Kontrolsüz Tehlikeli Bir Güç ???
-
Ben Beyin gücüne inanan bi insanım yani yeteri kadar odaklanılabilirse beyinin düşündüğü her şey olabilir diyorum illaki aramızda %100 düşünce gücüne inanlar vardır..
Peki şimdi bir soru ;
Türkiyedeki insanların büyük bir kısmı sürekli depremi düşünse,boyle içleri sürekli tedirgin olsa,beyinlerine deprem olacağını kabullendirmiş olsalar...
Ne dersiniz,olur mu ??? Böyle farkında bile olmadan kontrolsüz bir beyin gücü yaptırabilir mi böyle şeyleri acaba ... ¿¿¿ -
Abi walla hiç düşünmemiştim ben bi düşüneyim :) Ama saçma geliyo ilk başta adama . Araştırmak lazım
-
yaw düşünce gücüne inanan bi insana saça gelmez bana mesela saçma gelmiyo ama kesin olurda diyemem tabee..Düşündürücü bi soru bence
-
kontrolsüz güç güç deildir:D
-
düşüncenin gücü olamaz bence düşüncenin yanılgıları olur sadece.
yada düşünceyle kendini şartlandırma sonucu oluşan şizofrenlik başlangıcı mesela -
Ama.... unutulmamalıdır ki herşey beyinde biter...
bi aşk mesela... Yüreğinde bitiremezsin taki önce beyninde bitirene kadar... Matix muhabbeti işte beyler yaw beyin algılamasa var olur muydu o madde (artık o her neyse) -
Beyin gücüyle telekinezi vs. gibi olayları gerçekleştirenler var.Fakat bunların deprem meydana getirmesi çok saçma olur.Bir depremi meydana getirmek için inanılmaz boyutta bir enerji gerekir ki bununda insan beyniyle yapılması imkansız.
-
yani bu tuğla kaldıranlar kaşık eyenler yalan mıydı? Hayır kandırıldım :)
-
1.si insan beyninin ne kadar büyük bir nerji üretebileceği bilinmiyor bu yüzden imkansız diyemezsin Einstein bile tahminlere göre beynin sadece %3'ünü kullandığına göre ve ben sana tek bir insandan değil yarım bi Türkiye'den bahsettiğime göre gerisini var sen düşün...
-
ben sallanmayım yeter
-
Bu yeteneği doğuştan olan ve hayatını bu işe veren insanlar bile en fazla kutuları kaşıkları oynatıyor.Bizse burada bir deprem yapmaktan bahsediyoruz.İnsan beyninin tam olarak işlevleri çözülemediysede beyinde meydana gelen elektriksel değerler,magnetik etkiler aşağı yukarı hesaplanabilmiş durumda.Kaşıkların bükülmesi vsde bu magnetik alanla meydana geliyor.Deprem yapabilmesi için devasa bir magnetik alan lazım.Dünyanın magnetik alanına karşı koyarak kilometrelerce uzunluktaki fayları kırmaya insan beyni yetmez.Bu özellikte zaten yüzlerce kişiden ancak birisine düşer ki binlerce insan aynı anda aynı noktaya odaklanarak fayı kırsın.Bu da zaten olanaksız :)
Toplam Hit: 1696 Toplam Mesaj: 17
