Klan Savaslari Oynayalim !
-
muridler ben en son lisede iken oynuyordum o zmn bilgisayarim olmadiginda pekte basarili degildim :))
sonra degisiklik olmus sanirim klansavaslari.net ti klanlar.org olmus :))
baska bi suru degisiklik var saniyorum oynayan varmi bilmiyorum daha baslamadim
once bi sorim belki oynamak isyenler olursa soyle en az 6 7 kisi olursak oyuna baslayip birde klan kurariz oyle gideriz diye
he neden klanlar derseniz travian filan neden degil klanlarin gorselleri daha hos geliyo he bide cozmesi var tabii degisikliklerden oncesini biliyordum :))
- klanlar sart degil tavsiye uzerine bi oyunda olabilir yani maksat soyle birkac kisi olupta oynamak :)))
- olmadi kimse gelmezse zaten kafama gore takilcam
- ikici postu aliyorum gelenek sursun maksat :)))
he ayrica git program yaz soyle yap boyle yap diyecek olanlar olursa eyv ark dusunceniz icin biz boyle iyiyiz takiliyoz :))
-
13.dunya kuzeydogu
1- tako1612 mugmug 546|289
2- oturuyorum oturuyorum 575|571
3- miqrop miqrop 705|458
4-Narasimha Ghaneus 492|286
5-
-
eskidi be hocam klan savasları :D amma hacklerdim bunların acontları tebrikler bilmemney kazandınız alttaki linkden giriş yapıp hediyenizi alın felan diye çok kandırmışlıgım var bazı malları :D
-
walla bi oyun olsada bende oynasam diorum fakat simdi klan savaşı fln diorsun hayatımda acmadıgım site :D bu durumda birinin si budur bu böledir fln die anlatması gerekecek..ölede biri olmayınca aman bosver diip geri kapatıom :D
-
Name: aasikim First seen: 2008-07-19 18:31:23 Last seen: 2009-06-13 09:47:06 Tribe Changes: 11 Conquers: 157 (+81-76) Join date: Unknown Best Rank: 014th June 2009 Most Points: 766,25205th May 2009 Most Villages: 7604th May 2009 kötü sarıyo hocam. sabahın 3ünde 4 ünde pat diye uyanıyosun lan diyosun noble gitmiştir köyü almıştır adıma hutbeyi okuyodur.
hiç gözüm yemiyo :)
-
Peroksit haklisin hocam cok eski 13 dunyasi olmus simdi baktim dedigim gibi sart degil klansavaslari !! Ekerci hocam bende bilmiyorum iste beraber basliyip ogrencez klan olmazda baska biseyde olabilir
kartalkethuda iyi ya iste hocam hep is dusunmekten iyidir biraz heyecan basar icimizi
he birde ben strateji sevmiyom diyen olursa diger bi secenek gladiatus var oda iyi oyundur :))
-
böyle bi konu daha vardı silinme sebebi oynamayalım dı :)
-
hey gidi günler heyy .....s.s
-
www.ikariam.net :Pp :)
-
Draenei bunu yazdı:
-----------------------------www.ikariam.net :Pp :)
-----------------------------yok be onuda oynamistim pek sarmadi :))
-
tako1612 bunu yazdı:
-----------------------------Draenei bunu yazdı:
-----------------------------www.ikariam.net :Pp :)
-----------------------------yok be onuda oynamistim pek sarmadi :))
-----------------------------3 sene oynadım 1 milyon 400 bin puan yaptım beta serverinde ilk 150 deydi üyeliğim sonra paraya sıkıştım. oyunda aynı birlikten bi arkadaşa 100 liraya sattım :)
yine başladım :D
