

Kılıç Günü - Final Görüşleriniz
-
Ezel
Öyle Bir Geçer Zamanki
Kavak Yelleri
arasıra komedi tükkanı
-
ezel , öyle bir geçer zaman ki , bazende komedi dükkanı severek izlediklerim.
-
Gecekondu, gerçekten süper bir proje. Bilindik formatın çok çok uzağında, bilindik formatı tiye alır nitelikte ve alışılmadık bir yapım. Ciddi iyi. Ötesinde komedi dükkanında Tolga Çeviğin bizleri yarması, format olarak da bilindikten uzak, kaliteli bir iş olması iyiler arasında üstlerde yer almasına sebep.
Bu beyaz show lar , disko kralları falan alışıla geldik formatlar. Bunların dışında, alışılmadık, kaliteli ve düzgün yapımlar hakettikleri yeri alacaklardır. Örnek olarak dizilerden Ezel'i verebiliriz. Olay örgüsü, çekim tekniği, öyküsü ve anlatımı gerçekten tipik dizilerden çok çok uzak ve yüksek. Bu sebepten çok tutuluyor. Öyle bir geçer zaman ki yi izlerken validenin duygulanması falan sinirlerimi bozsa da, dram yüklü bir dizi. Severim dramı, ama dram yükleyeceğiz diye iyice bokunu çıkarıyorlar. Misal, kadın bıçaklanıyo, adam karıyı evine getiriyo, eltisi bıçaklanan karıya yemek falan getiriyo. Yani gerçek dünyada değilmiş gibi, melodrama yakın. Bu da gerçekçiliğini zedeliyor. Kılıç günü bu dizilere çok uzak, bilindik hikaye, bilindik anlatım. Ben daha önce izledim bunu diyebiliyor insan. Bu yüzden bitirilmesi çok çok yerinde bir karar.
-
bence dızı 5 para etmezdı ..behsat ç. den gerisi yalan ezel bile yalan
-
O değilde ben bu başroldeki herif dövüşürken, gülmekten yerlere yatıyodum.İyiolmuş bence :D
-
wallahı bugune dek hıc bır dızı ızlerken kılıc gunudekı gıbı hıssetmedım.Tuylerım diken diken olurdu ama bır sureden
sonra monoton hale geldı.Aksıyonlar vs hepsı aynı.karsısı sılahlı bunlarda haydar trajı komık oldu anlayalcagınız.sıktı yanı
senarıstler sıkıntıya gırdı basta hıkaye guzel vshergun ne koyabılırlerdı.
Cocugu ve hkayeyı anlatan adamın vurulmasııle boka sardı mallık yaptılar
-
Öyle Bir Gecer zaman ki - ezel - papatyam
gerisi dırıvırı...
komedi dükkanı ve beyaz show ayrı bi güzel komedi olarak
-
Öyle bir geçer zaman ki yeterli herkez için
-
Rezaletti zaten