folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Karabasan Gercek Mi , Uydurma Mi ?



Karabasan Gercek Mi , Uydurma Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    meşhuuur islamda karabasan diye tabir edilen cisimcik... bilimsel acıklaması var okumuştum epey onceden bi yerlerde...tam detayli hatirlamiyorum şu an.fiziksel ve psikolojik etkenlerden dolayi dolasim sisteminin işlevinin zayiflamasıyla alakali görülen halüsilasyon.dolşaşim sistemi işlevini yavaş hareket ettirmeye baslayinca vücudun eksiksiz her yeri kitleniyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    compü'nün dediği gibi genellikl yorgun olduğun zaman oluyo ama cinler tarafından olduğunuda duymuştum


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Çoğu şeyin oluduğu gibi karabasan muhabbeti de patlatmadır.

    Karabasan denen şey yatış pozizyonu ağırlıklı olmak üzere çeşitli nedenlerden kaynaklanan geçici felçlilik halidir.

    Bana hiç basmadı mesela.

    Birde efsaneler var karabasan yakalamışlar vs. eskiler anlatır.

    Bizim arkadaşın dedesinin babasının anlattığına göre sabah atların oldukça yorgun olduğunu gören köylüler bu işten işkinlenir ve atın sırtına ökse sürerler.

    Evelsi gün geldiklerinde kıllı kapkara bir yaratık yakalamışlardır. Geceleri atlara çılgınca binip sabaha doğru yerine bırakıyormuş.

    yaratığı öldürürecekken bir anlaşma yapmışlar anlaşmaya göre onu öldürmezlerse oda karşılığında orda bulunanların soyundan kimseye dokunmayacakmış.

    Karabasanı bırakmışlar ve o da söz verdiği gibi arkadaşın sülaleden kimseye uğramamış.uğramıyormuş .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Vardır Hocam Bir ara evdekilele tartışmıştım.Geldim Muhtarlıkta yatttım Batteniyeye sarıldım yatıyorum saat 3:30 4 civarı

    kalkıp su içim dedim kalkamıyom sağa dönmeye çalışıyom dönemiyom itekliyorum gitmiyo lan bağırmaya çalışıyom

    bağıramıyorum 5-6 dk cebelleştim sonra içimden ayet-el kürsiyi okudum geçti gitti

    Edit:Bide kendini bırakınca yan i mücadele etmessen boğup öldürüyomuş.Bu da gerçekmi bilmiyom :)


    TURKCELL
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    jizz_jix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Vardır Hocam Bir ara evdekilele tartışmıştım.Geldim Muhtarlıkta yatttım Batteniyeye sarıldım yatıyorum saat 3:30 4 civarı

    kalkıp su içim dedim kalkamıyom sağa dönmeye çalışıyom dönemiyom itekliyorum gitmiyo lan bağırmaya çalışıyom

    bağıramıyorum 5-6 dk cebelleştim sonra içimden ayet-el kürsiyi okudum geçti gitti

    Edit:Bide kendini bırakınca yan i mücadele etmessen boğup öldürüyomuş.Bu da gerçekmi bilmiyom :)


    -----------------------------
    Aksine ben kendimi bırakıp da debelenmeyince bu pezoda iş yok diyip başka fantaziler aramaya gidiyor daha çabuk geçiyor :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    cyb3rt1m3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    jizz_jix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Vardır Hocam Bir ara evdekilele tartışmıştım.Geldim Muhtarlıkta yatttım Batteniyeye sarıldım yatıyorum saat 3:30 4 civarı

    kalkıp su içim dedim kalkamıyom sağa dönmeye çalışıyom dönemiyom itekliyorum gitmiyo lan bağırmaya çalışıyom

    bağıramıyorum 5-6 dk cebelleştim sonra içimden ayet-el kürsiyi okudum geçti gitti

    Edit:Bide kendini bırakınca yan i mücadele etmessen boğup öldürüyomuş.Bu da gerçekmi bilmiyom :)


    -----------------------------
    Aksine ben kendimi bırakıp da debelenmeyince bu pezoda iş yok diyip başka fantaziler aramaya gidiyor daha çabuk geçiyor :D


    -----------------------------

    farklı bi bakış açısı olmuş :D bakıyo mücadele etmeden teslim oluyo ,daha farklı fanteziler yaşayacagı yerlere gidiyo sonra


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Hoca sallama, Kur'an da nerde geçiyor karabasan:))

    Karabasan kısa süreli uyku felcinin halk içindeki söyleniş şekli cinle periyle alakası yok


    Edüt: Ayetel kürsi okudum geçtim diyn arkadaşların yaşadığı psikolojik bi olay

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bildiğim kadarı ile gerçek bana hiç basmadı ama :D basan arkadaşlarım bilmiyorum siz nasıl biliyorsunuz bana anlatilan kadari ile yattığın yerde omuzlarına ağırlık çöküyor hareket edemiyorsun ama uyanık gibi birşey oluyormuşun falan filan


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca sallama, Kur'an da nerde geçiyor karabasan:))

    Karabasan kısa süreli uyku felcinin halk içindeki söyleniş şekli cinle periyle alakası yok


    Edüt: Ayetel kürsi okudum geçtim diyn arkadaşların yaşadığı psikolojik bi olay


    -----------------------------
    psikolojik diilse nolcak ? sende az sallamıyon hani.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yok öle bişe bilimsel olan açıklama doğrudur. Bir çok kişiye olduğundan dolayı insanlar zamanında böyle açıklamış adı kalmış karabasan. SEsiniz çıkmaya bilir uyanmak isteyip uyanamayabilirsiniz hareket edemessiniz bunlar etkileri. Beyninize yeterli oksijen gitmediğindede olur


    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 7210 Toplam Mesaj: 43