

Kendi Çektiğim Bir Kaç Resim
-
Devamı Gelirde baya çok oldugu için yavaş upload ediyorum :)
Bu arada fotoğrafları bir arkadaşımın makinası fujifilm finepix s7000 ile çektim
-
güzel fotograflar eline sağlık.. balıklar ve maymunlar çok hoş
-

:/
-
Hocam ilk sıradaki çektiğin ''fotoğraf'' gercekten mükemmel tebrik ederim
(:
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
:/
-----------------------------Tren yapıyolar :D
-
http://tdkterim.gov.tr/atasoz/?kategori=atalst&kelime=resim+%E7ekmek&hng=tam
:|
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
http://tdkterim.gov.tr/atasoz/?kategori=atalst&kelime=resim+%E7ekmek&hng=tam
:|
-----------------------------Tamam be iyiki bi yanlış yazdık kafamız dalgın.arasındaki farkı biliyoruz bizde
-
Emeğe saygı hocam güzel resimler.
Şimdi beni de eleştirirsiniz :D Başlık resim diye resim olarak cevap verdim bende.
-
http://fotokritik.com/kullanici/incongruous/portfolyo/
-
mosquit0 bunu yazdı:
-----------------------------
http://fotokritik.com/kullanici/incongruous/portfolyo/
-----------------------------Bu fotokritiğe uyuz oluyorum.