

Kendi Çektiğim Bir Kaç Resim
-
...
-
hacı o değil yolculuk zor olmadımı?
-
nasıl yani zor olmadımı ?
-
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------
hacı o değil yolculuk zor olmadımı?
-----------------------------hacım bildiğim kadarı ile adam zaten orada yaşıyor orada çalışıyor. turistik bi gezi değil anlıyacağın.
bu cinlilerde ne yiteceğini şaşırmış arkadaş. o tavuk bacakları ne öyle. :l
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------
hacı o değil yolculuk zor olmadımı?
-----------------------------hacım bildiğim kadarı ile adam zaten orada yaşıyor orada çalışıyor. turistik bi gezi değil anlıyacağın.
bu cinlilerde ne yiteceğini şaşırmış arkadaş. o tavuk bacakları ne öyle. :l
-----------------------------Yo çinde yaşamıyorum aslında türkiyede yaşıyorum.Çine gittiğimde çektim bunları
-
harika olmuş eline,makinene sağlık
-
Hocam kameranın pixeli kaç ?
-
Bu fotografları çektiim makina şu.. 6 mp lik bir makina ama aslında 12 megapiksel gibi çekiyormuş ( Sahibi öyle dedi)
fujifilm finepix s7000

Ama Şu anda nikon D90 18-105 Lens var.
-
Hatta istersenz sıfır bitane Nikon D90 var satılık :)
-
güzel fotoğraflar
umarım devamı gelir takipteyim