

Kebirhost.Net Kalite Farkı
-
Arkadaşlar konuyu açıyorum sanmayınki bi tanıdığın falan adamların verdiği hizmete hayran kaldığım için açmak istedim konuyu
Adamlardan yıllık 10Tl lik hosting paketi aldım benden kaynaklanan bazı sorunlarla karşılaştım defalarca kez ve adamlar herseferinde attığım bir maili ikiletmediler sadece sorunlarda değil örneğin siteyi taşımam gerekti adamlar baştan aşşağı kurulumunu yapıp verdiler biz hostingi sattık buyrun bunlar yedekleriniz gerisi size kalmış demediler yani aldığım hizmetten çok memnunum fiyatlar ise acayip uygun sizlerle paylaşmak istedim
Kebirhost.Net
-
Nvidia bunu yazdı
Arkadaşlar konuyu açıyorum sanmayınki bi tanıdığın falan adamların verdiği hizmete hayran kaldığım için açmak istedim konuyu
Adamlardan yıllık 10Tl lik hosting paketi aldım benden kaynaklanan bazı sorunlarla karşılaştım defalarca kez ve adamlar herseferinde attığım bir maili ikiletmediler sadece sorunlarda değil örneğin siteyi taşımam gerekti adamlar baştan aşşağı kurulumunu yapıp verdiler biz hostingi sattık buyrun bunlar yedekleriniz gerisi size kalmış demediler yani aldığım hizmetten çok memnunum fiyatlar ise acayip uygun sizlerle paylaşmak istedim
Kebirhost.Net
yıllardır kullanıyorum ve mükemmel çalışıyorlar.
-
bayağı eski bi firma, ben lisedeyken alışveriş yapmıştım iyilerdi.
-
kebir eski bir firma aklı başında bir firma
-
Kebirhost epey eski firma 1 kere resellerini almıştım sorun yoktu
ama hocam demişsin ya buyrun bu yedek gerisi size kalmış demiyor
aslında denmesi gereken o adam hosting sağlıyor sonuçta webmaster hizmeti vermiyor
diğer firmalar bunu diyor diye kızmamak gerek olması gereken bu hee kebir bunu denemiş bu insiyatiftir ekstradır
bu yapıyor diye diğer yapmayana kızmak olmaz
-
kebirhost baya eskidir ve tarafsızdır. pkk ya bile servis sağlıyordu adamlar
-
b.kum gibi firma
-
Akrep nalan'la bu adamların sitesini yapan webmaster aynı kişi olma ihtimali varmı acaba ?
Bilmeyen bir kullanıcı olsam, sikseler alışveriş yapmam la böyle bir siteden :D
-
aynen yahu ne boktan siteleri varmış ahaha. kendileri yapamıyorsa bir webmaster'a falan güzel bir şey yaptırsalarmış bari.
-
Ucuz etin yahnisi. Eskiden çok sorunlulardı şu anki hallerini bilmiyorum. Herhangi bir şeyde ucuza kalite gören var mı?
-
Önemli bir site kuracaksanız tercih etmeyin bir açılıyor bir açılmıyor çöküyor :D