Kısa Mezilli Roket !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Roket mi, yoksa balistik füze mi yapıyon kardeş?

    İkisnden de anlamam

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    harbiden merak ettim ya evde nasıl torpil yapabiliriz?

    yada kız kaçıranda olabilir?

    en kolay hangi malzemeden yapılırki?


    Yapay zeka, zeka değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DEVSIRME
    DEVSIRME's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek
    TrKomando89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha önce yapmadıysan hiç boşu boşuna detaylara boğulma birader çünkü ilk (en az) 4-5 denemende, kalkamıcak bile. tecrübeyle sabitlenmiştir :)

    ilk denemelerinde sadece roket motoru + şaseyle dene, kesin bi tarif tutturduğuktan sonra ne yapçaksan yap. önceden yapılmış planlarının hiç biri tutmucak çünkü.

    yakıt olarak herzaman PN+Sucrose. Ayrıca civa patlayıcısını teröristin el kitabındaki tarife göre yapmaya çalışmıcan inş.:)


    -----------------------------

    yok denedim ama bu sefer okulda patlatmayı planlıyorum ! ondan balistik olmasını istiyorum çünkü okulun herhangi bir yerine zarar vermek istemiyorum! cıva bombasınıda tekten yapacam !

    birde katı yakıt lazım hangi yakıtı kullanacağım !

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    him jet yakiti kullan almanyadan getirt :D ana 2 olmak ozere 4 yada 6 tanede destekliyici motor yerlestir dengeyi saglamak mesafeyi gucu kaybetmemk icin ateslemeye gelince atesleme sehbalari va onlari kullana bilirsin 100 cm lik bir roketle tahminen 200 300 metreye rahat atis yaparsin agirligina gorede degisir tabi dimdirekte yollamican demir cubuklarla yon verecek bir kizak yap onun istunden yolla derim

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Dünyanın ilk balistik füzelerini Almanlar , II.Dünya Savaşı'nda 1944 yılında yapmışlardı . V-1 ve V-2 roketleri . O zamanın en yüksek teknolojisi Almanlarda vardı , gene de balistik yapamadılar ama adı balistik oldu .

    Vallahi işin çok zor , koskoca Wehrmacht yapamamış , sen mi yapacaksın :) :P

    Allah yardımcın olsun . 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Roket mi, yoksa balistik füze mi yapıyon kardeş?

    İkisnden de anlamam

     


    -----------------------------

    ahahha :D hay allam cevabına gurban hocam ya :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    myth busters da vardı böyle bir bölüm bulabilirsen izle adamlar 2000$ dı galiba 100 metre menzilli füze yapmıştı yakıtı da ilkel olmazı için parafin mi ne kullanmışlardı ama malzemelerin hepsini söylemiyorlardı galiba kesin konuşamıyorum izleyeli bayağı oldu bir yerlerden bulabilirsen muhakkak işine yarar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    güzel kardeşim şimdi merak ettiğim 2-3 husus var

     

    1. bu roketi nasıl kaldıracaksın ağırlığı taşıyacağı yük ne olacak...

    2. bu roket yönunu nasıl tayin edecek  dönerde sana girerse karışmam :D

    3. bu roketi nasıl ateşlemeyi düşünüyorsun tetikleyici sistem vs.

    4. roketinin buyuklüğü ne olacak ve ona göre lancheri neredne bulacaksın?

    5. senkimsin ne iş yaparsın ?

     son olarak ta eğer uçuk fikirlere sahip biriysen oktanyum hocamın model roketçilik sitesini gez ki bu yapmak istediğin şeyin aslında çok ta basit birşey olmadığını anla ...

     benim kanatim 3-4 kg yük kaldırabilmek için çok iyi bir yakıta ihiyacın var bu da senin evde şeker ve potasyum ile yapacağın motor ile olmaz... bu tür askeri roketlerde bildiğim kadarı ile g sınıfı roket motorları kullanılmakta...eğer taşıyacağın yük patlayıcı tarzı bişeyse roketin gövdesi öyle bir özelliğe sahip olmalı ki roketin nozelsinden çıkacak olan ısının bu patlayıcıya erişmemesi gerek bunu yanında ayrodinamik(ismini bile yazamıyorum sevmem çünki :D ) özelliğinin iyi olması gerek 

     en önemlisi ise bu tür roketlerde bir griskop vs. olması gerek sen bu alet olmadan roketi sadece diklemesine veya yatay atış ile atabilrsin oda nere düşer bilinmez...eğer nokta atış yaptıracaksan roketinde grioskop gps veya vs. bir güdüm sisteminin olması gerek bunlar olmadan senın yaptığın sadece oyuncak askeri amaçlı roket olur...anca üzerine kamufle boya ile boyarsın ben askeri amaçlı roket yaptım dersin...

     

    kolay bişey olsaydı 2 senden beri uğraşmazdım bu işler ile ha yapılmaz değil ama bilgi birkimin olmadan yapılan roket rokete benzemez...biraz elektronik biraz torna bilgin olsun herşey olur..kolay gelsin...

    edit: senin roket için sıvı+katı veya sadece sıvı yakıtlı bişeyler lazım

    googleden oktanyum roket diye arat o sitede güzel bilgiler var...kolay gelsin... 


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    ya evimde ses hızında bi jet geliştiriyorumda ufak tefek roketler falan kullanıcam işte ne önerirsiniz devşirmeyle ortak mı çalışsak?

    =P

    hoca naptın sen ya füzeyi napıcan sonra merak ettim =) 


    Zugzwang
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    zndmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya evimde ses hızında bi jet geliştiriyorumda ufak tefek roketler falan kullanıcam işte ne önerirsiniz devşirmeyle ortak mı çalışsak?

    =P

    hoca naptın sen ya füzeyi napıcan sonra merak ettim =)


    -----------------------------

    Piyasa durhun hacı , F-35'ler 2009'da dağıtılmaya başlanıyor . Sen bekle , şunlar bir satılsın sonra satarsın . Ama sana tavsiyem hız konusunda F-22 Raptor'un motorunu kullan . Tasarımla daha sonra ilgilenirsin . :D

    Şaka bir yana , okulda falan patlatma füzeyi , haberlerde izlemeyelim seni ya :) 

Toplam Hit: 5801 Toplam Mesaj: 39