KPPS Önlisans Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Arkadaşlar şu anda önlisans 1. sınıftayım. Dış ticaret okuyorum. Bu yıl önlisans ve ortaöğretim kpss si var var.

    önlisans tan daha mezun olmadan önlisans sınavına girebilir miyim?

    Eğer giremez isem ortaöğretim kpsss sinden alacağım puan seneye bir işe yarar mı? Dış Ticaret bölümü ile ilgili gümrük personeli alımında sanırım önlisans ve lisans kpss puanına göre alıyorlar?

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    son sınıfta okuyanlar girebiliyor...

    orta öğretimden girmeni tavsiye ederim(soruları biraz daha basit gibi)

    orta öğretimden alacağın puanı sonra ki kpss sınavına kadar kullanabilirsin.


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hocalar bu kpss'ye 18'i doldurmayanlar girebiliyor mu ? 

    bide önlisans lisans falan noluyor ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar bu kpss'ye 18'i doldurmayanlar girebiliyor mu ? 

    bide önlisans lisans falan noluyor ?


    -----------------------------

    Her ortaöğretim mezunu kpss'ye girebilir. 18 yaş altı olsanda farketmez.

    Ortaöğretim: Lise mezunu

    Önlisans: Yüksekokul mezunu

    Lisans: Üniversite mezunu

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Thelordmax bunu yazdı:
    -----------------------------

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar bu kpss'ye 18'i doldurmayanlar girebiliyor mu ? 

    bide önlisans lisans falan noluyor ?


    -----------------------------

    Her ortaöğretim mezunu kpss'ye girebilir. 18 yaş altı olsanda farketmez.

    Ortaöğretim: Lise mezunu

    Önlisans: Yüksekokul mezunu

    Lisans: Üniversite mezunu


    -----------------------------

    saolasın hocam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juliet
    Juliet's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    sınav puanları 2  yıl geçerlidir lisans düzeyinde olanlar 3.sınıfda girebilir mezun oldugunda o puanı kullanabilir. önlisanslar 1. sınıfta girebilir aynı şekilde. Orta öğretime katılabilirler. lisans düzeyinde okuyanlar 3. sınıfda önlisans düzeyindende girebilir.


    011100110110000101111010011000010110111000101110011000010111011001101001
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    75 puan almak için g.yetenek ve g.kültür'den kaç net yapmak gerekli yada sağlam bi site var mı hesap yapan ? 

    2-3 site baktım hepsi farklı sonuçlar çıkartıyo 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eagleofcondor
    eagleofcondor's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    75 puan almak için g.yetenek ve g.kültür'den kaç net yapmak gerekli yada sağlam bi site var mı hesap yapan ? 

    2-3 site baktım hepsi farklı sonuçlar çıkartıyo 


    -----------------------------

    75 puan almakla atanman biraz zor olur. geçen sene en düşük puan 85-90 arası oldu o yüzden sınırını zorlamaya bak

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    peki  önlisans mezunu olan bir kişi (üniversitede 3 veya 4. sınıfta halen öğrenime gördüğü varsayımıyla) hem lisans hem önlisans kpss ye girme durumu nedir ? bu konu hakkında ösymde bir madde var mıdır ? net bilgiyi kim verebilir?

     

    söylentiler; lisans kpss ye başvuranların lise/önlisans kpss'ye başvuruları kabul edilmeyeceği yönde.. 


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    şu an lisans okuyan birisi lisansı bitirmediği için önlisans okuduğu için önlisans olarak sınava girmek zorunda. lisans mezunları  için kpss ye her sene girme hakkı var zaten. ortaöğretim yada önlisans düzeyinde sınava girilirse okulu bitirirsen bile lisans düzeyinde değil hangi düzeyde girdiysen o düzeyde kpss sınavına girmiş olursun yani ortaöğretim yada önlisans olarak girdiysen o şekilde olur.

    önlisans yani 2 yıllıktan mezun olmadan önlisans yüksek okul olarak sınava girilmez bunun yerine ortaöğretim yani lise mezunu olarak sınava girer. eğer 2. sene ise okuldan geçici mezuniyet belgesi alıp öyle kayıt olmalısın kpssye.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    hocam yanlışın var önlisansta öğrenim görürken  okul bitmeden önlisans kpss ye girilebiliyor. lisansta da öyle  öğrenim gören birisi okul bitmeden başvurup lisans kpssye girebiliyor.

    asıl öğrenmek istediğim hangisinin geçerli olduğu değil. 

    her ikisine de girilebiliyor mu ? yani bu günlerde lisansa başvuran adam haziranda önlisans başvuruları başladığında başvurusu kabul edilir mi?. kötü süpriz yaşamamak adına bunu öğrenmek istedim . söylentilerin gerçeklik payı nedir.. 

     


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
Toplam Hit: 2553 Toplam Mesaj: 17