




Klima Alacaklar Ya Da Almayı Düşünenler Lütfen Okumadan Almasın
-
Şikayetvar'a yazdığımı metini kopyalıyorum,
08.07.2020 tarihinde kızım sıcaklardan isilik olduğu için aciliyetle taktırdığım klimada bir servis ne kadar fiyasko olur ve bayiliğini devam ettiren Teknosa İklimsa ne kadar rezalet bir iş çıkartabilir öğrenin lütfen. İşlerim dolayısı ile servise gelenlerin başında bekleyemedim bu işlerden hiç anlamayan ailemi yanlarında bıraktım, gerekte görmedim açıkçası adamlar işini biliyordur diyerek ilk ve en büyük hatamı yaptım, siz yapmayın. İşlerini biliyorlar gerçekten ama başka anlamda. Öncelikle klimanın montajını istediğim yere yaptıramadım çünkü gelen arkadaşa patronu merdiven yerine yardım etsin diye bir çocuk vermiş benim istediğim yere de merdiven gerektiğinden ortak başka bir yerde karar kılmak zorunda kaldık telefon üzerinden. Akşam eve geldiğimde gördüğüm manzara şöyleydi, duvarı panç yerine normal darbeli matkap ile kırmış o koca oyuğu kapatmadan gitmiş, fiş fatura hiçbir şey bırakmamış faturasız kaçak mal mı sattı emin değilim daha arayıp soramadım bunu sonradan aklıma geldi açıkçası,5 metre olan hortum hakkımın 2 metresini kullanıp geri kalanı kimseye sormadan alıp gitmişler, dış ünitenin ayaklarından birini duvara çapraz montajlayıp kastırarak dış ünite vidalarından birini zorla atıp diğer vidayı hiç atmadan gitmişler, o ünite birinin üzerine düşerse sorumlusu kimdir? Şimdi gelelim sahibi mustafa beyin söylediği yalanlara alım aşamasında konuşurken vakum yapıyor musunuz dediğimde tabi ki biz yetkili servisiz bu zorunlu dedi sonra akşam geldiğimde yukarıda ki rezaletlerden sonra vakum yapıldı mı diye sordum bizimkilere onlarda servisin yaptığını söylediğini belirtti hiç anlamadıkları içinde servis ne dediyse inanmışlar, dedim ki ellerinde bir elektrik motoru pompa gibi bir şey var mıydı sesi duydunuz mu dediğimde kimse öyle bir cihaz görmediğini ses duymadıklarını söyledi, bende Mustafa bey'e bunu belirtince zaten 5 metreden kısa yerlerde yapmadıklarını ben ısrar ettiğim için yapıldığını söyledi eğer inanmıyorsam da başlarında beklemem gerektiğini uğraşamayacağını belirtti halbuki alırken zorunlu demişti metre belirtmeden. Kendisine yamuk takılan dış ünite ayağını da belirttiğimde ustanın söylediği duvar tutmuyordu o yüzden sağlam olsun diye ayağın daha kısa aralıktan takıldığı yalanını tekrar söyledi, bende başka yerde vida izi yok içine mi doğmuş ustanın duvarın sağlam olmadığı üst katta aynı duvarda yıllardır klimanın sağlam bir şekilde durduğunu belirttiğimde arkadaşa söyleyeceğini düzelttireceğini söyledi. 12.7.2020 tarihinde geleceklerine dair sözleştik ama kimse gelmedi tabi ki.Bu arada bu sorunları görüşmek için sahibi mustafayı aradığımda efelene efelene konuşarak sanki hata bendeymiş gibi davrandı sonrasında düzeltilme ümidim kalmadı zaten. Birde bana başlarında bekleseydin o zaman diyor hırsızın hiç suçu yokmuş.
İklimsayıda duvar servisin dediği gibi böyle mi bırakılıyor prosedür nedir sormak için aradım ama prosedürün serviste olduğu onlarda olmadığını söylerek tam kendilerine yakışanı yaptılar. Yani servis ne yaparsa doğru yapar.
Karakter sınırından dolayı yazıların bazıları silinmiş şikayette o yüzden hem burada ekleme yapmak hem de orada yeniden yazmak zorunda kaldım anlatım farkı olabilir.
