Kışlık Bot Almayı Düşünenler
-
god bunu yazdı:
-----------------------------EscDewil bunu yazdı:
-----------------------------
başlık biraz değişik olmuş. kışlık bot. yazlık bot varsa alayım bir tane.
-----------------------------askere gitmediğin belli oluyor:)

-----------------------------Askerlikte bunlardan Tiksinicek :D
-
sonunda karar vererek aldım ayakkabıyı sizlerle paylaşmak isyiyorum
resmını bulamadıgım ıcın sıtenin linkini koyuyorum
http://www.korayspor.com/tr/urun/g41520 190 tl aldım :)
-
nike ın süper kışlık ayakkabılar çıkmış bot gibi gayet güzel 150 kağıt almayı düşünüyorum iyi satılıyomuş bu ara
-
tri bunu yazdı:
-----------------------------
sonunda karar vererek aldım ayakkabıyı sizlerle paylaşmak isyiyorum
resmını bulamadıgım ıcın sıtenin linkini koyuyorum
http://www.korayspor.com/tr/urun/g41520 190 tl aldım :)
-----------------------------hayırlı olsun nerden aldın hocam
-
korayspor bursa
-
http://www.ydsshop.com/ dusunenler burayida ziyaret edebilirler. saglam urunler var..
-
bot alacak param yok 3 yıldır yazlık altı delik ayakkabımla geziyorum
siz seçme hakkına bile sahipsiniz koca kıçınızı kollayan babalarınız var
ben ise istanbulda yaşayan onlarca kronun agız kokusunu hergün içime buram buram çekerek önce metrobus biletimi
daha sonrada akşam yapacagım tostun kaşarının parasını cıkarmaya calısıyorum
ve kar yağınca suan bu kelimeleri yazdıgım elektirkli sobayla ısınan internet kafede her zaman açılmadan 1 saaat önce gelip sobaya yakın oturmak için her sabah
endişe ve korkuyla koşuyorum kaldırımları olmayan bu dar göt kadar soba dumanlarıyla kaplı taşra sokaklarında
-
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------
bot alacak param yok 3 yıldır yazlık altı delik ayakkabımla geziyorum
siz seçme hakkına bile sahipsiniz koca kıçınızı kollayan babalarınız var
ben ise istanbulda yaşayan onlarca kronun agız kokusunu hergün içime buram buram çekerek önce metrobus biletimi
daha sonrada akşam yapacagım tostun kaşarının parasını cıkarmaya calısıyorum
ve kar yağınca suan bu kelimeleri yazdıgım elektirkli sobayla ısınan internet kafede her zaman açılmadan 1 saaat önce gelip sobaya yakın oturmak için her sabah
endişe ve korkuyla koşuyorum kaldırımları olmayan bu dar göt kadar soba dumanlarıyla kaplı taşra sokaklarında
-----------------------------belki çok klasik olacak ama ayakkabılarını giyebileceğin ayakların var hocam.
ayakkabılarının içinde ayakların, kafanın içinde beynin var istediğin yere gider istediğini yaparsın
elhamdülillah
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.lafuma-boutique.com/34/R-10421/chaussures-randonnee.htm
kışlık botta alacağim tek markadır .
görüntüsü biraz kaba olabilir
hatta direk yok artık aq resmen dağcı ayakkabasıda diyebilirsiniz ama kalite bot dedinmi üstüne tanımam
6 sene önce aldım bir botu benim kadar hor kullanamazsnz emin oln yapmadıgım sey kalmadi ayakkabıya ama aq en ufak bi yerinden mi acılma olmaz.
en ufak mı bi içinin kılıfında yırtlma olmaz taş gibi duruyor hala kullanıyorum.
şu anda tek sıkıntım su geçiriyor oda yine bi yerinden açıldıgı için degil .
üst tarafında sanırım bezin üstünde bi ilaç gibi bişey vardi suyun geçmemesi için o kayboldu o yüzden geçiriyor diye tahmin ediyorum.
emin de değilim ama hiç bir yerinden acılma olmadığı için tek açıklaması bu geliyor bana ilk aldıgımda dış yüzü ilaç yüzünden sanırım daha parlakti şimdi sadece
bezi kaldıgı için görüntü normal bez renginde o parlaklık gitti .
yani diyeceğim odur ki bu markayı tek geçerim
6 sene önce 280 civarnda almıstım 6 senede rahat 3 tane bot eskittiğimizi hesap edersek ki hepside cat oldugunu düsünrsek ve 100 liradan hesaplarsak 300
bi anda 280 bayılmak cok koyablr ama karsılığını alıyorsnz emin olun
-----------------------------Bendede 4 sene evvel ukraynadan arkadaşın getirdiği aynı bottan var gayet memnunum :) Görünüşe bakıp aldanmayın su geçirmiyor ayrıca sportik :D
-
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------
bot alacak param yok 3 yıldır yazlık altı delik ayakkabımla geziyorum
siz seçme hakkına bile sahipsiniz koca kıçınızı kollayan babalarınız var
ben ise istanbulda yaşayan onlarca kronun agız kokusunu hergün içime buram buram çekerek önce metrobus biletimi
daha sonrada akşam yapacagım tostun kaşarının parasını cıkarmaya calısıyorum
ve kar yağınca suan bu kelimeleri yazdıgım elektirkli sobayla ısınan internet kafede her zaman açılmadan 1 saaat önce gelip sobaya yakın oturmak için her sabah
endişe ve korkuyla koşuyorum kaldırımları olmayan bu dar göt kadar soba dumanlarıyla kaplı taşra sokaklarında
-----------------------------baba parası değil paşam alınteri
