folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kıl Dönmesi Ameliyat Sonrasi Yardim



Kıl Dönmesi Ameliyat Sonrasi Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı
    Arslan25 bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı

     

    Hocu o meretten bendede var soranlara kuyrugum diyorum:) .kani cekiyor benim dren yarin alicaklar.o cikinca rahatlicam bayagi.dedigin gibi pansumanda hissediyorum bolgeyi ama baska birinin eti gibi

    hocam dren nin boruyu eline doluyo hayvan gibi asılıyo eline geliyo.. sadece 1 2 saniye tecavüz hissi uyandırabilir.. eti hissetmediğin dren çıktığı gibi acın dinecek.. inş bendeki problemi yaşamazsın.. 2. bir operasyon gerektirmez..

    Insallah hocamda uyusturmadan asilirsa bende ona asilirim:d ayrica hocu bende dren dikislere gore ters yerde dikisler sag tarafta yogunluk dren sol tarafta sendede boylemiydi


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Bendede vardı bu durum akıntı falan oluyordu , sonra kendi kendine akıntı kesildi 

    ama sadece yumru gibi bi şişlik duruyor ? Mekik falan çekince bazen ağrı yapıyor 

    Ne yapsak ki mınıskim

     

     

    Twitter tarafından 20/Tem/14 16:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek
    Twitter bunu yazdı

    Bendede vardı bu durum akıntı falan oluyordu , sonra kendi kendine akıntı kesildi 

    ama sadece yumru gibi bi şişlik duruyor ? Mekik falan çekince bazen ağrı yapıyor 

    Ne yapsak ki mınıskim

     

     

    Hoca kil donmesi iste o bende agri sizi akinti kasinti hic bisi yoktu ne kadar erken olursan o kadar iyi 


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Haydaa olmasak ne olur ki , yada bunun ne bileyim ameliyatsız bi yöntemi yok mudur ? 

    yada en kısa sürede iyileşeceğimiz ameliyat türü nedir


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Arslan25..

    Hocam uyuşturmasına gerek yok zaten ameliyatlı bölgede his yokki.. uyuştursa da değişmez canın yanacak fakat korkulacak bişi değil.. işlem 1 sanşye falan sürüyo.. ette his olmadığı için 1 saniye de acı geçiyor..

     

    Twitter..

    Hocam müdahele edilmezse sıkıntı büyük sana şöyle açıklayayım

     Bir iğneye ipi geçir.. kumaşa gelişi güzel daldır çıkart.. ne olur düğüm olur dimi çözemezisn çözebilmek için etrafında  alıyorlar ora aonradan kapanıyor..

     

    Sakın netten ameliyatını falan izlemeyin.. anca korkarsınız bebi  gibi canı kıymetli adam atlattıysa sizde yaparsınız :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Geçen yaz bende oldum yeminle götümün yarısını aldılar ama öyle z şeklinde 

    felan değildi benimki dümdüz şerit.

    Ameliyat çok basit korkulacak hiç bişey yok ben bizzat aynadan izledim.

    Sıkıntı ameliyattan sonra başlıyor. Ameliyata göre 1-3 gün arası yatırıyorlar doktor bana 2 gün yatıcan dedi 1 gün zor bela yattım sabah 

    erkenden kağıt imzalayıp çıktım.

    3.gün araba sürmeye başladım pansumana felan arabayla gidiyordum.Dikişleri aldırmaya felan hep arabayla gittim.

    En lanetide o iltahapı çeksin diye taktiıkları pompa sağda solda unutuyorsunuz biyere takılıyor felan çok berbat bişey.

    Kısaca beklemeyin ne kadar erken giderseniz o kadar kolay atlatırsınız.

    İltihaplanıp akıntı başladıktan sonra giderseniz geçmiş olsun işte o zaman :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Önerimdir 1 sene sonra o bölgede tüh dökücü kullan yoksa tekrar kılın döner 4 sefer aynı ameliyatı olan adam bilirim


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 11008 Toplam Mesaj: 38