Kedi (Aranıyor)
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
Kediyi sevgililer gününde herşeyine hediye etsene :P
-----------------------------hocam onda 4 tane var :W
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
forumdaki nickten ve konu başlığından :|
kesip mesmicen demi hoca :|
-----------------------------
yok hoca kesmicem :W
kescek olsam sokakta kaynıyor :W
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
başlığı görünce nedense google'da ara diyesim geldi :|
kediler nankördür :P köpek al bence..
-----------------------------googleda da aratıyorumda çok yetersiz kalıyor :D
-
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
Temmuz ayında bir kutu içinde annesi belli ki kayıplara karışmış gözü açılmamış 4 adet yavru bulmuştum. Henüz 4-5 günlüktüler. Anne bulamadığım için şırınga ile besledim. 3'ü erkek 1 i dişi olan bu yavrulardan 1 tanesi çalındı, 1 tanesi dişi olduğu için ben verdim. Şimdi 2 erkek kaldılar. Bahçeden ayrılmıyorlar. Temmuzdan beri ne nankörlüklerini gördüm ne de bana atar yaptılar:) Tamamıyle safsata. Beslemeyen bilemez.
-----------------------------Seni anaları bilmişler hocam :D
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
Temmuz ayında bir kutu içinde annesi belli ki kayıplara karışmış gözü açılmamış 4 adet yavru bulmuştum. Henüz 4-5 günlüktüler. Anne bulamadığım için şırınga ile besledim. 3'ü erkek 1 i dişi olan bu yavrulardan 1 tanesi çalındı, 1 tanesi dişi olduğu için ben verdim. Şimdi 2 erkek kaldılar. Bahçeden ayrılmıyorlar. Temmuzdan beri ne nankörlüklerini gördüm ne de bana atar yaptılar:) Tamamıyle safsata. Beslemeyen bilemez.
-----------------------------Seni anaları bilmişler hocam :D
-----------------------------Walla öyle oldu hocam :D
