Klima Öneri
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
Bu işin kralı daikin dir.sonra mitsubishi.
-----------------------------Aynen daikin var bzim salonda 30m2 antalyadayız banamısın demiyo sessiz ve az elekirik tüketiyo ama çok pahalı..
-
klimacılık yapmış biri olarak söylüyorum, 1.Daikin 2. mitsubishi electric
-
odanın büyüklüğüne hava sirkülasyonuna insan yoğunluğuna göre al.
hemen hemen bütün klimalar aynıdır emin ol. dandik dediğimiz markaların fabrikaları hep kaliteli dediğimiz markaların ürünlerini kullanır ya da oralarda üretilir istisnalar hariç.ben işyerine dandik bir mısır malı klima aldım northair diye kaç yıldır banamısın demiyor.
inverter abartılmış bir teknoloji gerek yok bana kalırsa odanın kapısı zırt pırt açılıyor ısı sürekli değişiyorsa avantaj sağlar konfor ve safriyat açısından yok odam kapalı kimse girmez çıkmaz zırt pırt diyorsan gereksiz derecede pahalı
-
Hocam evine inşaat halindeyken eğer klima düzeneği döşenmiş se (duvarın içine)her klimayı takamazsın evine ilk baş evde düzenek varmı bu düzeneğe uygun klimalar hangileri onlara bak.
Bizde yeni eve taşındık karşımıza bu sorunlar çıktı arçelik aldık hocam ve gayet mutluyuz 5 dakikada içerisi buzhane : )
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam evine inşaat halindeyken eğer klima düzeneği döşenmiş se (duvarın içine)her klimayı takamazsın evine ilk baş evde düzenek varmı bu düzeneğe uygun klimalar hangileri onlara bak.
Bizde yeni eve taşındık karşımıza bu sorunlar çıktı arçelik aldık hocam ve gayet mutluyuz 5 dakikada içerisi buzhane : )
-----------------------------ev 25 senelik felan :D sıkıntı olmaz
