Kontör Vergisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    faturalıya geç böyle 10tl yükledim 1ini devlet aldı geriye kaç kaldı gibi soruların olmasın. konuştuğun kadar ödersin. ödediğin kadar konuşmazsın


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    SARI bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..


    -----------------------------

    Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.


    -----------------------------

    Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D


    -----------------------------

    adam parayı büyük mercilerden kırıyor haberiniz yok :| ey gidim.. :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    SARI bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..


    -----------------------------

    Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.


    -----------------------------

    Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D


    -----------------------------

    adam parayı büyük mercilerden kırıyor haberiniz yok :| ey gidim.. :D


    -----------------------------

    yaa ne para kırması yaa :D ben bu p*çin züğürtlükten kaçak united sigarası içtiğini bilirim :P


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    öğrencisinde (üniversitede heral) devlet ile hükümet arasındaki farkı öğrenememişsin canım kardeşim. Bahsettiğin konudaki ilgili yer hükümet oluyor...

    Bilakis yakınmandada sonuna kadar haklı olduğun gerçeğini değiştirmez. Bir parantezle bende sıçtığım boktan fahiş vergi koparmaya çalışan böyle bir zihniyetin aq.. orasıda ayrı bir mevzu... 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    janni bunu yazdı:
    -----------------------------

    öğrencisinde (üniversitede heral) devlet ile hükümet arasındaki farkı öğrenememişsin canım kardeşim. Bahsettiğin konudaki ilgili yer hükümet oluyor...

    Bilakis yakınmandada sonuna kadar haklı olduğun gerçeğini değiştirmez. Bir parantezle bende sıçtığım boktan fahiş vergi koparmaya çalışan böyle bir zihniyetin aq.. orasıda ayrı bir mevzu... 


    -----------------------------
    Hocam hangi hukumet gelirse gelsin o yuzden ayni bok. Devlet ne millet ne hukumet ne biliyoruz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    gecen hafta 10 tl yukledim mesaj hakki yapim diye baktim 8,8 tl kaldi vrgi kesmisler yalan oldu 10 tl sonraki hafta bi daha lazim oldu bi daha yukledim 10 tl baktim bi daha kesti o ani anlatmayayim ama iyi giydirdim

    isin bok tarafida vergiler ile memeur maaslari odeniyor hizmet aliyoruz sozde gecen kargo vermeye gittim 4,30 da kapatmis gitmis merkeze gittim sikayet etmeye gec bile kapatmis dedi merkezdeki hizmette bu kadar iste

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlanetaHD
    PlanetaHD's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Şubat/2012
    Erkek

    bu forumda ilk mesajımı yazıyorum.yeni üye oldum ..vodafone diğerlerine göre daha insaflı  heryöne 1000 dk  34 tl  tavsiye ederim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    aynı olay benim başıma geldi çok sinir bozucu bir şey ne desen haklısın  tam 10 liraya paket alacaksın paketi alamdan çekince pakette yalan oluyor


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    PlanetaHD bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu forumda ilk mesajımı yazıyorum.yeni üye oldum ..vodafone diğerlerine göre daha insaflı  heryöne 1000 dk  34 tl  tavsiye ederim


    -----------------------------

    "vergi"

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    Konuyla direkt olarak alakali degil ama, su linkteki fiyatlara bir bakarsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz.

    http://www.landrover.com.tr/forms/fiyat_listesi.php


    Bortubocek sever
Toplam Hit: 6870 Toplam Mesaj: 47