Kışlık Bot Tavsiyesi
-
TorNaVida bunu yazdı
Bot ne zaman lazim ?
aralık gibi ocak şubat yani soğuk aylarda
-
Merrell'a dikkat hocam. İki botum var bu markadan biri gore texli diğeri düz ama daha pahalı. Gore texli olandan genel olarak memnunum ama az bir şey su geçiriyor ve pek sıcak tutmuyor. Diğeri ise felaket şekilde terletiyor alalı iki yıl oldu, iki yılda 5 defa giymişliğim anca vardır ve her giydiğimde pişman oldum. Bayağı da para vermiştim ama giyemedim dura dura eskiyecek.
-
cem-engine bunu yazdı
Merrell'a dikkat hocam. İki botum var bu markadan biri gore texli diğeri düz ama daha pahalı. Gore texli olandan genel olarak memnunum ama az bir şey su geçiriyor ve pek sıcak tutmuyor. Diğeri ise felaket şekilde terletiyor alalı iki yıl oldu, iki yılda 5 defa giymişliğim anca vardır ve her giydiğimde pişman oldum. Bayağı da para vermiştim ama giyemedim dura dura eskiyecek.
http://www.barcin.com/merrell-verterra-mid-sport-gore-tex-bot-siyah
bu da mı öyle yapar ki ?
Benim için sıcak tutması da önemli
-
rapidhacker550 bunu yazdıcem-engine bunu yazdı
Merrell'a dikkat hocam. İki botum var bu markadan biri gore texli diğeri düz ama daha pahalı. Gore texli olandan genel olarak memnunum ama az bir şey su geçiriyor ve pek sıcak tutmuyor. Diğeri ise felaket şekilde terletiyor alalı iki yıl oldu, iki yılda 5 defa giymişliğim anca vardır ve her giydiğimde pişman oldum. Bayağı da para vermiştim ama giyemedim dura dura eskiyecek.
http://www.barcin.com/merrell-verterra-mid-sport-gore-tex-bot-siyah
bu da mı öyle yapar ki ?
Benim için sıcak tutması da önemli
Sıcak tutması iyidir ama inan bana terlemek istemezsin hocam. Bunun çok terleteceğini sanmam ama dediğim gibi benim ve arkadaşın aldığı bot da gore textti ve su geçiriyordu, hatta biraz terleme de yapıyordu. Bu fena durmuyor ama başka markalara da bak derim
-
cem-engine bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıcem-engine bunu yazdı
Merrell'a dikkat hocam. İki botum var bu markadan biri gore texli diğeri düz ama daha pahalı. Gore texli olandan genel olarak memnunum ama az bir şey su geçiriyor ve pek sıcak tutmuyor. Diğeri ise felaket şekilde terletiyor alalı iki yıl oldu, iki yılda 5 defa giymişliğim anca vardır ve her giydiğimde pişman oldum. Bayağı da para vermiştim ama giyemedim dura dura eskiyecek.
http://www.barcin.com/merrell-verterra-mid-sport-gore-tex-bot-siyah
bu da mı öyle yapar ki ?
Benim için sıcak tutması da önemli
Sıcak tutması iyidir ama inan bana terlemek istemezsin hocam. Bunun çok terleteceğini sanmam ama dediğim gibi benim ve arkadaşın aldığı bot da gore textti ve su geçiriyordu, hatta biraz terleme de yapıyordu. Bu fena durmuyor ama başka markalara da bak derim
hocam mesela 300 tl ye alınacak başka gore tex var mı ?
ben öyle sırılsıklam yağmurda giymeyceğim.sadece ilk böyle ıslanabilirsem ıslanırım o kadar da su geçirmesin.kışın 0 10 derecearasında giyerim yani.üşütmesin yeter.
-
rapidhacker550 bunu yazdıTorNaVida bunu yazdı
Bot ne zaman lazim ?
aralık gibi ocak şubat yani soğuk aylarda
Hocam tam emin degilim gidince bakmam gerekir eger varsa eylul ayi gibi sana gore tex askeri bot gonderebilirim.
1 Hafta sonra netlik kazanir sana pm den iletirim.
-
TorNaVida bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıTorNaVida bunu yazdı
Bot ne zaman lazim ?
aralık gibi ocak şubat yani soğuk aylarda
Hocam tam emin degilim gidince bakmam gerekir eger varsa eylul ayi gibi sana gore tex askeri bot gonderebilirim.
1 Hafta sonra netlik kazanir sana pm den iletirim.
Kac numara kac para hocam ? alirsam eger gerek kalmayabilir hocam o yuzden
-
rapidhacker550 bunu yazdıTorNaVida bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıTorNaVida bunu yazdı
Bot ne zaman lazim ?
aralık gibi ocak şubat yani soğuk aylarda
Hocam tam emin degilim gidince bakmam gerekir eger varsa eylul ayi gibi sana gore tex askeri bot gonderebilirim.
1 Hafta sonra netlik kazanir sana pm den iletirim.
Kac numara kac para hocam ? alirsam eger gerek kalmayabilir hocam o yuzden
Varsa numarada sıkıntı yoktur her numara vardir. Para falanda gerek yok hocam kargo dahil benden gonderebilirim.
-
TorNaVida bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıTorNaVida bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıTorNaVida bunu yazdı
Bot ne zaman lazim ?
aralık gibi ocak şubat yani soğuk aylarda
Hocam tam emin degilim gidince bakmam gerekir eger varsa eylul ayi gibi sana gore tex askeri bot gonderebilirim.
1 Hafta sonra netlik kazanir sana pm den iletirim.
Kac numara kac para hocam ? alirsam eger gerek kalmayabilir hocam o yuzden
Varsa numarada sıkıntı yoktur her numara vardir. Para falanda gerek yok hocam kargo dahil benden gonderebilirim.
sağolasın hocam ben bir bakayım barçın karşıyaka da yoktu merrell.
-
Bot işi için müridimizin haberini bekliyorum.
Mont eldiven önerisi olan varsa alabilirim.
http://www.hudsonderi.com/?urun-447-8249-horn
http://www.dagevi.com/trekmates-goretex-eldiven#prettyPhoto