Özetle iklimsadan mal almayın ama almak zorunda kalırsanız yukarıda ki yazdığım sorunları önceden anlaşın ve iş yaparlarken başında bekleyin. Mesela merdivensiz vakum pompasız mı gelmiş siktir edin bir daha gelsin ya da başka bir yerle anlaşın.
Edit: Resim ekledim
hallederi_55 tarafından 12/Tem/20 16:37 tarihinde düzenlenmiştir -
Geçmiş olsun hocam.
tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. -
hallederi_55 bunu yazdı
Şikayetvar'a yazdığımı metini kopyalıyorum,
08.07.2020 tarihinde kızım sıcaklardan isilik olduğu için aciliyetle taktırdığım klimada bir servis ne kadar fiyasko olur ve bayiliğini devam ettiren Teknosa İklimsa ne kadar rezalet bir iş çıkartabilir öğrenin lütfen. İşlerim dolayısı ile servise gelenlerin başında bekleyemedim bu işlerden hiç anlamayan ailemi yanlarında bıraktım, gerekte görmedim açıkçası adamlar işini biliyordur diyerek ilk ve en büyük hatamı yaptım, siz yapmayın. İşlerini biliyorlar gerçekten ama başka anlamda. Öncelikle klimanın montajını istediğim yere yaptıramadım çünkü gelen arkadaşa patronu merdiven yerine yardım etsin diye bir çocuk vermiş benim istediğim yere de merdiven gerektiğinden ortak başka bir yerde karar kılmak zorunda kaldık telefon üzerinden. Akşam eve geldiğimde gördüğüm manzara şöyleydi, duvarı panç yerine normal darbeli matkap ile kırmış o koca oyuğu kapatmadan gitmiş, fiş fatura hiçbir şey bırakmamış faturasız kaçak mal mı sattı emin değilim daha arayıp soramadım bunu sonradan aklıma geldi açıkçası,5 metre olan hortum hakkımın 2 metresini kullanıp geri kalanı kimseye sormadan alıp gitmişler, dış ünitenin ayaklarından birini duvara çapraz montajlayıp kastırarak dış ünite vidalarından birini zorla atıp diğer vidayı hiç atmadan gitmişler, o ünite birinin üzerine düşerse sorumlusu kimdir? Şimdi gelelim sahibi mustafa beyin söylediği yalanlara alım aşamasında konuşurken vakum yapıyor musunuz dediğimde tabi ki biz yetkili servisiz bu zorunlu dedi sonra akşam geldiğimde yukarıda ki rezaletlerden sonra vakum yapıldı mı diye sordum bizimkilere onlarda servisin yaptığını söylediğini belirtti hiç anlamadıkları içinde servis ne dediyse inanmışlar, dedim ki ellerinde bir elektrik motoru pompa gibi bir şey var mıydı sesi duydunuz mu dediğimde kimse öyle bir cihaz görmediğini ses duymadıklarını söyledi, bende Mustafa bey'e bunu belirtince zaten 5 metreden kısa yerlerde yapmadıklarını ben ısrar ettiğim için yapıldığını söyledi eğer inanmıyorsam da başlarında beklemem gerektiğini uğraşamayacağını belirtti halbuki alırken zorunlu demişti metre belirtmeden. Kendisine yamuk takılan dış ünite ayağını da belirttiğimde ustanın söylediği duvar tutmuyordu o yüzden sağlam olsun diye ayağın daha kısa aralıktan takıldığı yalanını tekrar söyledi, bende başka yerde vida izi yok içine mi doğmuş ustanın duvarın sağlam olmadığı üst katta aynı duvarda yıllardır klimanın sağlam bir şekilde durduğunu belirttiğimde arkadaşa söyleyeceğini düzelttireceğini söyledi. 12.7.2020 tarihinde geleceklerine dair sözleştik ama kimse gelmedi tabi ki.Bu arada bu sorunları görüşmek için sahibi mustafayı aradığımda efelene efelene konuşarak sanki hata bendeymiş gibi davrandı sonrasında düzeltilme ümidim kalmadı zaten. Birde bana başlarında bekleseydin o zaman diyor hırsızın hiç suçu yokmuş.
İklimsayıda duvar servisin dediği gibi böyle mi bırakılıyor prosedür nedir sormak için aradım ama prosedürün serviste olduğu onlarda olmadığını söylerek tam kendilerine yakışanı yaptılar. Yani servis ne yaparsa doğru yapar.
