folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Klan Savaslari Oynayalim !



Klan Savaslari Oynayalim !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    muridler ben en son lisede iken oynuyordum o zmn bilgisayarim olmadiginda pekte basarili degildim :))

    sonra degisiklik olmus sanirim klansavaslari.net ti klanlar.org olmus :))

    baska bi suru degisiklik var saniyorum oynayan varmi bilmiyorum daha baslamadim

    once bi sorim belki oynamak isyenler olursa soyle en az 6 7 kisi olursak oyuna baslayip birde klan kurariz oyle gideriz diye 

    he neden klanlar derseniz travian filan neden degil klanlarin gorselleri daha hos geliyo he bide cozmesi var tabii degisikliklerden oncesini biliyordum :))

    - klanlar sart degil tavsiye uzerine bi oyunda olabilir yani maksat soyle birkac kisi olupta oynamak :)))

    - olmadi kimse gelmezse zaten kafama gore takilcam 

    - ikici postu aliyorum gelenek sursun maksat :)))

    he ayrica git program yaz soyle yap boyle yap diyecek olanlar olursa eyv ark dusunceniz icin biz boyle iyiyiz takiliyoz :))

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    13.dunya  kuzeydogu 

    1- tako1612                 mugmug 546|289

    2- oturuyorum              oturuyorum 575|571

    3- miqrop                     miqrop 705|458

    4-Narasimha                Ghaneus 492|286

    5-

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    eskidi be hocam klan savasları :D amma hacklerdim bunların acontları tebrikler bilmemney kazandınız alttaki linkden giriş yapıp hediyenizi alın felan diye çok kandırmışlıgım var bazı malları :D


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    walla bi oyun olsada bende oynasam diorum fakat simdi klan savaşı fln diorsun hayatımda acmadıgım site :D bu durumda birinin si budur bu böledir fln die anlatması gerekecek..ölede biri olmayınca aman bosver diip geri kapatıom :D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    Name: aasikim
    First seen: 2008-07-19 18:31:23
    Last seen: 2009-06-13 09:47:06
    Tribe Changes: 11
    Conquers: 157 (+81-76)
    Join date: Unknown
    Best Rank: 014th June 2009
    Most Points: 766,25205th May 2009
    Most Villages: 7604th May 2009

    kötü sarıyo hocam. sabahın 3ünde 4 ünde pat diye uyanıyosun lan diyosun noble gitmiştir köyü almıştır adıma hutbeyi okuyodur. 

    hiç gözüm yemiyo :)


    maşiyi görüyon mu maşiyi?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    Peroksit

    haklisin hocam cok eski 13 dunyasi olmus simdi baktim dedigim gibi sart degil klansavaslari !!

    Ekerci

    hocam bende bilmiyorum iste beraber basliyip ogrencez klan olmazda baska biseyde olabilir 

    kartalkethuda

    iyi ya iste hocam hep is dusunmekten iyidir biraz heyecan basar icimizi 

     

    he birde ben strateji sevmiyom diyen olursa diger bi secenek gladiatus var oda iyi oyundur :)) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    böyle bi konu daha vardı silinme sebebi oynamayalım dı :)


    test 1 2
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    hey gidi günler heyy .....s.s


    Busiest men find the most time....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    www.ikariam.net :Pp :)


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    Draenei bunu yazdı:
    -----------------------------

    www.ikariam.net :Pp :)


    -----------------------------

    yok be onuda oynamistim pek sarmadi :))

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    tako1612 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Draenei bunu yazdı:
    -----------------------------

    www.ikariam.net :Pp :)


    -----------------------------

    yok be onuda oynamistim pek sarmadi :))


    -----------------------------

     

    3 sene oynadım 1 milyon 400 bin puan yaptım beta serverinde ilk 150 deydi üyeliğim sonra paraya sıkıştım. oyunda aynı birlikten bi arkadaşa 100 liraya sattım :)

    yine başladım :D


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
Toplam Hit: 4575 Toplam Mesaj: 37