Kedi (Aranıyor)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kediyi sevgililer gününde herşeyine hediye etsene :P


    -----------------------------

     

    hocam onda 4 tane var :W  


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    forumdaki nickten ve konu başlığından :|

     

    kesip mesmicen demi hoca :|

     


    -----------------------------

     

    yok hoca kesmicem :W  

     

      

     

    kescek olsam sokakta kaynıyor :W

     


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlığı görünce nedense google'da ara diyesim geldi :|

    kediler nankördür :P köpek al bence..


    -----------------------------

     

    googleda da aratıyorumda çok yetersiz kalıyor :D


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Temmuz ayında bir kutu içinde annesi belli ki kayıplara karışmış gözü açılmamış 4 adet yavru bulmuştum. Henüz 4-5 günlüktüler. Anne bulamadığım için şırınga ile besledim. 3'ü erkek 1 i dişi olan bu yavrulardan 1 tanesi çalındı, 1 tanesi dişi olduğu için ben verdim. Şimdi 2 erkek kaldılar. Bahçeden ayrılmıyorlar. Temmuzdan beri ne nankörlüklerini gördüm ne de bana atar yaptılar:) Tamamıyle safsata. Beslemeyen bilemez.


    -----------------------------


    Seni anaları bilmişler hocam :D


    Avukat/Hukukçu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Temmuz ayında bir kutu içinde annesi belli ki kayıplara karışmış gözü açılmamış 4 adet yavru bulmuştum. Henüz 4-5 günlüktüler. Anne bulamadığım için şırınga ile besledim. 3'ü erkek 1 i dişi olan bu yavrulardan 1 tanesi çalındı, 1 tanesi dişi olduğu için ben verdim. Şimdi 2 erkek kaldılar. Bahçeden ayrılmıyorlar. Temmuzdan beri ne nankörlüklerini gördüm ne de bana atar yaptılar:) Tamamıyle safsata. Beslemeyen bilemez.


    -----------------------------

     


    Seni anaları bilmişler hocam :D


    -----------------------------

    Walla öyle oldu hocam :D


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
Toplam Hit: 2430 Toplam Mesaj: 16