folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kışlık Bot Almayı Düşünenler



Kışlık Bot Almayı Düşünenler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoSCaDo
    KoSCaDo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2010
    Erkek

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    EscDewil bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlık biraz değişik olmuş. kışlık bot. yazlık bot varsa alayım bir tane.


    -----------------------------

    askere gitmediğin belli oluyor:)


    -----------------------------

     

    Askerlikte bunlardan Tiksinicek :D 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    sonunda karar vererek aldım ayakkabıyı sizlerle paylaşmak isyiyorum 

    resmını bulamadıgım ıcın sıtenin linkini koyuyorum

    http://www.korayspor.com/tr/urun/g41520   190 tl aldım :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    nike ın süper kışlık ayakkabılar çıkmış bot gibi gayet güzel 150 kağıt almayı düşünüyorum iyi satılıyomuş bu ara


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    tri bunu yazdı:
    -----------------------------

    sonunda karar vererek aldım ayakkabıyı sizlerle paylaşmak isyiyorum 

    resmını bulamadıgım ıcın sıtenin linkini koyuyorum

    http://www.korayspor.com/tr/urun/g41520   190 tl aldım :)


    -----------------------------

    hayırlı olsun nerden aldın hocam


    All is well
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    korayspor bursa

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebiduk
    ebiduk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2004
    Erkek

    http://www.ydsshop.com/ dusunenler burayida ziyaret edebilirler. saglam urunler var..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek

    bot alacak param yok 3 yıldır yazlık altı delik ayakkabımla geziyorum 

    siz seçme hakkına bile sahipsiniz koca kıçınızı kollayan babalarınız var 

    ben ise istanbulda yaşayan onlarca kronun agız kokusunu hergün içime buram buram çekerek önce metrobus biletimi

    daha sonrada akşam yapacagım tostun kaşarının parasını cıkarmaya calısıyorum

    ve kar yağınca suan bu kelimeleri yazdıgım elektirkli sobayla ısınan internet kafede her zaman açılmadan 1 saaat önce gelip sobaya yakın oturmak için her sabah

    endişe ve korkuyla koşuyorum kaldırımları olmayan bu dar göt kadar soba dumanlarıyla kaplı taşra sokaklarında


    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    HeroiquE bunu yazdı:
    -----------------------------

    bot alacak param yok 3 yıldır yazlık altı delik ayakkabımla geziyorum 

    siz seçme hakkına bile sahipsiniz koca kıçınızı kollayan babalarınız var 

    ben ise istanbulda yaşayan onlarca kronun agız kokusunu hergün içime buram buram çekerek önce metrobus biletimi

    daha sonrada akşam yapacagım tostun kaşarının parasını cıkarmaya calısıyorum

    ve kar yağınca suan bu kelimeleri yazdıgım elektirkli sobayla ısınan internet kafede her zaman açılmadan 1 saaat önce gelip sobaya yakın oturmak için her sabah

    endişe ve korkuyla koşuyorum kaldırımları olmayan bu dar göt kadar soba dumanlarıyla kaplı taşra sokaklarında


    -----------------------------

    belki çok klasik olacak ama ayakkabılarını giyebileceğin ayakların var hocam.

    ayakkabılarının içinde ayakların, kafanın içinde beynin var istediğin yere gider istediğini yaparsın

    elhamdülillah


    All is well
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    antivirus bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.lafuma-boutique.com/34/R-10421/chaussures-randonnee.htm

     

    kışlık botta alacağim tek markadır .

    görüntüsü biraz kaba olabilir

    hatta direk yok artık aq resmen dağcı ayakkabasıda diyebilirsiniz ama  kalite bot dedinmi üstüne tanımam

     

    6 sene önce aldım  bir botu benim kadar hor  kullanamazsnz emin oln yapmadıgım sey kalmadi ayakkabıya ama aq en ufak bi yerinden mi acılma olmaz.

    en ufak mı bi içinin kılıfında yırtlma olmaz taş gibi duruyor hala kullanıyorum.

     

    şu anda tek sıkıntım su geçiriyor oda yine  bi yerinden açıldıgı için degil .

     

    üst tarafında sanırım bezin üstünde bi ilaç gibi bişey vardi suyun geçmemesi için o kayboldu o yüzden geçiriyor diye tahmin ediyorum.

    emin de değilim ama hiç bir yerinden acılma olmadığı için tek açıklaması bu geliyor bana ilk aldıgımda dış yüzü ilaç yüzünden sanırım daha parlakti şimdi sadece

    bezi kaldıgı için görüntü normal bez renginde o parlaklık gitti .

     

    yani diyeceğim odur ki  bu markayı tek geçerim 

     

    6 sene önce 280 civarnda almıstım 6 senede rahat 3 tane bot eskittiğimizi hesap edersek ki hepside cat oldugunu düsünrsek ve 100 liradan hesaplarsak 300

    bi anda 280 bayılmak cok koyablr ama karsılığını alıyorsnz emin olun


    -----------------------------

    Bendede 4 sene evvel ukraynadan arkadaşın getirdiği aynı bottan var gayet memnunum :) Görünüşe bakıp aldanmayın su geçirmiyor ayrıca sportik :D


    Gel bili bili gates
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    HeroiquE bunu yazdı:
    -----------------------------

    bot alacak param yok 3 yıldır yazlık altı delik ayakkabımla geziyorum 

    siz seçme hakkına bile sahipsiniz koca kıçınızı kollayan babalarınız var 

    ben ise istanbulda yaşayan onlarca kronun agız kokusunu hergün içime buram buram çekerek önce metrobus biletimi

    daha sonrada akşam yapacagım tostun kaşarının parasını cıkarmaya calısıyorum

    ve kar yağınca suan bu kelimeleri yazdıgım elektirkli sobayla ısınan internet kafede her zaman açılmadan 1 saaat önce gelip sobaya yakın oturmak için her sabah

    endişe ve korkuyla koşuyorum kaldırımları olmayan bu dar göt kadar soba dumanlarıyla kaplı taşra sokaklarında


    -----------------------------

    baba parası değil paşam alınteri

Toplam Hit: 12417 Toplam Mesaj: 45