Kitabıma İsim Önerileriniz?
-
Babam Sağolsun :d
==> Onun sayesinde bi kitap yazdım :D
-
Baba yarısı
-
The godfather (:
-
hocalar babamın hatırladığı en eski şeyden başladım suanki haline kadar hayatında iz bırakan olayları yazdım bir sıra içinde.evliliği çocukları 1968 depremi 2000 yılındaki kriz vs.. Yani tipik bir biyografi o yüzden içerikn yazmadım.İsimler için herkeze teşekkürler hepsi iyi kullanabileceklerim var.
father-ı azam nasıl :D:D:D
-
o adam
-
Bende tek parca ve birkac parca seklinde kucuk oykuler ve hikayeler yaziyordum hoca , unlem , virgul gibi edebiyat dergilerinde yayinlanan yazilarimda oldu.Birkac yil once forumda paylastigim birkac yazimda vardi.Mavi bisiklet , hayatin oz cocuklari vs... gibi.Eger 40 sayfalik yazini okuma sansim olsaydi isim onerirdim ama bu sekilde bir isim onerilmesi dogru olmaz.Icerigi bilmek ona gore ozunu yansitmak gerek kitap adinda.
Mavi Bisiklet in linki
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=34319
-
BABAMINAKİ :D :f
-
Anamın Yanındayım ve Burdayım
-
TOHUMCU !!
-
DEŞT-İ HAYAT hayat çölü
