Klima Öneri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu işin kralı daikin dir.sonra mitsubishi.
    -----------------------------

    Aynen daikin var bzim salonda 30m2 antalyadayız banamısın demiyo sessiz ve az elekirik tüketiyo ama çok pahalı..


    ZalımMadam.10.07.24
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    klimacılık yapmış biri olarak söylüyorum, 1.Daikin 2. mitsubishi electric


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    odanın büyüklüğüne hava sirkülasyonuna insan yoğunluğuna göre al.

    hemen hemen bütün klimalar aynıdır emin ol. dandik dediğimiz markaların fabrikaları hep kaliteli dediğimiz markaların ürünlerini kullanır ya da oralarda üretilir istisnalar hariç.ben işyerine dandik bir mısır malı klima aldım northair diye kaç yıldır banamısın demiyor.

    inverter abartılmış bir teknoloji gerek yok bana kalırsa odanın kapısı zırt pırt açılıyor ısı sürekli değişiyorsa avantaj sağlar konfor ve safriyat açısından yok odam kapalı kimse girmez çıkmaz zırt pırt diyorsan gereksiz derecede pahalı


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Hocam evine inşaat halindeyken eğer klima düzeneği döşenmiş se (duvarın içine)her klimayı takamazsın evine ilk baş evde düzenek varmı bu düzeneğe uygun klimalar hangileri onlara bak.

    Bizde yeni eve taşındık karşımıza bu sorunlar çıktı arçelik aldık hocam ve gayet mutluyuz 5 dakikada içerisi buzhane : )


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam evine inşaat halindeyken eğer klima düzeneği döşenmiş se (duvarın içine)her klimayı takamazsın evine ilk baş evde düzenek varmı bu düzeneğe uygun klimalar hangileri onlara bak.

    Bizde yeni eve taşındık karşımıza bu sorunlar çıktı arçelik aldık hocam ve gayet mutluyuz 5 dakikada içerisi buzhane : )


    -----------------------------

    ev 25 senelik felan :D sıkıntı olmaz


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
Toplam Hit: 2283 Toplam Mesaj: 16