Kocaeli Nasil Bir Yer ?
-
Easx bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
madrew bunu yazdı
hocam dediğim gibi bu aralar tam zamanı ve verdiğim tarz gruplara gir illaki bulursun. Temmuz başında bütler bitiyor benim zaman olursa yardımcı olurum sana
Hocam dedigin grup isime yarar baya bi onu arastriyorum.
Uni bitimide isime gelicek evet.
Lakin iste nerde calisacam onu bilmiyorum yani buyuk ihtimal cevik kuvvet olucak. Tutacagim evde o civarda olmali uzak olsa bile vasita ile kisaltmaliyim.
Ama iste hangi civarda daha rahat olur onu kestiremiyorum hic bi yer bilmedigimden :/
Hocam burdada polis arkadaşlar var 3 kişi bir evde kalıyorlar lojman sağlamıyor mu devlet neden ev tutmak istiyorsun bilgim yokda merak ettim onlarada sormak aklıma gelmedi hiç senin konuyu görünce birden aklıma geldi
Hocam lojmanlarin ev sayisi az oluyo genelde. Dogu haricinde de oncelik hep evli olanlarda. O yuzden lojmani bekara vermiyolar. -
Anladım hocam sağol. Arkadaşların dediklerinden ayrı olarak müsait bir zamanın olursa okul panolarına ilanda asabilirsin. Yada kocaeli ünide olanlar yardımcı olur bu konuda. Son senesi olanlar direk devreder orda olsam yardımcı olurdum biri çıkar elbet birazdan
-
Hocam yer belirlensin tekrardan konuşuruz, ama merkez her zaman daha iyi bence. He illaki evler 0 olsun yeni olun dersen merkeze otobüsle 15-20dk mesafe de de evlere var dediğim gibi 2+1 benzer fiyatlarda
-
madrew bunu yazdı
Hocam yer belirlensin tekrardan konuşuruz, ama merkez her zaman daha iyi bence. He illaki evler 0 olsun yeni olun dersen merkeze otobüsle 15-20dk mesafe de de evlere var dediğim gibi 2+1 benzer fiyatlarda
Hocam iste simdilik kafamda belli bi plan olsun istyrum attan dusmuse donmek istemiyorum bi nevi :)
Ama tabi belli olunca daha saglikli karar alirim. -
hocam zaten gidip ilk günden evi tutamayacaksın, 1 hafta önce gidip misafirhane de kalırsın o arada izmiti dolaşırsın müsait olursam ben de yardımcı olurum takma kafana hallolur : )
-
Temmuz basında ben stajda olcam ama diğer turlu yardımcı olurdum sana. Ben de ogrenciyim kocaelide. Hocam ister öğrencilerden ister spotculardan alabilirsin eşya, 1000tl ye bence rahatlıkla dizersin. Ben bi tane üçlü bi tane ikili iki tane tekli koltuk takımı + 6 kişilik yemek masası + 6 tane sandalyeyi 350 tl ye almıstım, ütüsü perdesi halısı derken tutar bayağı. Başlangıçta yatak yerine çekyat alırsın sonradan alırsın bi yatak.
Nerde çalıscaksın bilmiyorum ama merkezde 500e bulursun ev. Bu arada ilçe ne olcak bilmiyorum demişin, ilçe izmit hocam. kocaeli ilin adı, izmit merkkez ilçenin adı bunu şimdiden söylim :D
Çevikten dayak yedim, şimdi çeviğe yardım edecem :))
-
spotcular benim evimin altında abi onlarca 2. el eşya satan alan dükkan var karşılıklı yardımcı olmaya çalışırız ev bulman çok zor olmaz zaten her yerde kiralık evler var istediğin güzargahta bulabilirsin maliyetine göre yer de söyleyebiliriz tam nerde olcağın belli olduğunda..
-
HeLLB0y bunu yazdı
spotcular benim evimin altında abi onlarca 2. el eşya satan alan dükkan var karşılıklı yardımcı olmaya çalışırız ev bulman çok zor olmaz zaten her yerde kiralık evler var istediğin güzargahta bulabilirsin maliyetine göre yer de söyleyebiliriz tam nerde olcağın belli olduğunda..
kanlıbağ'da mısın
akçakoca, alttarafta kentkonut var oralara bak kiralar nedir bilmiyorum merkeze yakın olsun
-
polis teşkilatıda bir tuhaf. adamlar "teşkilat" hala kendi aralarında bu işleri çözecek portal kuramamışlar. yokmu hacı sizin böyle forumunuz filan mesleğe yeni başlayanlara yardımcı olmak için filan? yoksa direk kur bence hit yapar :)
-
üniversitede görevli polislere söyle onlar öğrenciyle içli dışlı bi haber salsınlar bu sene mezun olup ev devredecek olanların evine yerleşirsin
