Kitabıma İsim Önerileriniz?
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------Yatmadan Önce 40 Sayfa Baba Tokatı:)
Baboş
Baboli
Bab-ı Ali:D sıçtım:D
Babafingo
Perdercan
Evdeki Adam çok üvey oldu
Ba Ba Bap Ba Ba
hastayım üstüme gelmeyin:|
-----------------------------kitapı yazdım bastırdım dönem ödevimden 100 aldım dahah ne diye hortlatıyosun konuyu
-----------------------------Hayırlı olsun o zaman da belirtmemişsin artık isim aramadığını.
-
isim ne oldu
-
Babayaro iyiymiş aslında. Bu arada kitabın ismi ne oldu?
-
konudan konuya farklılık var kimisi anılarını yazar kimisi hayatını kimisi kişiliğini yazar.yazdığın şeye görede ad değişir.senin daha iyi bilmen lazım bunu.
-
hayat-ı müstear yaptım (emanet hayat )
hocayada babayı alırsınız yarına dedim ödevi öyle verdim :D
-
Dünden Bugüne Yaşayan Efsana Tahribat
-
Gubar-ı Hayat
( Hayatın Tozları Demek )
-
hakan1910 bunu yazdı:
-----------------------------
Dünden Bugüne Yaşayan Efsana Tahribat
-----------------------------ne alaka :S
-
vay babam vay
hey babam hey
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------hakan1910 bunu yazdı:
-----------------------------
Dünden Bugüne Yaşayan Efsana Tahribat
-----------------------------ne alaka :S
-----------------------------asdasfashdgasd :D üzüm üzüme baka baka seninki benden kara :F
hocam ödevin e-kitap ını alsak ?
