Keçi Gribi
-
Melik bunu yazdı:
-----------------------------
3 Gündür ağır bir grip geçiriyorum, bademciklerim şişti sürekli kuru bir öksürük var burnum akıyor.
Sonunda tekrar gittim 1 saat önce hastaneye doktor
keçi gribi olmuşsun çok yaygın şu sıralar
antibiyotikler bi işe yaramaz grip ilaçları alman gerekir dedi.
Aman müridler dikkat edin çok kötü bir hastalık normal gribe benzemiyor
-----------------------------göz altlarında morarma var mı
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Melik bunu yazdı:
-----------------------------
3 Gündür ağır bir grip geçiriyorum, bademciklerim şişti sürekli kuru bir öksürük var burnum akıyor.
Sonunda tekrar gittim 1 saat önce hastaneye doktor
keçi gribi olmuşsun çok yaygın şu sıralar
antibiyotikler bi işe yaramaz grip ilaçları alman gerekir dedi.
Aman müridler dikkat edin çok kötü bir hastalık normal gribe benzemiyor
-----------------------------göz altlarında morarma var mı
-----------------------------Uykusuzluktan biraz var hocam.
-
bende çok fena grip oldum keçi gribi olmasın :S
doktorada gittim ama birşey demedi keçi gribi felan.
Allahtan iyileştim sanırım sadece kuru öksürük var.
sanada geçmiş olsun hocam
