Kendi Yazdığınız Atasözleri
-
Kendi yazdığınız atasözlerini paylaşın :D :D
Benden çıkanlar ; Öğrendikçe öğrenmek kolaylaşır .
Buda ikincisi ; Nasihat , nasihat edilen kişiye faydadan çok zararlıdır çünkü artık geç olduğunda nasihat o kişi için sadece pişmanlıktır -
Kendi yazdığınız atasözleri! ilginç olmuş hocam :)
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Kendi yazdığınız atasözleri! ilginç olmuş hocam :)
-----------------------------
Ne kadar ilginç başlık o kadar hit ;D -
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D
-----------------------------Elde edilen hit ile gelir elde ediyormuşsun gibi dedin ya o yüzden dedim :)
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D
-----------------------------Böyle kapışmaya devam ederseniz buradan da güzel sözler çıkar :D
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D
-----------------------------Elde edilen hit ile gelir elde ediyormuşsun gibi dedin ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki hit kelimeside ... dur bakıyım hiç bişeye ters düşmüyo :D Konumun hiti iyi olunca mutlu oluyorum :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D
-----------------------------Elde edilen hit ile gelir elde ediyormuşsun gibi dedin ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki hit kelimeside ... dur bakıyım hiç bişeye ters düşmüyo :D Konumun hiti iyi olunca mutlu oluyorum :D
-----------------------------Bende senin mutluluğunun katmerlenmesini kastedip müşteri kelimesini kullandım :)
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D
-----------------------------Elde edilen hit ile gelir elde ediyormuşsun gibi dedin ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki hit kelimeside ... dur bakıyım hiç bişeye ters düşmüyo :D Konumun hiti iyi olunca mutlu oluyorum :D
-----------------------------sen önce bi sus, sen önce karşındakini dinlemeyi öğren bi sus :D
-
Ata sözü olur mu sence? Olsa olsa özdeyiş olur.
Güzel şeyler çıkacak mı bakalım.
