Kendi Çapımızda MSN Minifake

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ksecgen3
    ksecgen3's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=16289


    burdaki fake mükemmel bişi bende böle bişi yapcam ama vakit bulamıyorum ama burdaki fake C:/wtemp e kaydediyo


    ...bu evrende bi tozsun tarih seni unutsun hadi gel i.ç.e.l.i.m:)...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    entrika
    entrika's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    dostum web siteni hacklemişler :)   www.yasir.tr.gs
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esebo
    esebo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    valla dostum adama direk bu proğramla oturum açtırıp şifresini almaya çalışmak biraz yaş geldi bana ne derin direk çalmak daha kolay değilmi sence ama yine de sağol yorulmuş bişeyler yapmışsın gerçi ben bişey anlamadım ama muhahaha

    dostluğa yer bırakacak kadar savaş!Savaşa yer bırakacak kadar dost ol!...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    EnTrika oldumu şimdi bu yaw. Nerde kaldı tahribat kardeşliği . nie hackledin sitemi? :(

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    WALLACEs bunu yazdı:


    EnTrika oldumu şimdi bu yaw. Nerde kaldı tahribat kardeşliği . nie hackledin sitemi? :(


    yazık olmuş :))

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    tagext bunu yazdı:



    bari bir yere post ettir şifreleri ki daha işe yarar bişey olsun bide iconu msn iconu yap



    Eet mail attır dicem ama antivirüs e kesin yakalanır bence bi forum aç mesela sallıyom adresi kimseye söleme her şifreyi aldıında oraya kullanıcı adı şifre eklensin msn passport arşivin olur valla :)


    The king is bleeding.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    entrika
    entrika's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    WALLACEs bari açığı söliim veritabanı yolunu değiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    yetcom bunu yazdı:



    tamam her sey guzel de benim isletim sistemim iingilizce ise internet baglantiniz yoktur mesaji turkce olarak cikarsa karsidaki adam anlayabilir.........isletilldigini eger bilmesini istemiyorsaniz anlasilabilir ......ama guzel bole devam et calismalarinda basarilar.........bu arada entrika seni de kiniyorum senin gibiler ancak bole kucuk siteleri cokertebilir........git mynet i yahoo u hackle yada hadi biraz daha basit siteleri hackle gidip asit yapili html lerle ugrasma sana yakismazzz...baskalarini zor durumda birakman hic yakizmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............



    Ne diyon olum sen,sana yıllık en fazla saçmalayan ünvanını veriyor,siktirliyorum :)


     


    Lan dangalak adam ben hackledim demiyoki zırvalakamkta üstüne yok.


    The king is bleeding.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    doguhan bunu yazdı:


    WALLACEs bunu yazdı:



    Ben aslında hacker diil programcı olmaya çalışıom.


    Ya işte çerezine bi program al sana. Bakarsın gelişir en büyük hack programını yazarız haa ne dersin??







    aferim lan :) bu çocukta gelecek var.. Başlangıç için doğaldır böyle saçma programlar yazmak ama sonrasında sağlam bişey ler yapar bence.. Benim ilk yazdığım program da bilgisayarın saatinin kaç olduğunu gösteriyodu mesela :):)






    Hocu yapma ya

    "Private Sub Form_Load()
    Label1 = Date
    End Sub"

    Uğraşmış olamazsın

    gaipten görüntüler
Toplam Hit: 6423 Toplam Mesaj: 29