folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kartuş Doldurma Çözümleri



Kartuş Doldurma Çözümleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    canon yazıcı var malum kartuş fiyatları nasıl yapsam evde kendim doldurabilirmiyi hangi ekipman iyidir forumda aradım konular eski varmı bu işle uğraşan lar bi kaç gün içinde halletmem lazım 

    bunlarda kartuş numaralarım

    canon 510 black PG-510
    CANON 511 COLOR CL-511 


    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.bitmeyenkartus.com.tr/BITMEYEN-KARTUS-SISTEMLERI,LA_152-2.html?gclid=CIf97tPNp68CFYUw3wod1yzkYg

    usta evin yakınındaki cafeye bundan aldırdım

    canon marka yazıcıya bağlı tüpler var

    adam gayet memnun 3x A4 top bittikten sonra sadece  siyah bitmiş

    ist için numarayı cafeden alabilirim

    (firmayla hiç bir alakam yoktur)

    ÇOK ÇIKTI ALANLAR İÇİN İDEAL BENCE ARAŞTIRIN

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gencbeyin
    gencbeyin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bitmeyen kartuşu 2 yıldır 6-7 printer alarak kullanıyoruz firmada, sıkıntı yok tavsiye ederim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ilk seferde bunu alma değilde şırınga ile doldurma nedir ?onu düşünüyorum öncelikle.

    matematik24.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    yaw arkadaşlar peki bu büyük tüplerden alsak biz biraz daha ucuza nasıl bir mürekkep kullanabiliriz illaki vardır bir ucuz yöntem  müreklep olarak 


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dargut
    dargut's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    Ben bundan aldım canon mp250 için. renkliler iyi fakat siyahı kötüydü. Anca yüksek kalitede bastırınca düzgün oluyodu. Ama yazıcı çok kullanılmış, kartuşlarda ölmüş olabilir. Aynı mürekkepleri HP yazıcıda denedim siyah filan orjinal kartuş gibi baskısı.

    http://cescesor.com/Canon-Renkli-ve-Siyah-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti-Doldurma-Dolumu,PR-415.html

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dargut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bundan aldım canon mp250 için. renkliler iyi fakat siyahı kötüydü. Anca yüksek kalitede bastırınca düzgün oluyodu. Ama yazıcı çok kullanılmış, kartuşlarda ölmüş olabilir. Aynı mürekkepleri HP yazıcıda denedim siyah filan orjinal kartuş gibi baskısı.

    http://cescesor.com/Canon-Renkli-ve-Siyah-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti-Doldurma-Dolumu,PR-415.html


    -----------------------------
    kaç dolum yaptın ne zamandır kullanıorsun hocam ?

    matematik24.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golgi
    golgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    aynı kartuştan bendede var gittim bitane 1 lt lik siyah mürekkep aldım sonra kartuşun üstündeki yapışkanı kaldırıp ince 1mm lik matkapla deldim sonra 9ml mürekkebi yavaşça şırınga ile  bastım ve çıkarttığım  yapışkanını geri  yapıştırdım canavar gibi çalışıyor hiçbi sorun çıkmadı 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    golgi bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynı kartuştan bendede var gittim bitane 1 lt lik siyah mürekkep aldım sonra kartuşun üstündeki yapışkanı kaldırıp ince 1mm lik matkapla deldim sonra 9ml mürekkebi yavaşça şırınga ile  bastım ve çıkarttığım  yapışkanını geri  yapıştırdım canavar gibi çalışıyor hiçbi sorun çıkmadı 


    -----------------------------
    zaten orjinalinde delik yokmu hacı ne delmesi.?

    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    burayı öneririm bndede canon mp530 var mürekk bitti içini doldursanda çalışmaz çipli olduğu için 

     

    gittim burdan set aldım mürekleriyle birlkte yeni kartuş. Kartuşlarda çip kndini otomatik ressetliyor. Ayrıca canonlarda bir mürekkp bitse yazıcı çalışmıyor. Benimkinde öyle illa o kartuşşu alman gerek. Kendini kitliyor alet burdan aldım memnunum evde şırınga ile dolduyorum. 

     

    http://cescesor.com/index.html


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dargut
    dargut's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    dargut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bundan aldım canon mp250 için. renkliler iyi fakat siyahı kötüydü. Anca yüksek kalitede bastırınca düzgün oluyodu. Ama yazıcı çok kullanılmış, kartuşlarda ölmüş olabilir. Aynı mürekkepleri HP yazıcıda denedim siyah filan orjinal kartuş gibi baskısı.

    http://cescesor.com/Canon-Renkli-ve-Siyah-Uyumlu-CESCESOR-Kartus-Dolum-Seti-Doldurma-Dolumu,PR-415.html


    -----------------------------
    kaç dolum yaptın ne zamandır kullanıorsun hocam ?

    -----------------------------

    Normal siyah kartuşlar 10ml oluyor. Renkli kartuşlarda ise her renk sanırım 3 ml oluyor. Ben 60 ml lik şişelerden almıştım bütün renkleri. Renkli kartuşu iki kez doldurdum sanırım. Siyah mürekkepse bitmek üzere. Çok fazla renkli çıktı almıyorsan renklileri 60 lık al siyahı biraz daha fazla alabilirsin, yada önce dene bitince alırsın. Ben bitince yarım kiloluk almayı düşünüyorum. Daha öncede 1 lt lik almıştım başka bir marka. Yıllarca kullandım hp yazıcımla. Yüklü miktarda çıktı alıcaksam azaldıkça tepesindeki delikten şırıngayla basıyorum mürekkebi. Uzun süre kullanmazsan yazıcıyı ucu tıkanabiliyor. O durumda ya kartuşun ucunu çaydanlığın buharına tut, yada direkt sıcak su olan bir kaba koy. Hemen açılır ucu. Dikkat et suyu çok koyma tepesinden içeri girmesin :)

    Diğer arkadaşın dediği canonlardaki kartuş çalışmama olayını bir araştır. Gerçi senin kartuşlarda çip yok ama yazıcıya yazılım yüklemek gerekiyo olabilir. Hp de hiç öyle sıkıntı yoktu.

Toplam Hit: 3269 Toplam Mesaj: 20