Kenan Doğlu Sizce Kaçıncı Olur?
-
İşin ucunda büyük paralar var bin sürü kişiyle iddaaya girdim ben ilk 3 e girer diyorum diğer ülkeleri dinleyerek
-
diger ulkelerin hepsini dinledim tarafsiz olmam gerekirse il 3 sansimiz oldukca zor. ama ilk 5 icin de yer alabiliriz. yani 4. veya 5. biziz gibi gelior. cok saglam parcalar var...
-
o şarkının ritimlerinin ve ezgisinin aq. ama kenanda suç yok aq. Erevizyon için 10 şarkı mı ne yapmış, sunmuş TRT'ye. onlar da bunu seçmiş.
-
adamın kendisini zaten hiç sevmem. şarkılarınıda onun gibi şarkı söleyenleride. hiç sevmem :D ama Türkiye yi temsil ettiği için ilk 3 e girsin yani ;) Metal, Rock dinlerim ben :):):):)
-
len morel verin len ilk 3 e giremezce cebi satacam belki siteyide
-
gönlümüzden gecen o işte. Bisi temsil ettiği için ilk 3 e girsin yane :)
-
o müzikle birinci olur tabi (sondan)
-
Öyle bir müzik yapmışki hala iyimi kötümü karar veremedim.Herşey olabilir.
-
Çok basit bi parça ama sahneyi süslemeyi becerirse belki bişeyler yapar. Aslında Kenan'dan daha güzel şeyler beklerdim ben, bu parçamı ya..
-
O Turkcell reklamındaki jingle,katılcağımız şarkının müziğinden daha iyi
-
Kenan hocam o gün bizim firmadaydı,idalıymış 1. olacam dior.
Toplam Hit: 4888 Toplam Mesaj: 36
