

Kendi Çapımızda MSN Minifake
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=16289
burdaki fake mükemmel bişi bende böle bişi yapcam ama vakit bulamıyorum ama burdaki fake C:/wtemp e kaydediyo
-
dostum web siteni hacklemişler :) www.yasir.tr.gs
-
valla dostum adama direk bu proğramla oturum açtırıp şifresini almaya çalışmak biraz yaş geldi bana ne derin direk çalmak daha kolay değilmi sence
ama yine de sağol yorulmuş bişeyler yapmışsın gerçi ben bişey anlamadım ama muhahaha
-
Removed...
-
EnTrika oldumu şimdi bu yaw. Nerde kaldı tahribat kardeşliği . nie hackledin sitemi? :(
-
WALLACEs bunu yazdı:
EnTrika oldumu şimdi bu yaw. Nerde kaldı tahribat kardeşliği . nie hackledin sitemi? :(
yazık olmuş :)) -
tagext bunu yazdı:
bari bir yere post ettir şifreleri ki daha işe yarar bişey olsun bide iconu msn iconu yap
Eet mail attır dicem ama antivirüs e kesin yakalanır bence bi forum aç mesela sallıyom adresi kimseye söleme her şifreyi aldıında oraya kullanıcı adı şifre eklensin msn passport arşivin olur valla :)
-
WALLACEs bari açığı söliim veritabanı yolunu değiştir
-
yetcom bunu yazdı:
tamam her sey guzel de benim isletim sistemim iingilizce ise internet baglantiniz yoktur mesaji turkce olarak cikarsa karsidaki adam anlayabilir.........isletilldigini eger bilmesini istemiyorsaniz anlasilabilir ......ama guzel bole devam et calismalarinda basarilar.........bu arada entrika seni de kiniyorum senin gibiler ancak bole kucuk siteleri cokertebilir........git mynet i yahoo u hackle yada hadi biraz daha basit siteleri hackle gidip asit yapili html lerle ugrasma sana yakismazzz...baskalarini zor durumda birakman hic yakizmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............
Ne diyon olum sen,sana yıllık en fazla saçmalayan ünvanını veriyor,siktirliyorum :)
Lan dangalak adam ben hackledim demiyoki zırvalakamkta üstüne yok.
-
doguhan bunu yazdı:
WALLACEs bunu yazdı:Ben aslında hacker diil programcı olmaya çalışıom.
Ya işte çerezine bi program al sana. Bakarsın gelişir en büyük hack programını yazarız haa ne dersin??
aferim lan :) bu çocukta gelecek var.. Başlangıç için doğaldır böyle saçma programlar yazmak ama sonrasında sağlam bişey ler yapar bence.. Benim ilk yazdığım program da bilgisayarın saatinin kaç olduğunu gösteriyodu mesela :):)
Hocu yapma ya"Private Sub Form_Load()
Label1 = Date
End Sub"Uğraşmış olamazsın