Kıbrısta Ki Universiteler Hakkında
-
bizim okula gore ıyı abi
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
2010 ÖSYS İÇİN EN KÜÇÜK VE EN BÜYÜK PUANLAR aciklanmis laa :|
-----------------------------Yerl. yazan nedir ? yerlesen mi yerlesmeyen mi ? yerlesen sanırım ama daha kayıtlar bitmedi ki neye göre yazmıslar onu.
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------bizim okula gore ıyı abi
-----------------------------
birde sosyal klüplerde aktif olunca yuzde 25 bidaha indirim varmıs.dur bakalım olmadı bende gelirim yuksek lisans icin -
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
2010 ÖSYS İÇİN EN KÜÇÜK VE EN BÜYÜK PUANLAR aciklanmis laa :|
-----------------------------Yerl. yazan nedir ? yerlesen mi yerlesmeyen mi ? yerlesen sanırım ama daha kayıtlar bitmedi ki neye göre yazmıslar onu.
-----------------------------hocam o ösys. bizim bahsettiğimiz dgs :)
Toplam Hit: 2688 Toplam Mesaj: 25
