Kontör Vergisi
-
faturalıya geç böyle 10tl yükledim 1ini devlet aldı geriye kaç kaldı gibi soruların olmasın. konuştuğun kadar ödersin. ödediğin kadar konuşmazsın
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------Nespace bunu yazdı:
-----------------------------benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..
-----------------------------Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.
-----------------------------Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D
-----------------------------adam parayı büyük mercilerden kırıyor haberiniz yok :| ey gidim.. :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------SARI bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------Nespace bunu yazdı:
-----------------------------benim de başıma geldi aynı olay, sikayetvar'a yazdıktan sonra hemen avea tarafından arandım. atıyorum bu ay ben 10 lira yükledim sms paketi yaptım. paket süresi bittikten belli bi süre geçiyo sonra paket iptal oluyo. eğer olmadan yaparsan zaten sorun yok. iptal olduktan sonra ki 1 hafta sonra falan iptal oluyor, vergiyi kesiyor. mesela 6 ay yükleme yapmazsan 6 lira falan telsiz vergisi kesiliyor..
-----------------------------Alayının a.k. 6 ay yükleme yapmazsan 6 ay telefonu kullanmamışsın demek olur eğerki kontörün yoksa,kullanmadığın şeyin vergisini kesenlerin alayının a.k.
-----------------------------Faturalı hat kullan kafan rahat olsun zuhaahaaaha :D
-----------------------------adam parayı büyük mercilerden kırıyor haberiniz yok :| ey gidim.. :D
-----------------------------yaa ne para kırması yaa :D ben bu p*çin züğürtlükten kaçak united sigarası içtiğini bilirim :P
-
öğrencisinde (üniversitede heral) devlet ile hükümet arasındaki farkı öğrenememişsin canım kardeşim. Bahsettiğin konudaki ilgili yer hükümet oluyor...
Bilakis yakınmandada sonuna kadar haklı olduğun gerçeğini değiştirmez. Bir parantezle bende sıçtığım boktan fahiş vergi koparmaya çalışan böyle bir zihniyetin aq.. orasıda ayrı bir mevzu...
-
janni bunu yazdı:
-----------------------------öğrencisinde (üniversitede heral) devlet ile hükümet arasındaki farkı öğrenememişsin canım kardeşim. Bahsettiğin konudaki ilgili yer hükümet oluyor...
Bilakis yakınmandada sonuna kadar haklı olduğun gerçeğini değiştirmez. Bir parantezle bende sıçtığım boktan fahiş vergi koparmaya çalışan böyle bir zihniyetin aq.. orasıda ayrı bir mevzu...
-----------------------------
Hocam hangi hukumet gelirse gelsin o yuzden ayni bok. Devlet ne millet ne hukumet ne biliyoruz. -
gecen hafta 10 tl yukledim mesaj hakki yapim diye baktim 8,8 tl kaldi vrgi kesmisler yalan oldu 10 tl sonraki hafta bi daha lazim oldu bi daha yukledim 10 tl baktim bi daha kesti o ani anlatmayayim ama iyi giydirdim
isin bok tarafida vergiler ile memeur maaslari odeniyor hizmet aliyoruz sozde gecen kargo vermeye gittim 4,30 da kapatmis gitmis merkeze gittim sikayet etmeye gec bile kapatmis dedi merkezdeki hizmette bu kadar iste
-
bu forumda ilk mesajımı yazıyorum.yeni üye oldum ..vodafone diğerlerine göre daha insaflı heryöne 1000 dk 34 tl tavsiye ederim
-
aynı olay benim başıma geldi çok sinir bozucu bir şey ne desen haklısın tam 10 liraya paket alacaksın paketi alamdan çekince pakette yalan oluyor
-
PlanetaHD bunu yazdı:
-----------------------------bu forumda ilk mesajımı yazıyorum.yeni üye oldum ..vodafone diğerlerine göre daha insaflı heryöne 1000 dk 34 tl tavsiye ederim
-----------------------------"vergi"
-
Konuyla direkt olarak alakali degil ama, su linkteki fiyatlara bir bakarsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz.
