Kararsızım Dostlar :[

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar oto teyp alıcam babama şöyle kalıtelı fakat pek pahalı olmayan cd çalan bişe ama marka olarak sadece sony yada pıoneer tercihim sitelerden birinde baktım şöyle fiyatlar çıktı

    http://urun.gittigidiyor.com/Pioneer-DEH-P5950IB-MP3-SIFIR-ORJ-KARGO-UCRETSIZ_W0QQidZZ10253297

     

    yada

     

    http://urun.gittigidiyor.com/Pioneer-DEH-P4950MPH-MP3-SIFIR-ORJ-KARGO-BEDAVA_W0QQidZZ10117875

     

     

     

    sizce spotmu bunlar adam orjınal demiş ama kararsızım sizin tercih edeceginiz güvnilir bi site varmı acaba kıllandım fiyatlar ucuz geldide:D alsammı almasammı burdan:S


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    bende bunu almayı düşünüyorum yorumları falan okudum sd kart girişi flash disk girişi falanda var bende kararsızım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    http://urun.gittigidiyor.com/Pioneer-DEH-P3050UB-MP3-SIFIR-ORJ-KARGO-UCRETSIZ_W0QQidZZ10199940

     

     

    birde bu war bu daha bi güzel yaw :S


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    hoca baslıgı okudum dedım ne oldu kı böle yazdı :S  2. linketeki daha güzel gittigidiyorada guvenebilirsin her konuda

     


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    spotun kralı bunlar hocam ya :S zaten orda'da yazmış HESAPLI SPOT diye :S
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    3. linktekine baksana bir kardeş o daha bi hoş sanki fikir verin bana:|

    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    spotun kralı bunlar hocam ya :S zaten orda'da yazmış HESAPLI SPOT diye :S
    -----------------------------

    spot dediği yurtdsından alıp sınırdan kaçak getiriyorlar ama sonuçta çin malı gibi çakma fln değil spotlar o yüzden spot konusunda sorun yok. çakma olmasın bnm için o yeterli elimde kalmasın iki gün sonra demek istedim :|

     

     

    edit: buda teknosada bana uygun gelen:D

    http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110020471&CS_Category=_SBA_849_1662_866_4103&CS_Catalog=_SES_VE_GORUNTU&T_Category=_OTO_CD_CALAR849#


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    benve bu çok güzel fiyat performans: http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=26202&productid=otm251923

    buda güzel daha ucuz ikisi arasında kararsız kalıyorum : http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=258265&productid=otdelcdt4700msu 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Pioneer'de Kullandım Sony'de Kesinlikle Sony Diyorum Şu An Kullandığım Model'in Fiyatı Bayaa Düşmüştür Beklersen Sabah Kutusuna Bakar Modelini Yazarım Bulman Biraz Zor Ama Bulursan Kesinlikle Tavsiyemdir :)


    Edit; Resmi Bu http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/16/sony-cdx-f5500.487696.jpg Ama Model Aynımı Değilmi Ona Bişey Diyemicem Baktıktan Sonra Yazarım Modelinide,,Resimdekiyle Tek Fark Bendeki Siyah...

    Çok Sağlam Bi Cihaz

    Sanırım 3 Amfi Çıkışı (4te olabilir)

    Cd Paketi Çıkışı,Direksiyon Kumandası Bağlantısı Gibi Her Özelliği Destekliyor..

    Sadece Kendi Çıkış Gücüyle Bile Süper Bi Ses Veriyor (52Wx4)


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Minton CA993 bi araştır

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pioneer'de Kullandım Sony'de Kesinlikle Sony Diyorum Şu An Kullandığım Model'in Fiyatı Bayaa Düşmüştür Beklersen Sabah Kutusuna Bakar Modelini Yazarım Bulman Biraz Zor Ama Bulursan Kesinlikle Tavsiyemdir :)


    Edit; Resmi Bu http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/16/sony-cdx-f5500.487696.jpg Ama Model Aynımı Değilmi Ona Bişey Diyemicem Baktıktan Sonra Yazarım Modelinide,,Resimdekiyle Tek Fark Bendeki Siyah...

    Çok Sağlam Bi Cihaz

    Sanırım 3 Amfi Çıkışı (4te olabilir)

    Cd Paketi Çıkışı,Direksiyon Kumandası Bağlantısı Gibi Her Özelliği Destekliyor..

    Sadece Kendi Çıkış Gücüyle Bile Süper Bi Ses Veriyor (52Wx4)


    ----------------------------

     

    güncel bi fiyat göremedim ama biraz tuzlu bu snn sony:|

     

    minton'mu yok hoca saol almıyım be onla uğrasılmaz:S


    ...
Toplam Hit: 2509 Toplam Mesaj: 14