Kaygusuz'un Selamı Var
-
aslında özel mesaj olarak göndermiş ama herkese de söylediği için bildirmek vazife oldu.
Kaygusuz arkadaşımızın mesajı.
son 7 aydır internete girmiyorum pek.
batmanda komandoyum.
çarşı yok.
asker arkadaşın refakatçısıyım batman da
kaçamak yapıp carsıya çıktım
herkesi özledim herkese selamlar.
tbt aklımda hep nedense neler oldu ne değişti bilmiyorum
ağustos 11 tezkere.
martın 2. haftası izinim var
herkese selamlar.Vatan size minnettar..
-
Teşekkür ederiz kendisine her ne kadar tanımasam da.Hayırlı teskereler.
-
Tanımasamda saolsun.. Hayırlı tezkereler kardeşim.. ve aleyküm selam..
-
gelince askerlik hakkında düşündüklerini merakla bekliyorum :)
zordur zor
-
oy oy o we tüm askerler sağ sağlim ewlerine döner umarım ,)
-
az çok tanırım, sağlam adamdır :)
-
Aleykum selam .. Hayırlısıyla gelsin
-
hayırlı tezkereler :)
-
batmanın neresinde komando yaa? bende orada yaptım askerlik. komando birliği sadece merkez alayda var. oradaki komandolara her hafta çarşı var. o mutlaka karakola düşmüştür. yani komando diil. çakma komando (: bu sözlerimi ilet ona görüşebilirsen
-
Allah yardımcısı olsun, unutmamış burayı
-
Aleykumselam,
