Kola"Ya Gaz Basma (?)
-
Eve aldıgımız kolaların litre basına 150 ml si bosa gidiyor ayrıca 250 ml de anca sıkıla sıkıla içiliyor bu kolaya nasıl gaz basarım cok enerji gerektiren bir ismi ? baya bi zarara giriyorm makinası varmı eve alabilirmiyim :D
-
arkandayım 4 parmak dibinde kalınca direk çöp...eskiden böle deildi amk
-
öle bi makina vardı ama adını bilmiyorum suyun içine basıyodun gazı soda gibi oluyordu:D araştır bulursun büyük bi ihtimal
-
way anasina ne garip sorunlariniz var alla alla:)
-
şimdi olay şöle oluyor nefesi alıp ciğerinden ağzına defalarca gönderiyosun başka hava almadan sora boğulcak gibi olunca şişenin ağzından sertçe üflüyosun
-
ebter bunu yazdı:
-----------------------------şimdi olay şöle oluyor nefesi alıp ciğerinden ağzına defalarca gönderiyosun başka hava almadan sora boğulcak gibi olunca şişenin ağzından sertçe üflüyosun
-----------------------------
wayyy.. bea :D ne tipler war :) denedinmi hiç ? olumlu sonuç alabiliyormusun bari :D:D -
götünüzden element uydurmayın:D
-
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
götünüzden element uydurmayın:D
-----------------------------ahuauha :D
-
yaw ben öncesinde sarmısaklı mantı yemiştim ondan biraz kötü sonuçlandı ama fırçalanmış ağızla yapılırsa güzel sonuçlar ortaya çıkma ihtimali yüksek
-
hepiniz 10 numarasınız yaww:):)
-
ebter bunu yazdı:
-----------------------------
yaw ben öncesinde sarmısaklı mantı yemiştim ondan biraz kötü sonuçlandı ama fırçalanmış ağızla yapılırsa güzel sonuçlar ortaya çıkma ihtimali yüksek
-----------------------------
ne diyon laaa....sarmısaklı hea :D way bea :Dyahu amk :D neden bahsediyon sen :D geyikmi :D yapıyon :D saşşakmı gecıyon :D anlayan anladı :D
