Kıl Dönmesi Ameliyat Sonrasi Yardim
-
ameliyatına göre değişir. burdan birşey demek imkansız. aynı gün ayağa kalkan da var 1 aydan fazla yatan da var.
-
kılda keramet olsa götte çıkmazdı diye bir söz vardı aklıma geldi bak şimdi :D
-
Nasil anlasiliyor bu kil dönmesi.
-
Geçmiş olsun, bir kere o ameliyatın pansumanını görmüştüm hayatta olmam dedim benim başıma gelirse,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Geçmiş olsun, bir kere o ameliyatın pansumanını görmüştüm hayatta olmam dedim benim başıma gelirse,
Saol hocam flep yontemde pansuman acitmiyo:d bolge temiz kalsin diye gunde 2 pansuman yaptriom anneme
-
hocam geçen sene samatya hastanesi genel cerrahi 3 te kuyruk sokumundan kıl dönmesi ameliyatı oldum.
bu taktıkları şeyi 1 hafta sonra alacaz dediler.. 1 hafta geçti hastaneye gittim.. bi türlü çıkartamadılar..
1 ayda iyileşmem gerekirken.. 1 haftada iyileşmişim ve etim plastiğe kaynamış :) anam bal kaymakla
besleyince hızlı iyileşmişim. ne yazıkki dikişleri alıp dren alınması için ufak bir operasyon geçirdim.
örneğin 20 dikiş varsa hepsini söktüler dreni aldılar 15 dikiş attılar 5 dikişlik yeri açık bıraktılar..
dren çalışmadığı için içeride iltihap kalıyordu.. bu 2. ameliyat sonrası Tentürdiyot mudur batikon mudur
nedir buna benzer ufak tüplerde olan bişi verdiler.. hergün ameliyatlı bölgeye press yapıp içerideki
ihtihabın alınması daha sonra o dediğim tüpdeki sıvıların 5 dikişlik yere açık yaranın içersine boca edilip
güzelce pansuman edilmesi gerektiği söylendi.. 1 ay boyunca banyo yapmam yasaklandı.. anca saçımı yıkıyordum vs..
AKLINIZ VARSA BU AMELİYATI YAZIN OLMAYIN HEP İLTİHAP RİSKİ ARTIYOR HEM DE YIKANAMIYORSUNUZ VS.
NEYSE 1 ay geçti doktor beyaz sabun kullanarak çok güzelcene yıkan dedi.. dikişler halen duruyordu..
Yemin ediyorum sevinçten ağladım banyo yapacam diye..belli bir süre sonra dikişleri de aldılar oldu bitti.. bölgeyi temiz tut jiletle yüklenme kaptan mağara adamı
gibi olursun.. nemli olmasın vs.. ne yazıkki bu zıkkımın dibi tekrarlayabiliyor.. tamamen şans işi..
aklıma gelenler bunlar bi soru olursa pm vs
EDİT: ameliyat sonrası bölgede hissizlik oluyor cimcik atarsın hissetmezsin.. birkaç yıl sonra o bölgeye yavaş yavaş his gelmeye başlıyor.. geçen sene ameliyat oldum aha şimdi kendimi cimcikledim his var :) 1 yıl süresi var
yunusdogan tarafından 20/Tem/14 13:51 tarihinde düzenlenmiştir -
Ulen ne kötü şeymiş o öyle Allah kimsenin başına vermesin. Nasıl anlaşılır, nasıl korunulur, ilk başlarda ne yapmak gerekir bilen varsa yazsın kestane gibi bizde yardırmayalım sonra.
-
Lazmania61 bunu yazdı
Ulen ne kötü şeymiş o öyle Allah kimsenin başına vermesin. Nasıl anlaşılır, nasıl korunulur, ilk başlarda ne yapmak gerekir bilen varsa yazsın kestane gibi bizde yardırmayalım sonra.
hocam düzenli duş alacan.. bölgeyi temiz tutmaya özen göstereceksin. temiz don giyecen. değirmen taşı gibi oturmayacan.. yani beni ameliyat eden doktor dedi ki.. bu hastalık bende bile olabilir tamamen şans işi dediydi
-
yunusdogan bunu yazdı
hocam geçen sene samatya hastanesi genel cerrahi 3 te kuyruk sokumundan kıl dönmesi ameliyatı oldum.
bu taktıkları şeyi 1 hafta sonra alacaz dediler.. 1 hafta geçti hastaneye gittim.. bi türlü çıkartamadılar..
1 ayda iyileşmem gerekirken.. 1 haftada iyileşmişim ve etim plastiğe kaynamış :) anam bal kaymakla
besleyince hızlı iyileşmişim. ne yazıkki dikişleri alıp dren alınması için ufak bir operasyon geçirdim.
örneğin 20 dikiş varsa hepsini söktüler dreni aldılar 15 dikiş attılar 5 dikişlik yeri açık bıraktılar..
dren çalışmadığı için içeride iltihap kalıyordu.. bu 2. ameliyat sonrası Tentürdiyot mudur batikon mudur
nedir buna benzer ufak tüplerde olan bişi verdiler.. hergün ameliyatlı bölgeye press yapıp içerideki
ihtihabın alınması daha sonra o dediğim tüpdeki sıvıların 5 dikişlik yere açık yaranın içersine boca edilip
güzelce pansuman edilmesi gerektiği söylendi.. 1 ay boyunca banyo yapmam yasaklandı.. anca saçımı yıkıyordum vs..
AKLINIZ VARSA BU AMELİYATI YAZIN OLMAYIN HEP İLTİHAP RİSKİ ARTIYOR HEM DE YIKANAMIYORSUNUZ VS.
NEYSE 1 ay geçti doktor beyaz sabun kullanarak çok güzelcene yıkan dedi.. dikişler halen duruyordu..
Yemin ediyorum sevinçten ağladım banyo yapacam diye..belli bir süre sonra dikişleri de aldılar oldu bitti.. bölgeyi temiz tut jiletle yüklenme kaptan mağara adamı
gibi olursun.. nemli olmasın vs.. ne yazıkki bu zıkkımın dibi tekrarlayabiliyor.. tamamen şans işi..
aklıma gelenler bunlar bi soru olursa pm vs
EDİT: ameliyat sonrası bölgede hissizlik oluyor cimcik atarsın hissetmezsin.. birkaç yıl sonra o bölgeye yavaş yavaş his gelmeye başlıyor.. geçen sene ameliyat oldum aha şimdi kendimi cimcikledim his var :) 1 yıl süresi var
Hocu o meretten bendede var soranlara kuyrugum diyorum:) .kani cekiyor benim dren yarin alicaklar.o cikinca rahatlicam bayagi.dedigin gibi pansumanda hissediyorum bolgeyi ama baska birinin eti gibi
-
Arslan25 bunu yazdıyunusdogan bunu yazdı
Hocu o meretten bendede var soranlara kuyrugum diyorum:) .kani cekiyor benim dren yarin alicaklar.o cikinca rahatlicam bayagi.dedigin gibi pansumanda hissediyorum bolgeyi ama baska birinin eti gibi
hocam dren nin boruyu eline doluyo hayvan gibi asılıyo eline geliyo.. sadece 1 2 saniye tecavüz hissi uyandırabilir.. eti hissetmediğin dren çıktığı gibi acın dinecek.. inş bendeki problemi yaşamazsın.. 2. bir operasyon gerektirmez..

