Kefil Olunan Pasif Üyeler
-
aktif ve pasif kavgası büyük sorunlar yaratabilir
dünya ayaklanır şerefsizim
-
DaSKaPiTaL bunu yazdı
Benden bahsediliyor sanırım konuda. Kesinlikle ama kesinlikle pasiflerin silinmesine karşıyım. 30 küsür yaşındayım. Bi çoğunuz dünyada yokkenden beri takip ederim. Eğer bi gün gerekirse (şu an olduğu gibi) yazarım diye de üyeliğim var. Sırf üç beş saçma sapan konu açtı diye pasifi aktife yem yaptırmam. Net. Madem ağzı olan konusup istek yapıyor, bence de konu çok saçma konunun kaldırılmasını rica ediyorum bende.
Edit: Mutlu yıllar herkese.
:) Forumumuzun yaş ortalamasının 30 olduğunu bilmen lazım bence :) Saçma bir cümle kurmuşun. Benim demek istediğim, kefil olduğum ve forumda olmayanlar. Rahatsız oluyorum profilimde görünce.
-
wordros bunu yazdıDaSKaPiTaL bunu yazdı
Benden bahsediliyor sanırım konuda. Kesinlikle ama kesinlikle pasiflerin silinmesine karşıyım. 30 küsür yaşındayım. Bi çoğunuz dünyada yokkenden beri takip ederim. Eğer bi gün gerekirse (şu an olduğu gibi) yazarım diye de üyeliğim var. Sırf üç beş saçma sapan konu açtı diye pasifi aktife yem yaptırmam. Net. Madem ağzı olan konusup istek yapıyor, bence de konu çok saçma konunun kaldırılmasını rica ediyorum bende.
Edit: Mutlu yıllar herkese.
:) Forumumuzun yaş ortalamasının 30 olduğunu bilmen lazım bence :) Saçma bir cümle kurmuşun. Benim demek istediğim, kefil olduğum ve forumda olmayanlar. Rahatsız oluyorum profilimde görünce.
Evet bende profilimde onları görünce rahatsız oluyorum, hayatta kefilliği sevmedim gitti.. nereden icat ettiler hem bu kefilliği anlamam ki?
-
Bir de gözünüzle okuyup beyninizle yorumlasanız şu yazdıklarımızı. Hiç giriş yapmayan, bir harf bile yazmayan, 10 sene önce 1 kez girip bir daha girmeyen ve girmeyecek olanlardan bahsediyoruz. Siz diyorsunuz aktif pasif kavgası. Belli ki adam siteyi bile unutmuş.
DarkSkull tarafından 02/Oca/18 19:02 tarihinde düzenlenmiştir -
Amma ölücü varmış milletin nikinden size ne olurda AB açılırsa ne olcak yakıştıramadım. Erdem diye nik alamıyorum napcaz şimdi
-
Yanlış bir uygulama olur , başlıkta kefil olunan gay üyeler gibi olmuş
-
Yanlış bir uygulama olur , başlıkta kefil olunan gay üyeler gibi olmuş
-
-
erdem358 bunu yazdı
Amma ölücü varmış milletin nikinden size ne olurda AB açılırsa ne olcak yakıştıramadım. Erdem diye nik alamıyorum napcaz şimdi
Üşenmeden hepinize tek yek yazacağım. SİTEYE 1 HARF BİLE YAZMAYAN 1 KEZ GİRİP BİR DAHA GİRMEYEN (O DA ÜYE OLURKEN GİRİŞ YAPMIŞ) SİTEYİ UNUTAN ADAMLARDAN BAHSEDİYORUZ. BANLANAN, SİTEDE KONUSU, MESAJI OLANLARDAN DEĞİL.
-
bence şöyle olsa güzel olabilir
mesela benim kayıt tarihim 09/02/2014 her senem dolduğunda bana 1 hak verilsin ve ben o hakla profillimden kefil olduğum üyelerin bağlantısını silebileyim mesela 1 tane benimde kefil olduğum var çocuk 1 kere girmiş bir daha girmemiş profilimde gözükmesini istemiyorum 09/02/2015 tarihinde bana hak verilsin onun benimle bağlantısını keseyim onun profilinden bakınca kefili ben gözükeyim fakat benim kefil olduklarıma bakınca o gözükmesin
edit : o verilen 1 hak ile istenen kadar kişinin bağlantısı kesilebilsin tek kullanımlık sınırsız kişi bağlantısı koparma gibi
edit 2 : Konuyu bölmeden üye alımları ne zaman açılacak acaba kefillik sisteminden bahsediyorum
TheAvenqer tarafından 02/Oca/18 19:25 tarihinde düzenlenmiştir
