Kararsızım Dostlar :[

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    amele_2 Hoca ben Araştırdımda O da Ç:ok Pahalı Ama Manyak Bişey http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110020463&CS_Category=_OTO_CD_CALAR849&CS_Catalog=_SES_VE_GORUNTU#

    De Get Yalan Dünya...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    o bizi aşar :D aslında pahalıda sayılmaz marka tercihim pıoneer yada sonyden farqlı olsa düşünürdüm .

    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    Sony'yi bo$wer. Ayni i$i Pioneer daha ucuza yapar.

    Model numarasinin sonunda MP olan pioneerlara  adaptor araciligiyla iPod baglanir. Onlardan birini almani tavsiye ederim.
Toplam Hit: 2508 Toplam Mesaj: 14