Kontör Vergisi
-
wasd aynı duygulardayız :) o 5 lira öğle yemeğiydi belkide ?
-
benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..
-
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..
-----------------------------Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------Nespace bunu yazdı:
-----------------------------benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..
-----------------------------Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.
-----------------------------Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------Nespace bunu yazdı:
-----------------------------benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..
-----------------------------Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.
-----------------------------Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D
-----------------------------he amk he :D sen çok rahatsın dimi konuşturma beni şimdi burda :F
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------bu ay 1 tl alamadı benden bi dahaki aylarda alacak onu biliyorum niye alamadı hemen şifreyi yazdım gönderdim yüklenir yüklenmez bal paketi yaptım alamadı 1 tl küsür. bi dahaki aylardada öyle yapacam :) hızlıca yapın sizde sonra ödeyin :)
-----------------------------Bak gör Eninde sonunda yakalanacaksın. Bir kaçtın iki kaçtın 3. ye devlet giydirecek hepsini birden.
-----------------------------Hocam benden demesi yapma :) Benım 3 ayrı ayın vergısı kesti. Kullanmadıgım bir hatta kontor yukledım 5 tlsı vergı dıye gıttı cok sınırlenmıstım :)
edit: İlla kontor yuklemek zorunda degılsın kullanmadıgın hattından bıle yukleyınce kesıyorlar benımkınde oyle oldu cunku. Tamam hatırlamıyorum ama 5 TL civarı gitmişti deli olmuştum :)
-
la oğlum herkes blackberry alsın ayda bi 10 lira yüklersiniz 7lira bis paketi bbmden doya doya mesajlaş :W
-
@Fatih: vidyodaki dayı güzel anlattı anlattı sonunda sıçtı :D "niye yunanistanda kriz yok" :D
-
bende de çok oldu bu durum. çok sinir bozucu, arkadaşlardan tl at lan diye tl dilenirsin fln.
bu olayla birlikte kontor transferinden çok para kıracağını gören gsm şirketleride transfer ücretlerini 2 katına çıkardılar. kısaca bende .q
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------@Fatih: vidyodaki dayı güzel anlattı anlattı sonunda sıçtı :D "niye yunanistanda kriz yok" :D
-----------------------------sene 99 hocam o zamanlar yoktu, o dayının adı da besim tibuk.