Karakter sınırından dolayı yazıların bazıları silinmiş şikayette o yüzden hem burada ekleme yapmak hem de orada yeniden yazmak zorunda kaldım anlatım farkı olabilir.
Özetle iklimsadan mal almayın ama almak zorunda kalırsanız yukarıda ki yazdığım sorunları önceden anlaşın ve iş yaparlarken başında bekleyin. Mesela merdivensiz vakum pompasız mı gelmiş siktir edin bir daha gelsin ya da başka bir yerle anlaşın.
HOCAM koşulsuz şartsı iade et :) bak nası yalakalığa geliyolar iade hakkın olduğunu biliyorsundur servisin kalitesizliğine denk gelmişin iklimsada demekki servis denetlemiyor malım satılsında nasıl satılırısa satılsın ben iade ederim malınızıda sizide beğenmedim derim şimdi bir klima 3-5 bin tlden aşağıda değildir yani paramla rezil olmak neden olayım para benim aferdersiniz götümüzden terler akıyor para kazanacaz böle paran mındar olmasın iyi bir servis ağına sahip kaliteli bir markaya yönelmeni tavsiye ederim. Geçmiş olsun
-
iklimsa nin seni servisle basbasa birakmasi ne kadar sacma bir marka oldugunu ispatlamis resmen. musterisini servise karsi korumayan firma bes para etmez. ogrenmis olduk
-
Bazı servisler merdiven altı çalışıyor. Eline matkap alan servis olmuş. Benim netten aldığım klima gelmeyince baymaktan aldım. Adamlar vakumun ne olduğundan tut klimanın hangi tuşu ne işe yaradığını ayda ne kadar elektrik faturasına yansıyacağına kadar açıkladı. Delik açtığı yeride alçıyla kapattı. Benden sonra toplu klima montajina gidecek olmasına rağmen acele ile değil işini ağır ağır görerek yaptı. Helal olsun aldıkları para. Sizin klimacilara da zıkkım olsun.
-
Lanet olsun şu vestele bende bundan dertliyim. Vestel inverter klima satın aldım Vestelin de servisi berbat ötesi, adamlar eşimin yanında küfürlü küfürlü konuştular. Uyardım dedim ağzına çekidüzen ver yoksa evden çıkarıcam hepinizi sıçarım klimasınada sizede deli etmeyin diye bağırdım. Kavga çıkmak üzereydi, ahlaksız edepsiz tecrübesiz meziyetsiz tıynetsiz ve değerlerden yoksun insanlar. Vasıfsız insanları kalifiye değilken alırsan böyle işte müşteri mağdur olur
-
Ben Daikin almıştım zamanında servisi çok iyiydi eğer uğraşmak istemiyorsan bir Daikin servisi bul durumu anlat duzeltilmesini istiyorum de artık ücreti neyse ver düzeltirler yada hakkını kullanıp ugrasacaksin
-
Haklarini ara olmadi sıkma canini ozel servise ver para istedigin gibi yaptir. Bu da hepimize ders olmus olur. Can sıkıcı seyler ama senden onemli degil unutma. Huzurunuz daha onemli.
-
İklimsa da en baba klima markası mevcut mitsubishi heavy ölümsüz klimalar üretir.ama sabancı nın misyonu değişmiş sanırım yakışmıyor değmez 25 30 yıllık sektör geçmişine .
-
Hayattan sunu ogrendim hicbir is tamamen bitmeden esnafin parasinin tamamini teslim etmeyeceksin. Bir tane adam gormedim ki rezil olmasin.
Ama teknosa gibi parayi pesin alan bir yer ise birsey diyemiyorum.
-
bende baymaktan aldım. adamlar o kadar detay verdilerki. klima kumandasındaki ne işe yaradığını bildiğim tuşları bile tek tek anlattılar. sabırla dinledim kibarlıklarını bozmamak için. üniteyi benim söylediğim yere monte ettiler. balkon içi olsa iyi olu dediler. balkonda yer kaplamasın diye binanın dışında olsun dedim tamam dediler oraya koydular. 5 yıl da garanti verdiler. hiç böyle şylerle karşılaşmadığım için klima servislerinin hepsi böyle sanıyordum. meğerse değilmiş. iade hakkını araştır glip pisi pisi sökmek zorundalar. köpeğin olurlar ondan sonra.