KPSS 2012 Başvuru Formu Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    arkadaşlar osym 2012 kpss başvuru formu varmı osym sitesine giremiyorum elinde olan yada siteye giren olan varsa bana mail atabilirmi ? PM'den adresimi veririm... Acil lazımda...!

    form burda : http://www.osym.gov.tr/dosya/1-59842/h/adaybasvuruformukpsslisans.pdf

    siteye girip indiremiyorum :(


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    başvurupta indiren hiçmi ? yok yaa


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    Zaten okulda veriyorlar orada doldur diplomayla git killik yapmasinlar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    hocam ben gudubetsizim belli ne yapcakları filan oyüzden bugune kadar hiç bişi doğru gitmedi ondan istiyorumm


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amg
    amg's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    verdiğin link kpss 2012 lisans başvuru formu için. Sınav zaten bu cumartesi. Başvuru filan kalmadı. Sınava girilecek yerler bile belli. Bu form ne için?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Orta öğretim veya önlisans içinmi hocam ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    seagate189 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Orta öğretim veya önlisans içinmi hocam ?


    -----------------------------

    evet hocam onlisans için


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Ortaöğretim Önlisans başvuruları 11 Temmuza kadar devam ediyor.

    Başvuru yerleri OSYM burolarıdır.

    Eğer Lise Başvurusu ise Diploman ile gitmek gerekiyor diye biliyorum.

    Başka sorun varsa buradan sor aynı zamanda PM'den de sor. Kıytırık bir internet olduğu için.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ortaöğretim Önlisans başvuruları 11 Temmuza kadar devam ediyor.

    Başvuru yerleri OSYM burolarıdır.

    Eğer Lise Başvurusu ise Diploman ile gitmek gerekiyor diye biliyorum.

    Başka sorun varsa buradan sor aynı zamanda PM'den de sor. Kıytırık bir internet olduğu için.


    -----------------------------

    hocam zaten tarihi filan biliyorum bana sadece form lazım çıkartıp doldurcam yarın sabah'ta işe gitmeden bu işi halledicem doldurmasanda olur diyorlarda ben gudubetsizim belli olmaz isterler doldurmadın derler filan bende sinirlenir ortalığı birbirine katarım en iyisi ne olması gerekiyorsa o olsun sadece form lazım 

     


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memento_mori
    Memento_mori's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    http://depositfiles.com/files/tati5l8z8


    boş
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Memento_mori bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://depositfiles.com/files/tati5l8z8


    -----------------------------

     

    hocam saolasın yaa çoook teşekkür ederim böyle devlet oldukça osym'ye s**n giremeyiz server almak bukadar masraflı olduğunu sanmıyorum ama gel gelelim bütün vatandaşlar perişan...


    Hatasız Kod Olmaz... :)
Toplam Hit: 2369 Toplam Mesaj: 22