KPPS Önlisans Hakkında Bir Soru
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------hocam yanlışın var önlisansta öğrenim görürken okul bitmeden önlisans kpss ye girilebiliyor. lisansta da öyle öğrenim gören birisi okul bitmeden başvurup lisans kpssye girebiliyor.
asıl öğrenmek istediğim hangisinin geçerli olduğu değil.
her ikisine de girilebiliyor mu ? yani bu günlerde lisansa başvuran adam haziranda önlisans başvuruları başladığında başvurusu kabul edilir mi?. kötü süpriz yaşamamak adına bunu öğrenmek istedim . söylentilerin gerçeklik payı nedir..
-----------------------------hocam dış tic. 1. sınıfım.
önlisans tan sınava girebilir miyim şimdi?
çünkü puanım seneye de geçerli olacağı için mezun olur olmaz işe başlayabilirim. yoksa 2014 te sınava girip 2015 te filan işe başlarım sorun olur.
-
başvuru esnasında sanırım öğrenci belgeni istiyorlar. Önlisans düzeyinde girersin fakat mezun olamadıkça o puanı kullanamazsın.Ben önlisanstayken giren arkadaşlar vardı..
ilk yıl puanları boşta kaldı,II.yılında mezun olacağı yaza kalmadan tercih yaptı hatta ..yerleştikten sonra geçici mezuniyet belgesi falan alıp evraklarını tamamladı ..
okulundaki ösym bürosuna gidip başvururken öğrenirsin..
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------hocam dış tic. 1. sınıfım.
önlisans tan sınava girebilir miyim şimdi?
çünkü puanım seneye de geçerli olacağı için mezun olur olmaz işe başlayabilirim. yoksa 2014 te sınava girip 2015 te filan işe başlarım sorun olur.
-----------------------------Eğer okulundan 2 sene içinde mezun olabilecek durumdaysan Önlisans olarak girebilirsin.
2012 yılı klavuz çıkmadığı için 2010 klavuzunda yazıyor zaten aynı şeyler tarihleri değiştirip koyuyorlar :) Sayfa 3 Madde 1.6 bakabilirsin.
http://www.osym.gov.tr/dosya/1-56704/h/kpss2sinavklvz.pdf
Fakat diplomayı eline almadan herhangi bir kuruma giremessin.
-
heh işte öğrenmek istediğim şey de buydu. sağolun arkadaşlar
-
önlisans müracatları ne zman başlıcak la ?
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------önlisans müracatları ne zman başlıcak la ?
-----------------------------2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a başvurular 18.06.2012- 04.07.2012 tarihleri arasında alınırken sınav 23.09.2012 tarihinde gerçekleştirilecek.
