Kefil Olunan Pasif Üyeler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    aktif ve pasif kavgası büyük sorunlar yaratabilir

    dünya ayaklanır şerefsizim


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buber.
    wordros
    wordros's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    DaSKaPiTaL bunu yazdı

    Benden bahsediliyor sanırım konuda.  Kesinlikle ama kesinlikle pasiflerin silinmesine karşıyım. 30 küsür yaşındayım. Bi çoğunuz dünyada yokkenden beri takip ederim. Eğer bi gün gerekirse (şu an olduğu gibi) yazarım diye de üyeliğim var. Sırf üç beş saçma sapan konu açtı diye pasifi aktife yem yaptırmam. Net. Madem ağzı olan konusup istek yapıyor, bence de konu çok saçma konunun kaldırılmasını rica ediyorum bende.

     

    Edit: Mutlu yıllar herkese.

    :) Forumumuzun yaş ortalamasının 30 olduğunu bilmen lazım bence :) Saçma bir cümle kurmuşun. Benim demek istediğim, kefil olduğum ve forumda olmayanlar. Rahatsız oluyorum profilimde görünce.


    alektamovikmovik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    wordros bunu yazdı
    DaSKaPiTaL bunu yazdı

    Benden bahsediliyor sanırım konuda.  Kesinlikle ama kesinlikle pasiflerin silinmesine karşıyım. 30 küsür yaşındayım. Bi çoğunuz dünyada yokkenden beri takip ederim. Eğer bi gün gerekirse (şu an olduğu gibi) yazarım diye de üyeliğim var. Sırf üç beş saçma sapan konu açtı diye pasifi aktife yem yaptırmam. Net. Madem ağzı olan konusup istek yapıyor, bence de konu çok saçma konunun kaldırılmasını rica ediyorum bende.

     

    Edit: Mutlu yıllar herkese.

    :) Forumumuzun yaş ortalamasının 30 olduğunu bilmen lazım bence :) Saçma bir cümle kurmuşun. Benim demek istediğim, kefil olduğum ve forumda olmayanlar. Rahatsız oluyorum profilimde görünce.

    Evet bende profilimde onları görünce rahatsız oluyorum, hayatta kefilliği sevmedim gitti.. nereden icat ettiler hem bu kefilliği anlamam ki?


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Bir de gözünüzle okuyup beyninizle yorumlasanız şu yazdıklarımızı. Hiç giriş yapmayan, bir harf bile yazmayan, 10 sene önce 1 kez girip bir daha girmeyen ve girmeyecek olanlardan bahsediyoruz. Siz diyorsunuz aktif pasif kavgası. Belli ki adam siteyi bile unutmuş.

     

    DarkSkull tarafından 02/Oca/18 19:02 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Amma ölücü varmış milletin nikinden size ne olurda AB açılırsa ne olcak yakıştıramadım. Erdem diye nik alamıyorum napcaz şimdi 


    Yav he he
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Yanlış bir uygulama olur , başlıkta kefil olunan gay üyeler gibi olmuş


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Yanlış bir uygulama olur , başlıkta kefil olunan gay üyeler gibi olmuş


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    bence pasif konularda silinmeli


    arbeit macht frei
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    erdem358 bunu yazdı

    Amma ölücü varmış milletin nikinden size ne olurda AB açılırsa ne olcak yakıştıramadım. Erdem diye nik alamıyorum napcaz şimdi 

    Üşenmeden hepinize tek yek yazacağım. SİTEYE 1 HARF BİLE YAZMAYAN 1 KEZ GİRİP BİR DAHA GİRMEYEN (O DA ÜYE OLURKEN GİRİŞ YAPMIŞ) SİTEYİ UNUTAN ADAMLARDAN BAHSEDİYORUZ. BANLANAN, SİTEDE KONUSU, MESAJI OLANLARDAN DEĞİL.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    TheAvenqer
    TheAvenqer's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    bence şöyle olsa güzel olabilir

    mesela benim kayıt tarihim 09/02/2014 her senem dolduğunda bana 1 hak verilsin ve ben o hakla profillimden kefil olduğum üyelerin bağlantısını silebileyim mesela 1 tane benimde kefil olduğum var çocuk 1 kere girmiş bir daha girmemiş profilimde gözükmesini istemiyorum 09/02/2015 tarihinde bana hak verilsin onun benimle bağlantısını keseyim onun profilinden bakınca kefili ben gözükeyim fakat benim kefil olduklarıma bakınca o gözükmesin

    edit : o verilen 1 hak ile istenen kadar kişinin bağlantısı kesilebilsin tek kullanımlık sınırsız kişi bağlantısı koparma gibi

    edit 2 : Konuyu bölmeden üye alımları ne zaman açılacak acaba kefillik sisteminden bahsediyorum

    TheAvenqer tarafından 02/Oca/18 19:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Bot ve lisans ihtiyaçlarınız için pm atınız.
Toplam Hit: 7405 Toplam Mesaj: 45
üye pasif kefil