Klan Savaslari Oynayalim !
-
oturuyorum bunu yazdı:
-----------------------------w13 de tahribat klanını kurdum hocalar nick oturuyorum beklerim :)
-----------------------------hocam soyle guzel birseyler yaz cafcafli olsun klan sayfasi
-
tako1612 bunu yazdı:
-----------------------------oturuyorum bunu yazdı:
-----------------------------w13 de tahribat klanını kurdum hocalar nick oturuyorum beklerim :)
-----------------------------hocam soyle guzel birseyler yaz cafcafli olsun klan sayfasi
-----------------------------aklında bişey varsa yazalım hocam ben henüz bişey düşünmedim
-
tahribat muridleri yaz bos durmasin :)))
-
bu saate gumletiyorum konuyu
katilmak isteyen arkadaslari bekliyoruz bakalim
guzel gidiyoz simdilik :))
-
13 dünyadayım clan gözükmüyor o kıtada?
esconda
-
bence grepolis oynayalım kaln savaşları çok basit kalmış muridler.
