Klavye Bip'liyor!
-
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------
klavyeni aç basılı olan bi tuş vardır.. (tabiki plastiği değen).. büyük ihtimal klavyenin üstüne ya çay, ya çorba yada şey attırdın ondan birisinin tuşu alttan değiyor.. :D iyice bi temizle olmassa değiştir...
-----------------------------sana seviyorum :)
tuşun biri (F6) basılı kalmış aq
-
are you peri are you cin.. afiyet olsun ;)
Toplam Hit: 2072 Toplam Mesaj: 13
