille tmalesef günümüzde çok yaygın ama en yakın dostum ailesinden dolayı bu merette tanışalı 6-7 sene oldu, metastas yaptı kaç kere, akciğer-beyin vs derken uğraştılar, hastalığı yendikçe nüksetti nüksettikçe yendiler.. arkadaşım aynı senin durumunda , çok kötü olduğu zamanlarda oldu, geldi beraber dertleştik günlerce ama ailesine karşı hep güçlü durdu.. inan tüm ilaçlardan daha yararlı bu davranış.. 

    neyse kafa ütülemeyeyim.. Acil şifalar diliyorum.. umarım en en kısa sürede atlatır o illeti.


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    sLeymN            (180457/2/)


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    çok geçmiş olsun hocam gözlerim doldu valla okudum yazını allah acil şifalar versin 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    sLeymN            (180457/2/)

    hocam ilgin için çok teşekkür ederim. İllk gördüğü tedavi sırasında da önerdiler çörek otunu fakat çörek otu yağlı olduğundan mıdır nedir bilmem kullandığında çok fazla kusma ve mide bulantısı yaşadı şu an adını bile duysa yüzünün şekli değişiyor :s 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Hocam çok geçmiş olsun, umarım bunu da yener valideniz, güçlü bir kadına benziyor. Acil şifalar.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    çok çok geçmiş olsun hocam.. bekara karı boşamak kolay misali tavsiye vermicem ama sen güçlü gözük ki senden güç alsın annen..
    ve sakın ha aklına kötü şeyleri getirme , bu ille tmalesef günümüzde çok yaygın ama en yakın dostum ailesinden dolayı bu merette tanışalı 6-7 sene oldu, metastas yaptı kaç kere, akciğer-beyin vs derken uğraştılar, hastalığı yendikçe nüksetti nüksettikçe yendiler.. arkadaşım aynı senin durumunda , çok kötü olduğu zamanlarda oldu, geldi beraber dertleştik günlerce ama ailesine karşı hep güçlü durdu.. inan tüm ilaçlardan daha yararlı bu davranış.. 

    neyse kafa ütülemeyeyim.. Acil şifalar diliyorum.. umarım en en kısa sürede atlatır o illeti.

    biliyorum hocam onun karşısında dimdik durmaya çalışıyorum, sağolsun akrabalarımızda destek oluyorlar morali çok şükür iyi şuan fakat ben böyle uzaktan uzağa kendimi çaresiz hissediyorum 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı

    sLeymN            (180457/2/)

    hocam ilgin için çok teşekkür ederim. İllk gördüğü tedavi sırasında da önerdiler çörek otunu fakat çörek otu yağlı olduğundan mıdır nedir bilmem kullandığında çok fazla kusma ve mide bulantısı yaşadı şu an adını bile duysa yüzünün şekli değişiyor :s 

    Nasıl tüketti çörek otunu hocam detaylı yazar mısın benim için mühim olan o kısmı.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 

    abi nasıl anlayacağız kanser olduğumuzu ya olursak vs çok bilinçsiziz iyice erime noktasına geliyoruz o zaman farkediyoruz ne yapmamaız gerek bu konuda bilgisi olan bilgilendirebilir mi bizi

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Meme_kanseri hocam tanı kısmında anlatıyor meme kanserinin nasıl anlaşılacağını. Lakin erkeklerde de meme dokusu olduğu için çok az da olsa risk var. Anlatın özellikle menepoz çağına gelmiş tüm yakınlarınıza söyleyin, utanmayın çekinmeyin. 
    Diğer kanser türleri içinde hormon testleri ve bt/pet taraması yapılıyor yılda bir kere bile olsa en azından bir onkoloğa giderek hormon testi yaptırmasını isteyin.
    Benim annemin babamın kardeşlerimin canı yandı sizinki yanmasın.

    tama meme kanseri için tamada diğerleri check-up deniliyor ama yani check-up çok fahiş fiyatlarar mal oluyor malum özelde yaptırıyorsun vs vs 

    sağlık bakanlığı o kadar kamu spotu hazırlıyor keşke belirli periyodlarla sgk lıların atıyorum 3 senede bir kere gibi chack-up hakı tanınsa 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 

    abi nasıl anlayacağız kanser olduğumuzu ya olursak vs çok bilinçsiziz iyice erime noktasına geliyoruz o zaman farkediyoruz ne yapmamaız gerek bu konuda bilgisi olan bilgilendirebilir mi bizi

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Meme_kanseri hocam tanı kısmında anlatıyor meme kanserinin nasıl anlaşılacağını. Lakin erkeklerde de meme dokusu olduğu için çok az da olsa risk var. Anlatın özellikle menepoz çağına gelmiş tüm yakınlarınıza söyleyin, utanmayın çekinmeyin. 
    Diğer kanser türleri içinde hormon testleri ve bt/pet taraması yapılıyor yılda bir kere bile olsa en azından bir onkoloğa giderek hormon testi yaptırmasını isteyin.
    Benim annemin babamın kardeşlerimin canı yandı sizinki yanmasın.

    tama meme kanseri için tamada diğerleri check-up deniliyor ama yani check-up çok fahiş fiyatlarar mal oluyor malum özelde yaptırıyorsun vs vs 

    sağlık bakanlığı o kadar kamu spotu hazırlıyor keşke belirli periyodlarla sgk lıların atıyorum 3 senede bir kere gibi chack-up hakı tanınsa 

    check-up a gerek yok sanırım hocam sadece hormon testleri ile de anlaşılabiliyor. Kesin kanser tanısı konmasa bile hormon sonuçlarına bakarak kanser tehtidi var denebiliyor. 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 6689 Toplam Mesaj: 58