Kontör Vergisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    wasd aynı duygulardayız :) o 5 lira öğle yemeğiydi belkide ?


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..


    -----------------------------

    Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..


    -----------------------------

    Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.


    -----------------------------

    Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    SARI bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..


    -----------------------------

    Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.


    -----------------------------

    Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D


    -----------------------------

    he amk he :D sen çok rahatsın dimi konuşturma beni şimdi burda :F


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ay 1 tl alamadı benden bi dahaki aylarda alacak onu biliyorum niye alamadı hemen şifreyi yazdım gönderdim yüklenir yüklenmez bal paketi yaptım alamadı 1 tl küsür. bi dahaki aylardada öyle yapacam :) hızlıca yapın sizde sonra ödeyin :)


    -----------------------------

     

    Bak gör Eninde sonunda yakalanacaksın. Bir kaçtın iki kaçtın 3. ye devlet giydirecek hepsini birden.


    -----------------------------

    Hocam benden demesi yapma :) Benım 3 ayrı ayın vergısı kesti.  Kullanmadıgım bir hatta kontor yukledım 5 tlsı vergı dıye gıttı cok sınırlenmıstım :) 

    edit: İlla kontor yuklemek zorunda degılsın kullanmadıgın hattından bıle yukleyınce kesıyorlar benımkınde oyle oldu cunku. Tamam hatırlamıyorum ama 5 TL civarı gitmişti deli olmuştum :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    la oğlum herkes blackberry alsın ayda bi 10 lira yüklersiniz 7lira bis paketi bbmden doya doya mesajlaş :W 

     


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @Fatih: vidyodaki dayı güzel anlattı anlattı sonunda sıçtı :D "niye yunanistanda kriz yok" :D


    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    bende de çok oldu bu durum. çok sinir bozucu, arkadaşlardan tl at lan diye tl dilenirsin fln.

    bu olayla birlikte kontor transferinden çok para kıracağını gören gsm şirketleride transfer ücretlerini 2 katına çıkardılar. kısaca bende .q


    Nerde o eski TBT...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Fatih: vidyodaki dayı güzel anlattı anlattı sonunda sıçtı :D "niye yunanistanda kriz yok" :D


    -----------------------------

     

    sene 99 hocam o zamanlar yoktu, o dayının adı da besim tibuk.


    enjoy i'm vaccinated
Toplam Hit: 6869 Toplam Mesaj: 47