Kararsızım Dostlar :[
-
arkadaşlar oto teyp alıcam babama şöyle kalıtelı fakat pek pahalı olmayan cd çalan bişe ama marka olarak sadece sony yada pıoneer tercihim sitelerden birinde baktım şöyle fiyatlar çıktı
http://urun.gittigidiyor.com/Pioneer-DEH-P5950IB-MP3-SIFIR-ORJ-KARGO-UCRETSIZ_W0QQidZZ10253297
yada
http://urun.gittigidiyor.com/Pioneer-DEH-P4950MPH-MP3-SIFIR-ORJ-KARGO-BEDAVA_W0QQidZZ10117875
sizce spotmu bunlar adam orjınal demiş ama kararsızım sizin tercih edeceginiz güvnilir bi site varmı acaba kıllandım fiyatlar ucuz geldide:D alsammı almasammı burdan:S
-
bende bunu almayı düşünüyorum yorumları falan okudum sd kart girişi flash disk girişi falanda var bende kararsızım
-
http://urun.gittigidiyor.com/Pioneer-DEH-P3050UB-MP3-SIFIR-ORJ-KARGO-UCRETSIZ_W0QQidZZ10199940
birde bu war bu daha bi güzel yaw :S
-
hoca baslıgı okudum dedım ne oldu kı böle yazdı :S 2. linketeki daha güzel gittigidiyorada guvenebilirsin her konuda
-
spotun kralı bunlar hocam ya :S zaten orda'da yazmış HESAPLI SPOT diye :S
-
3. linktekine baksana bir kardeş o daha bi hoş sanki fikir verin bana:|
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
spotun kralı bunlar hocam ya :S zaten orda'da yazmış HESAPLI SPOT diye :S
-----------------------------spot dediği yurtdsından alıp sınırdan kaçak getiriyorlar ama sonuçta çin malı gibi çakma fln değil spotlar o yüzden spot konusunda sorun yok. çakma olmasın bnm için o yeterli elimde kalmasın iki gün sonra demek istedim :|
edit: buda teknosada bana uygun gelen:D
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110020471&CS_Category=_SBA_849_1662_866_4103&CS_Catalog=_SES_VE_GORUNTU&T_Category=_OTO_CD_CALAR849#
-
benve bu çok güzel fiyat performans: http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=26202&productid=otm251923
buda güzel daha ucuz ikisi arasında kararsız kalıyorum : http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=258265&productid=otdelcdt4700msu
-
Pioneer'de Kullandım Sony'de Kesinlikle Sony Diyorum Şu An Kullandığım Model'in Fiyatı Bayaa Düşmüştür Beklersen Sabah Kutusuna Bakar Modelini Yazarım Bulman Biraz Zor Ama Bulursan Kesinlikle Tavsiyemdir :)
Edit; Resmi Bu http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/16/sony-cdx-f5500.487696.jpg Ama Model Aynımı Değilmi Ona Bişey Diyemicem Baktıktan Sonra Yazarım Modelinide,,Resimdekiyle Tek Fark Bendeki Siyah...
Çok Sağlam Bi Cihaz
Sanırım 3 Amfi Çıkışı (4te olabilir)
Cd Paketi Çıkışı,Direksiyon Kumandası Bağlantısı Gibi Her Özelliği Destekliyor..
Sadece Kendi Çıkış Gücüyle Bile Süper Bi Ses Veriyor (52Wx4) -
Minton CA993 bi araştır
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------Pioneer'de Kullandım Sony'de Kesinlikle Sony Diyorum Şu An Kullandığım Model'in Fiyatı Bayaa Düşmüştür Beklersen Sabah Kutusuna Bakar Modelini Yazarım Bulman Biraz Zor Ama Bulursan Kesinlikle Tavsiyemdir :)
Edit; Resmi Bu http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/16/sony-cdx-f5500.487696.jpg Ama Model Aynımı Değilmi Ona Bişey Diyemicem Baktıktan Sonra Yazarım Modelinide,,Resimdekiyle Tek Fark Bendeki Siyah...
Çok Sağlam Bi Cihaz
Sanırım 3 Amfi Çıkışı (4te olabilir)
Cd Paketi Çıkışı,Direksiyon Kumandası Bağlantısı Gibi Her Özelliği Destekliyor..
Sadece Kendi Çıkış Gücüyle Bile Süper Bi Ses Veriyor (52Wx4)
----------------------------güncel bi fiyat göremedim ama biraz tuzlu bu snn sony:|
minton'mu yok hoca saol almıyım be onla uğrasılmaz:S
