Klavye Bip'liyor!
-
daha önceleri klavye de üst yon tuşu ve sol yön tuşuna aynı anda basabiliyordum hiç ses çıkmazdı
ama artık sol yön tuşu ve üst yön tuşuna basınca ötmeye başladı
bip bip ediyo hata veriyo
hani 3 tuş olsa eyvallah
2 tuşa neden öter bu bilen varmıdır çözümü?
-
klavyeyi değiş
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
klavyeyi değiş
-----------------------------Sence klavye değiştirmeyi düşünememiş midir?
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
klavyeyi değiş
-----------------------------tabi ya nasıl aklıma gelmedi çok sağol hoca
-
baslat>calistir>regedit
hkey current user>control panel>sound
sag tikla yeni bir deger gir mesela bip adinda ve degerinide hayir yap.
-
format at
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
baslat>calistir>regedit
hkey current user>control panel>sound
sag tikla yeni bir deger gir mesela bip adinda ve degerinide hayir yap.
-----------------------------adı "beep" olan bi dize değeri var zaten
bunun değeri de "yes"
bunu "no" yapsam sadece sesler mi kesilir yoksa oyun algılamaya da başlar mı?
-
no yap sesler kesilsin
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
no yap sesler kesilsin
-----------------------------no yaptım sesler kesilmiyo onu geçtim pc algılamıyo hala
-
format at
-
klavyeni aç basılı olan bi tuş vardır.. (tabiki plastiği değen).. büyük ihtimal klavyenin üstüne ya çay, ya çorba yada şey attırdın ondan birisinin tuşu alttan değiyor.. :D iyice bi temizle olmassa değiştir...
