Kendi Yazdığınız Atasözleri
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
Bu uydurduğum, site başlığı olarak kullandığım "At Gözlüğü Ya da At Şu Gözlüğü"
Bu sevdiğim, doğu yöresine ait, zamanında bir hukuk finalinde "hukukla ilgili güzel söz yazıp açıklayınız" sorusuna hitaben "Terazisi tezekten olanın, dirhemi boktan olur" cevabını yazdığım atasözü.
Bu en fazla güldüğüm ; "Öksüzün kucağına doysun diye kavurma kazanı vermişler, vay *ikim yandı demiş"
Bu ibret aldığım ; "Fakir tezek aramaya çıkınca, manda suya sıçarmış"
-----------------------------Hocam sonuncusu fenaymış ya.. :| Bahtsız bedeviye döndü..
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Ata sözü olur mu sence? Olsa olsa özdeyiş olur.
Güzel şeyler çıkacak mı bakalım.
-----------------------------Aklın yolu birdir :)
-----------------------------
Aklın yolumu vardır ? :D
-----------------------------Yolu olmayan akıllar, yol bulunca akıllanırlar. Al sana ahanda şimdi yazdığım Özdeyişim :D
-----------------------------
marjinal bi açıdan bakarsak sözünün öğelerini ayırdığımızda ortaya çıkan durumdam anladığımız üzere bu cümlede heceler arası geçişlerde bozukluk yok :D -
Profesor bunu yazdı:
-----------------------------
eğer kim .m hoş değil diyorsa onun anasını s.kim
-----------------------------bende :D
-
bu gün anamı götürür, yarın babamı getiririm
-
atını sk hakkını yeme
-
Ev alma apartman al.
-
bi zaman "ne ekersen onu biçersin" diyeceğime, dalgınlıkla
"ek ekeni ye dikeni" demiştim :) bizim aramızda fena geyik olan bir atasözüne döndü bu öz(!)lü söz.
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Yolu olmayan akıllar, yol bulunca akıllanırlar. Al sana ahanda şimdi yazdığım Özdeyişim :D
-----------------------------harbiden tartışmadan güzel atasözü çıkmış.:D
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Kendi yazdığınız atasözleri! ilginç olmuş hocam :)
-----------------------------bundan bi 100 yıl sonra ata olacağımızı düşünürsek... :P
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Bol müşteriler o zaman :) atasözü kavramına ters düşmüş ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki müşteri kelimeside sözlükteki müşteri kavramına ters düşüyo :D
-----------------------------Elde edilen hit ile gelir elde ediyormuşsun gibi dedin ya o yüzden dedim :)
-----------------------------
Burdaki hit kelimeside ... dur bakıyım hiç bişeye ters düşmüyo :D Konumun hiti iyi olunca mutlu oluyorum :D
-----------------------------Bir konunun hiti bol ise iti de bol olur :) Buda benim vecizem.
En Tehlikeli Miktar HİÇ'tir.
