KPPS Önlisans Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yanlışın var önlisansta öğrenim görürken  okul bitmeden önlisans kpss ye girilebiliyor. lisansta da öyle  öğrenim gören birisi okul bitmeden başvurup lisans kpssye girebiliyor.

    asıl öğrenmek istediğim hangisinin geçerli olduğu değil. 

    her ikisine de girilebiliyor mu ? yani bu günlerde lisansa başvuran adam haziranda önlisans başvuruları başladığında başvurusu kabul edilir mi?. kötü süpriz yaşamamak adına bunu öğrenmek istedim . söylentilerin gerçeklik payı nedir.. 

     


    -----------------------------

     

    hocam dış tic. 1. sınıfım.

    önlisans tan sınava girebilir miyim şimdi?

     

    çünkü puanım seneye de geçerli olacağı için mezun olur olmaz işe başlayabilirim. yoksa 2014 te sınava girip 2015 te filan işe başlarım sorun olur.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    başvuru esnasında sanırım öğrenci belgeni istiyorlar. Önlisans düzeyinde girersin  fakat mezun olamadıkça o puanı kullanamazsın.Ben önlisanstayken giren arkadaşlar vardı..

    ilk yıl puanları boşta kaldı,II.yılında mezun olacağı yaza kalmadan tercih yaptı hatta ..yerleştikten sonra geçici mezuniyet belgesi falan alıp evraklarını tamamladı ..

     

    okulundaki ösym bürosuna gidip başvururken öğrenirsin..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deepblue
    deepblue's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam dış tic. 1. sınıfım.

    önlisans tan sınava girebilir miyim şimdi?

     

    çünkü puanım seneye de geçerli olacağı için mezun olur olmaz işe başlayabilirim. yoksa 2014 te sınava girip 2015 te filan işe başlarım sorun olur.


    -----------------------------

     

    Eğer okulundan 2 sene içinde mezun olabilecek durumdaysan Önlisans olarak girebilirsin.

    2012 yılı klavuz çıkmadığı için 2010 klavuzunda yazıyor zaten aynı şeyler tarihleri değiştirip koyuyorlar :) Sayfa 3 Madde 1.6 bakabilirsin.

    http://www.osym.gov.tr/dosya/1-56704/h/kpss2sinavklvz.pdf

    Fakat diplomayı eline almadan herhangi bir kuruma giremessin.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    heh işte öğrenmek istediğim şey de buydu. sağolun arkadaşlar


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    önlisans müracatları ne zman başlıcak la ?


    Living Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ArmadA bunu yazdı:
    -----------------------------

    önlisans müracatları ne zman başlıcak la ?


    -----------------------------

    2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a başvurular  18.06.2012- 04.07.2012 tarihleri arasında alınırken sınav 23.09.2012 tarihinde gerçekleştirilecek.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 2552 Toplam Mesaj: 17