Kıbrısta Ki Universiteler Hakkında
-
merhabalar. Yegenımızın bitanesi dgs de ıyı sayılcak bi puan almış. Kıbrısta yuzde 50 burslu mimarlık ic mimarlık falan kazanıyor. Kıbrıs nasıldır ögrenciye yasanır mı aylık normal sartlarda gideri nedir? Yurt okul haric. Birde orada calısma alanı falan nasıldır? Is bulabilirmi. Ekonomik problemi var. Ayrıca okullar, amerikan universitesi uluslararası kıbrıs unıversitesi
-
seadog veya ilker damlar birazdan. sadece kıbrısın daha pahalı oldugunu biliyoruz.
ben de ek yerlestirmeden dogu akdenize %50 burslu bölümlerden girmeyi planlıyorum.
senelik biraz para girecek kesin kaçarı yok. ayrıca okula yakın bi yer bulursa calısmak icin olur sanırım.
-
okul yurt vs dahil totalde 8 milyar demis. Bu para ıyıde adam orda ne yıcek icecek falan deli paradır yeme icme oralarda
-
8 bini kim demiş ?? mühendislik fakültesi 12.500 lira. taksitli öder sanırım o da 7.200 sadece okul harcı yapıyor.
yurtlar 1.600'den baslıyor 4 bine kadar. iste dedigin gibi yeme icme sorun. her gün dısarda yesen dünyanın parası.
bu sene bazı yurtlarda yemek olayı olacakmıs sanırım ayrıca paket secenekleri var harc + yurt + yemek seklinde.
yarın büyük ihtimal okulu arayıp soracagım. buraya da yazarım.
edit : dogu akdeniz degilmis pardon, ben ödeme seklini ve diger özellikleri dogu akdenize göre yazdım.
-
okul yurt kim demiş 8 milyar :|
normal şartlar altında.
okul+ev+normal şartlar altında yaşam= 20.ooo- 25.000 arasında bizim için
Fakat doğu akdeniz yeni bir kampanya yaptı. Yurt yemek içmek harç dahil olarak 19.000 civarında.
ha %50 için ne olur bilmiyorum yarın öğrencem.
çalışma olayına gelincede çalışacak yer bulabilir ama tamamen buna bel bağlayıp gelmesin bence.
http://www.tahribat.com/Forum-Kktc-Universitleri-Haklinda-Bilgi-Soru-Cevap-70353/1/kktc/
-
amerikan universitesi normalde 5.500 euro. Bu adam yarisını ödicek. Artı aktivitelerdeyse falan yuzde 20 en az bidaha indirim.
-
BEnim yazdıklarım genel itibariyle Gazimagusa yani Doğu akdeniz için.
Girnde falan olay değişiyor biraz.
-
okul nasıl peki. Denklik veriyor mu tr ye. Dogu akdenızde burslu yok mimarlik
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
okul nasıl peki. Denklik veriyor mu tr ye. Dogu akdenızde burslu yok mimarlik
-----------------------------3011715 Mimarlık (Tam Burslu) 4 MF-4 2 11,17,21,28,66,97 45.100 52.800 — 404
nasıl yok abi ?
-
tam bursa puanı yetmiyor. 224 puan var. Yuzde 50 yok demek istedim konu icerigine istinaden
-
Free_Mans bunu yazdı:
-----------------------------
tam bursa puanı yetmiyor. 224 puan var. Yuzde 50 yok demek istedim konu icerigine istinaden
-----------------------------pardon benim kafa iyice uctu bugün, ben de zaten yarı bursluyu kopyalayacaktım.
Mimarlık (%50 Burslu) 4 MF-4 5 11,17,21,28,66,97 ... ... — - - - -
bu sene acılmıs sanırım.
