Konserve : Guitar Hero
-
Düşmedimi Daha Nete Yaw:(
-
Planzero bunu yazdı:
-----------------------------
Düşmedimi Daha Nete Yaw:(
-----------------------------Birkaç sağlam siteye bakayım, düşmüşse yeni konu açarım.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Planzero bunu yazdı:
-----------------------------
Düşmedimi Daha Nete Yaw:(
-----------------------------Birkaç sağlam siteye bakayım, düşmüşse yeni konu açarım.
-----------------------------Hacı yoqmu yaw:S
-
Yaw Nete Düşmemiş Halen vay aq yaw :(
-
Bende bekliyorum lan nete düşmesini bulursan pm salla hoca :/
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Bende bekliyorum lan nete düşmesini bulursan pm salla hoca :/
-----------------------------Tamam Knk La Torrent sitelerini bile Didik Didik Arıyom Yoq aq :( 2 günlük oyunları koyarlar bu oyun yok :(
-
Planzero bunu yazdı:
-----------------------------
Abi Harbi Buna Hasta Oldum İlk İşim Bunu Gidip Almak olcak Yarın Hayatımda İlk Defa Oyuna Para Vericeksem Buna DeyeR:)
Gerçi Kredi Kartı Kullancam Ama olsun :) Belki Aradıgım Kitabıda Bulurum Borç Yigidin Kamçısıdır:D
http://www.youtube.com/watch?v=C7oVE_zqmC4
buna Eridim Bittim Süper yaw:d
-----------------------------Hahah süpermiş :)
-
Ulan Arkadaş Oyuna Bak :D Bi Nete Düşmedi Gitti
