folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Karides/Kalamar Nasıl Pişirilir?



Karides/Kalamar Nasıl Pişirilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek
    oohoo yemek tariflerimizi bundan sonra senden alcaz desene,, iyi oldu seni buldumuz sıkıstıkmı rahatsız ederriz seni :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daralgeldi
    daralgeldi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    elimden geldiinceee... bazı meslek sırları hariççç...

    //D@R@L63LD! the Certified Java Architecture...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    kalamar önce haşlayıp etini sıkarak gövdesinden ayırıyorsun. Böyle halka şeklinde çıkar.

    sonrada patates kızartır gibi kızartıyorsun. Çokta güzel olur ha. 

    Karidesi bilmiyorum. 


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi
    antiki iyi bilir onu

    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    kalamar kimi için yemek kimi için hatırlamak istemediği anılar :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    yTSe_JaM bunu yazdı:
    -----------------------------

    karidesi tam bilmiyorumda kalamarı anlatayım:

    ilk önce bir markete gidiyosun balıklar için soslar war terbiye sosu onlardan alıyosun, kalamarı iyicene terbiye ediyosun karıştırıyosun bütün sos değsin hepsine, 20 -25 cm çapında bir teflon tavayı alıyosun içine göz kararı ayarlıyosun çiçek yağını çok fazla olmucak yüzeyin tamamını kaplasın yeter.atıyosun içine kalamarları çok yüksek ateş değil ama gene fazla ateşte kızartıyosun

     

    opsiyonlar: kırmızı üzüm şarabı dökebilirsin çok az veya böğürtlen şarabı...

     

    biber seviyosan kırmızı biber kekik falanda atabilirsin biraz he birde rakı oldumu tam süper :D


    -----------------------------

     

    bunu bi ara denemeliyim :P


    -----------------------------
      kesinlikle denemediysen sana kız vermicekler zaten :P

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
Toplam Hit: 20009 Toplam Mesaj: 17