folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kontrolsüz Tehlikeli Bir Güç ???



Kontrolsüz Tehlikeli Bir Güç ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Ben Beyin gücüne inanan bi insanım yani yeteri kadar odaklanılabilirse beyinin düşündüğü her şey olabilir diyorum illaki aramızda %100 düşünce gücüne inanlar vardır..

    Peki şimdi bir soru ;

    Türkiyedeki insanların büyük bir kısmı sürekli depremi düşünse,boyle içleri sürekli tedirgin olsa,beyinlerine deprem olacağını kabullendirmiş olsalar...

    Ne dersiniz,olur mu ??? Böyle farkında bile olmadan kontrolsüz bir beyin gücü yaptırabilir mi böyle şeyleri acaba ... ¿¿¿

    jack daniels 160 yaşında
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bucky
    Bucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Abi walla hiç düşünmemiştim ben bi düşüneyim :) Ama saçma geliyo ilk başta adama . Araştırmak lazım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    yaw düşünce gücüne inanan bi insana saça gelmez bana mesela saçma gelmiyo ama kesin olurda diyemem tabee..Düşündürücü bi soru bence

    jack daniels 160 yaşında
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    kontrolsüz güç güç deildir:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    düşüncenin gücü olamaz bence düşüncenin yanılgıları olur sadece.
    yada düşünceyle kendini şartlandırma sonucu oluşan şizofrenlik başlangıcı mesela
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Ama.... unutulmamalıdır ki herşey beyinde biter...

    bi aşk mesela... Yüreğinde bitiremezsin taki önce beyninde bitirene kadar... Matix muhabbeti işte beyler yaw beyin algılamasa var olur muydu o madde (artık o her neyse)

    jack daniels 160 yaşında
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Beyin gücüyle telekinezi vs. gibi olayları gerçekleştirenler var.Fakat bunların deprem meydana getirmesi çok saçma olur.Bir depremi meydana getirmek için inanılmaz boyutta bir enerji gerekir ki bununda insan beyniyle yapılması imkansız.

    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    yani bu tuğla kaldıranlar kaşık eyenler yalan mıydı? Hayır kandırıldım :)

    Hoop.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    1.si insan beyninin ne kadar büyük bir nerji üretebileceği bilinmiyor bu yüzden imkansız diyemezsin Einstein bile tahminlere göre beynin sadece %3'ünü kullandığına göre ve ben sana tek bir insandan değil yarım bi Türkiye'den bahsettiğime göre gerisini var sen düşün...

    jack daniels 160 yaşında
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    ben sallanmayım yeter
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu yeteneği doğuştan olan ve hayatını bu işe veren insanlar bile en fazla kutuları kaşıkları oynatıyor.Bizse burada bir deprem yapmaktan bahsediyoruz.İnsan beyninin tam olarak işlevleri çözülemediysede beyinde meydana gelen elektriksel değerler,magnetik etkiler aşağı yukarı hesaplanabilmiş durumda.Kaşıkların bükülmesi vsde bu magnetik alanla meydana geliyor.Deprem yapabilmesi için devasa bir magnetik alan lazım.Dünyanın magnetik alanına karşı koyarak kilometrelerce uzunluktaki fayları kırmaya insan beyni yetmez.Bu özellikte zaten yüzlerce kişiden ancak birisine düşer ki binlerce insan aynı anda aynı noktaya odaklanarak fayı kırsın.Bu da zaten olanaksız :)

    λ
Toplam Hit: 1696 Toplam Mesaj: 17