Kasper Sky İle Hata Alıyorum
-
not:
regsvr32 komutu dll ve ocxleri kaydedir.. regsvr32 /u şeklinde kullanıldığında o ocx yada dll sistemden çıkarılmış olur.. bunu kullanan progrmalar da doğal olark çalışmaz :) ben microsoftun yerinde olsaydım o programla sürekli o dll leri kayıt ettirirdim:)
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------not:
regsvr32 komutu dll ve ocxleri kaydedir.. regsvr32 /u şeklinde kullanıldığında o ocx yada dll sistemden çıkarılmış olur.. bunu kullanan progrmalar da doğal olark çalışmaz :) ben microsoftun yerinde olsaydım o programla sürekli o dll leri kayıt ettirirdim:)
-----------------------------
valla Xp den sıkıldım pardus a Gecicem ama acaba pardus da Xp gibi herseyi çalıştırırmı çalıştırmazmı korkusu car icimde
Toplam Hit: 13386 Toplam Mesaj: 13
