Kola"Ya Gaz Basma (?)
-
hatta butun koka kola calısanları oturup ufluyorlar dimi :D aslında o kopuklerde tukruk :D o diilde 4 atp basıncda yapılıyormus bunu elde edebilirmiyim? co2 buldum yangın tupunden
-
karbonat + limon tuzu :F acaip oluo :) ama miktarına dikkat et bokunu cıkarma xD
-
6 lt lik tüpü var dayı ama evde yapaman onu
-
bunun kucuk bir aleti var,
migros da gormustum sanirim, kapagi cikartiyorsun kucuk pompa gibi plastikten bir aleti var onu yerlestiriyorsun icine havayi basiyorsun o sekilde gazi gitmiyordu
-
şişeyi ters çevirerek muhafaza edersen gazı daha az kaçıyormuş
Toplam Hit: 3516 Toplam Mesaj: 16
