KPSS 2012 Başvuru Formu Varmı?
-
arkadaşlar osym 2012 kpss başvuru formu varmı osym sitesine giremiyorum elinde olan yada siteye giren olan varsa bana mail atabilirmi ? PM'den adresimi veririm... Acil lazımda...!
form burda : http://www.osym.gov.tr/dosya/1-59842/h/adaybasvuruformukpsslisans.pdf
siteye girip indiremiyorum :(
-
başvurupta indiren hiçmi ? yok yaa
-
Zaten okulda veriyorlar orada doldur diplomayla git killik yapmasinlar
-
hocam ben gudubetsizim belli ne yapcakları filan oyüzden bugune kadar hiç bişi doğru gitmedi ondan istiyorumm
-
verdiğin link kpss 2012 lisans başvuru formu için. Sınav zaten bu cumartesi. Başvuru filan kalmadı. Sınava girilecek yerler bile belli. Bu form ne için?
-
Orta öğretim veya önlisans içinmi hocam ?
-
seagate189 bunu yazdı:
-----------------------------Orta öğretim veya önlisans içinmi hocam ?
-----------------------------evet hocam onlisans için
-
Ortaöğretim Önlisans başvuruları 11 Temmuza kadar devam ediyor.
Başvuru yerleri OSYM burolarıdır.
Eğer Lise Başvurusu ise Diploman ile gitmek gerekiyor diye biliyorum.
Başka sorun varsa buradan sor aynı zamanda PM'den de sor. Kıytırık bir internet olduğu için.
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------Ortaöğretim Önlisans başvuruları 11 Temmuza kadar devam ediyor.
Başvuru yerleri OSYM burolarıdır.
Eğer Lise Başvurusu ise Diploman ile gitmek gerekiyor diye biliyorum.
Başka sorun varsa buradan sor aynı zamanda PM'den de sor. Kıytırık bir internet olduğu için.
-----------------------------hocam zaten tarihi filan biliyorum bana sadece form lazım çıkartıp doldurcam yarın sabah'ta işe gitmeden bu işi halledicem doldurmasanda olur diyorlarda ben gudubetsizim belli olmaz isterler doldurmadın derler filan bende sinirlenir ortalığı birbirine katarım en iyisi ne olması gerekiyorsa o olsun sadece form lazım
-
http://depositfiles.com/files/tati5l8z8
-
Memento_mori bunu yazdı:
-----------------------------http://depositfiles.com/files/tati5l8z8
-----------------------------hocam saolasın yaa çoook teşekkür ederim böyle devlet oldukça osym'ye s**n giremeyiz server almak bukadar masraflı olduğunu sanmıyorum ama gel gelelim bütün vatandaşlar perişan...
