Kerbalspaceprogram Lise Müfredatına Girdi(Tabiki Türkiye Değil)
-
Bu yıl okul müdürümüz bizim bilgisayar laboratuvarını kaldırıp kütüphane yapsada hayır kesinlikle kızmıyorum adam haklı(!) bilgisayar hocamız exel den başka ne anlatıyordu ki? Ya da ne biliyordu ki ne anlatsın..Bir yanda bunlar ola dursun.(Ha birde bizim bilgisayar odası varken oyunlar çalışmasın diye adamlar ellerinden geleni yapıyorlardı burda adamlar ekran kartı alıyorlar, biz onboardada rağzıydık!)
Yurtdışında daha önceden minecraft derslere girmişti şimdide kerbal space program ders olarak giriyor.
http://www.youtube.com/watch?v=pNsuYe9zWDA&feature=yout.be
Hatta worksheet bile hazırlamışlar: https://docs.google.com/document/d/1G_nhookFQaUf1dBYc4Rlggitm85OBe5AY8MJMAuTaDc/edit

http://www.kerbaledu.com/
-
öğretmenler bilgisiz değil müfredat tam bir orospu çocukluğu. Eleştirmeyle vakit kaybetmeyin arkadaşlar kötü niyet ortada.
-
VBDream bunu yazdı
öğretmenler bilgisiz değil müfredat tam bir orospu çocukluğu. Eleştirmeyle vakit kaybetmeyin arkadaşlar kötü niyet ortada.
Hocam tamam müfredat tam bir orospu cocukluğu da söylediğin ilk 3 kelimeye kendin canı gönülden inanıyor musun cidden? Var mı ülkemizde branşında tam donanımlı, ne sorarsan muhakkak tatmin edici bir cevabı olan öğretmen? Sonuçta biz kendi cevap anahtarına 70 puan veren öğretmenleri de görüp duyduk...
-
valla açıkçası yaratıcılığı geliştirmek için oyun oynamakmış falan faso fiso bunlar gereksiz bağımlılık, insanın yaratıcılığını falanı filanı geliştirmek için milyon tane yöntem varken minecraftmış kerbalspace miş saçmalık bence, dahada bilgisayara teknolojiye bağımlı hale getirmekten başka hiç bir işe yaramaz bu
-
Bizim Lisede çatır çatır java bilen kitap yazmış büyük firmalara iş yapan hoca giriyordu dersimize
oda excel anlatıyodu 7/24 adamın elinde yapacak bişey yok excel işle diyolar excel işliyor word işle diyolar word işliyor
bu adam bize gelip java anlatsa idare afferim demez affedersiniz anasını s*ker niye müfredat dışı ders anlatıyon diye.
Ee haliye adamın umrundada değil..
Sserkan tarafından 24/Oca/14 00:54 tarihinde düzenlenmiştir -
Bötede okuyan çocukları biliyorum şimdi değişiyor herhalde python felan öğreniyorlar gençlerde ne olur ne olmaz bilmem :) oyun çok iyiymiş bu arada
-
benim ortaokuldaki(lisede işlemiyoruz bilgisayar zaten) bilgisayar hocası serbest bırakıyodu bütün bilgisayarlara pardus kurmuştu o zaman anlamıyodum ama şimdi anlıyorum bunu da neyse adam şimdi öğretim görevlisi.ortaokulda html gördüğünü söyleyen arkadaşlarım da var ama müfredat sorunu değil ortada bi müfredat yok anladığım kadarıyla.bir başka sorun da dikkat ederseniz bilgisayar öğretmenlerine öğrenciler bile doğru düzgün öğretmen gibi davranmıyo görevi derse girmekken öğretmenler ve müdür okulda ayak işlerini yapsın diye aldıkları adam gibi davranıyo empati kurarsanız.bölümü okusam nası olur diye düşünmüştüm de ordan çıktı bunlar :D
slanger tarafından 24/Oca/14 01:49 tarihinde düzenlenmiştir -
Sıkıntı hocalarda, sağdece müfredatta değil. Lisede okurken edebiyat öğretmenine tenefüste gidip boş zamanlarda okumak için bana kitap tavslye edermisiniz demiştim. Benim okuduğum kitaplar ağır kitaplar, sürükleyici değil deyip tavsiyede bulunmamıştı.
Ayrıca müfredat diye tututuranlar o müfredat denilen şeyide bakanlıkta öğretmenler belirliyor. Okullarda bilgisayar lab.larını müdürler kilit altında tutmaya çok meraklıdır. Aman bişi olacak diye korkarlar. Eeee müdürlerde öğretmen kökenli.
Sıkıntı hocalardan kaynaklanıyor, öğrencinin heyacanını anlamıyorlar. -
Ayazz bunu yazdıVBDream bunu yazdı
öğretmenler bilgisiz değil müfredat tam bir orospu çocukluğu. Eleştirmeyle vakit kaybetmeyin arkadaşlar kötü niyet ortada.
Hocam tamam müfredat tam bir orospu cocukluğu da söylediğin ilk 3 kelimeye kendin canı gönülden inanıyor musun cidden? Var mı ülkemizde branşında tam donanımlı, ne sorarsan muhakkak tatmin edici bir cevabı olan öğretmen? Sonuçta biz kendi cevap anahtarına 70 puan veren öğretmenleri de görüp duyduk...
müfredat tam bir orospu çocukluğu olayın döngüsü zaten, bu öğretmenler uzayda eğitim görmedi öğrettiği çocuktan taş çatlasın 10-15 sene önce aynı coğrafya da eğitim gördü onun müfredatı da aynı kötü niyeti taşıyordu, körler ve sağırlar birbirini ağırlar yani durum.
-
ben bu oyunu oynuyorum aşırı kavram var. aşırı derecede fizik kuralları geçerli yani cidden çok mantıklı bişey ama bizim gibi 3. dünya ülkeleri için değil ya amerika ya rusya ya da çinde gerekli bişey , uzay hakkında türkiye bu dünya nasıl düşmüyo amına koyim derken adamlar 1950 den beri yarışıyorlar.tabi böyle bir oyunu baz alıp insanlara interaktif yoldan uzay bilimciliğini anlatabilirsin.hatta çok başarılı olur ama dediğim gibi bizim gibi 3.dünya ülkeleri için değil
-
bizde lab kurup oyunla öğretecekler? cs kurup multi atar o sınıf.
Oyun yerine direkt programlama dersi olması lazım ilkokulda.
