folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kıl Dönmesi Ameliyat Sonrasi Yardim



Kıl Dönmesi Ameliyat Sonrasi Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    ameliyatına göre değişir. burdan birşey demek imkansız. aynı gün ayağa kalkan da var 1 aydan fazla yatan da var.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KsmBerk7
    KsmBerk7's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2013
    Erkek

    kılda keramet olsa götte çıkmazdı diye bir söz vardı aklıma geldi bak şimdi :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Nasil anlasiliyor bu kil dönmesi. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Geçmiş olsun, bir kere o ameliyatın pansumanını görmüştüm hayatta olmam dedim benim başıma gelirse,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Geçmiş olsun, bir kere o ameliyatın pansumanını görmüştüm hayatta olmam dedim benim başıma gelirse,

    Saol hocam flep yontemde pansuman acitmiyo:d bolge temiz kalsin diye gunde 2 pansuman yaptriom anneme


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam geçen sene samatya hastanesi genel cerrahi 3 te kuyruk sokumundan kıl dönmesi ameliyatı oldum.

     

    bu taktıkları şeyi 1 hafta sonra alacaz dediler.. 1 hafta geçti hastaneye gittim.. bi türlü çıkartamadılar..

    1 ayda iyileşmem gerekirken.. 1 haftada iyileşmişim ve etim plastiğe kaynamış :) anam bal kaymakla

    besleyince hızlı iyileşmişim. ne yazıkki dikişleri alıp dren alınması için ufak bir operasyon geçirdim.

    örneğin 20 dikiş varsa hepsini söktüler dreni aldılar 15 dikiş attılar 5 dikişlik yeri açık bıraktılar..

    dren çalışmadığı için içeride iltihap kalıyordu.. bu 2. ameliyat sonrası Tentürdiyot mudur batikon mudur

    nedir buna benzer ufak tüplerde olan bişi verdiler.. hergün ameliyatlı bölgeye press yapıp içerideki

    ihtihabın alınması daha sonra o dediğim tüpdeki sıvıların 5 dikişlik yere açık yaranın içersine boca edilip

    güzelce pansuman edilmesi gerektiği söylendi.. 1 ay boyunca banyo yapmam yasaklandı.. anca saçımı yıkıyordum vs..

    AKLINIZ VARSA BU AMELİYATI YAZIN OLMAYIN HEP İLTİHAP RİSKİ ARTIYOR HEM DE YIKANAMIYORSUNUZ VS.

    NEYSE 1 ay geçti doktor beyaz sabun kullanarak çok güzelcene yıkan dedi.. dikişler halen duruyordu..
    Yemin ediyorum sevinçten ağladım banyo yapacam diye..

    belli bir süre sonra dikişleri de aldılar oldu bitti.. bölgeyi temiz tut  jiletle yüklenme kaptan mağara adamı

    gibi olursun.. nemli olmasın vs.. ne yazıkki bu zıkkımın dibi tekrarlayabiliyor..  tamamen şans işi..

     

    aklıma gelenler bunlar bi soru olursa pm vs 

     

     

    EDİT: ameliyat sonrası bölgede hissizlik oluyor cimcik atarsın hissetmezsin.. birkaç yıl sonra o bölgeye yavaş yavaş his gelmeye başlıyor.. geçen sene ameliyat oldum aha şimdi kendimi cimcikledim his var :) 1 yıl süresi var

    yunusdogan tarafından 20/Tem/14 13:51 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    Ulen ne kötü şeymiş o öyle Allah kimsenin başına vermesin. Nasıl anlaşılır, nasıl korunulur, ilk başlarda ne yapmak gerekir bilen varsa yazsın kestane gibi bizde yardırmayalım sonra.


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı

    Ulen ne kötü şeymiş o öyle Allah kimsenin başına vermesin. Nasıl anlaşılır, nasıl korunulur, ilk başlarda ne yapmak gerekir bilen varsa yazsın kestane gibi bizde yardırmayalım sonra.

    hocam düzenli duş alacan.. bölgeyi temiz tutmaya özen göstereceksin. temiz don giyecen.  değirmen taşı gibi oturmayacan.. yani beni ameliyat eden doktor dedi ki.. bu hastalık bende bile olabilir tamamen şans işi dediydi

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    hocam geçen sene samatya hastanesi genel cerrahi 3 te kuyruk sokumundan kıl dönmesi ameliyatı oldum.

     

    bu taktıkları şeyi 1 hafta sonra alacaz dediler.. 1 hafta geçti hastaneye gittim.. bi türlü çıkartamadılar..

    1 ayda iyileşmem gerekirken.. 1 haftada iyileşmişim ve etim plastiğe kaynamış :) anam bal kaymakla

    besleyince hızlı iyileşmişim. ne yazıkki dikişleri alıp dren alınması için ufak bir operasyon geçirdim.

    örneğin 20 dikiş varsa hepsini söktüler dreni aldılar 15 dikiş attılar 5 dikişlik yeri açık bıraktılar..

    dren çalışmadığı için içeride iltihap kalıyordu.. bu 2. ameliyat sonrası Tentürdiyot mudur batikon mudur

    nedir buna benzer ufak tüplerde olan bişi verdiler.. hergün ameliyatlı bölgeye press yapıp içerideki

    ihtihabın alınması daha sonra o dediğim tüpdeki sıvıların 5 dikişlik yere açık yaranın içersine boca edilip

    güzelce pansuman edilmesi gerektiği söylendi.. 1 ay boyunca banyo yapmam yasaklandı.. anca saçımı yıkıyordum vs..

    AKLINIZ VARSA BU AMELİYATI YAZIN OLMAYIN HEP İLTİHAP RİSKİ ARTIYOR HEM DE YIKANAMIYORSUNUZ VS.

    NEYSE 1 ay geçti doktor beyaz sabun kullanarak çok güzelcene yıkan dedi.. dikişler halen duruyordu..
    Yemin ediyorum sevinçten ağladım banyo yapacam diye..

    belli bir süre sonra dikişleri de aldılar oldu bitti.. bölgeyi temiz tut  jiletle yüklenme kaptan mağara adamı

    gibi olursun.. nemli olmasın vs.. ne yazıkki bu zıkkımın dibi tekrarlayabiliyor..  tamamen şans işi..

     

    aklıma gelenler bunlar bi soru olursa pm vs 

     

     

    EDİT: ameliyat sonrası bölgede hissizlik oluyor cimcik atarsın hissetmezsin.. birkaç yıl sonra o bölgeye yavaş yavaş his gelmeye başlıyor.. geçen sene ameliyat oldum aha şimdi kendimi cimcikledim his var :) 1 yıl süresi var

    Hocu o meretten bendede var soranlara kuyrugum diyorum:) .kani cekiyor benim dren yarin alicaklar.o cikinca rahatlicam bayagi.dedigin gibi pansumanda hissediyorum bolgeyi ama baska birinin eti gibi


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Arslan25 bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı

     

    Hocu o meretten bendede var soranlara kuyrugum diyorum:) .kani cekiyor benim dren yarin alicaklar.o cikinca rahatlicam bayagi.dedigin gibi pansumanda hissediyorum bolgeyi ama baska birinin eti gibi

    hocam dren nin boruyu eline doluyo hayvan gibi asılıyo eline geliyo.. sadece 1 2 saniye tecavüz hissi uyandırabilir.. eti hissetmediğin dren çıktığı gibi acın dinecek.. inş bendeki problemi yaşamazsın.. 2. bir operasyon gerektirmez..

Toplam Hit: 11010 Toplam Mesaj: 38